MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Rene, enig zich op wanneer de Scitec Water Bidon 1890 ml weer binnen komt?
 
kun je denk ik beter tmg en citrulline-malaat los kopen, lijkt me sterk dat al die fancy namen iets doen

Zit je weer met 1.000 potjes in je kast. Gewoon lekker makkelijk zo'n blend.
 
Zit je weer met 1.000 potjes in je kast. Gewoon lekker makkelijk zo'n blend.

ben ik ook geen fan van, weet nog dat ik creatine, beta-alanine, tmg, citrulline-malaat, tmg enz. in de kast had staan en dat is vervelend maar dit zijn maar 2 potjes
 
Bovendien heb je dan geen controle over de samenstelling en betaal je ook nog eens de hoofdprijs...
 
Weet niet of het bij meerdere is of dat het al bekend is, maar de website doet het niet op mijn telefoon. Waar ik ook op klik ik krijg enkel de homepagina te zien.
Ik heb een iPhone 7 met iOS 11 mocht dit relevant zijn.
 
Iphone 7 met IOS 11 hier en ik kan er gewoon op. Browser werkt ook gewoon
 
Weet niet of het bij meerdere is of dat het al bekend is, maar de website doet het niet op mijn telefoon. Waar ik ook op klik ik krijg enkel de homepagina te zien.
Ik heb een iPhone 7 met iOS 11 mocht dit relevant zijn.

Ff telefoon hard resetten (aan/uit knop + volume lager ingedrukt houden tot telefoon uit valt). Mogelijk lost dat het probleem op
 
Het werkt ineens wel. Reset was niet nodig.
 
hey xxl, die elektrische shaker is echt gemakkelijk, maar helaas, net zoals de vorige keer ( waren jullie het of body&fit die enkele jaren geleden ook dezelfde shaker uitbracht ?) gaat het aan en uit knopje snel mankeren.

Ik heb hem nu net nog geen maand en het knopje geeft al slecht contact :(
 
Het werkt ineens wel. Reset was niet nodig.

ok gelukkig!

hey xxl, die elektrische shaker is echt gemakkelijk, maar helaas, net zoals de vorige keer ( waren jullie het of body&fit die enkele jaren geleden ook dezelfde shaker uitbracht ?) gaat het aan en uit knopje snel mankeren.

Ik heb hem nu net nog geen maand en het knopje geeft al slecht contact :(

Wij hebben deze shaker niet eerder gehad, ik moet de klantenservice eens vragen of er meer klachten zijn. Heb nog niets vernomen.
 
ok gelukkig!



Wij hebben deze shaker niet eerder gehad, ik moet de klantenservice eens vragen of er meer klachten zijn. Heb nog niets vernomen.

even bij oude bestelling van b&f gekeken en ze kwamen van daar 3 jaar geleden, waren krak hetzelfde en ook het knopje om aan en uit te zetten gaf snel slecht contact
 
Ik heb die bij B&F ook gehad en was zware bagger, ding ging kapot na paar keer gebruik en de nieuwe die ik kreeg precies hetzelfde.
 
Dat zijn geen goede berichten, we hebben niet veel klachten gehad hoor ik van de klantenservice. Maar ik zal ze ook niet meer laten bestellen. N
 
als ik de knop half ingedrukt hou, als ik het juiste plekje vind, dan draait die nog, maar gewoon volledig indrukken doet niks meer dus de batterijen zijn het zeker al niet
 
als ik de knop half ingedrukt hou, als ik het juiste plekje vind, dan draait die nog, maar gewoon volledig indrukken doet niks meer dus de batterijen zijn het zeker al niet

Stuur me even een PM met je bestelnummer van toen dan laat ik er even naar kijken.
 
Back
Naar boven