AndroidHealthClinic

Jannes Manderfeld Wedstrijdlog

Bezoekers in dit topic

Er komen er nog een paar

Screenshot_20170921-095459.png


Screenshot_20170921-095459.png


[afbeelding niet meer beschikbaar]

Screenshot_20170921-095359.png


Screenshot_20170921-095249.png
 
Heb houd nog best veel vocht vast zo te zien verser zeker wel netjes man je hebt ook nog wel wat weken de tijd dus dat scheeld hè
 
Heb houd nog best veel vocht vast zo te zien verser zeker wel netjes man je hebt ook nog wel wat weken de tijd dus dat scheeld hè
Ja er moet ook nog veel water uit idd, hoop dat ik helemaal droog kom te staan. Tijd zal ons leren. Bedankt voor het compliment
 
Update:
Voeding nog even hetzelfde, zal wel ipv 2x40min cardio (loopband) per 5 trainingsdagen, vanaf maandag 4x40min cardio doen (2x loopband en 2x fiets) per 5 trainingsdagen
 
  • Like
Waarderingen: vntl
geweldig fysiek man, doe je goed
en een hele goede uitstraling, ook niet onbelangrijk als je een wedstrijd doet.
hou vast en succes
 
Junioren is tm 23, dusja hij mag nog meedoen.
Top kan niet wachten om hem on stage te zien hij heb dikke poten ahaha. Ik betwijfel de kans of ik naast hem zal staan aangezien de kans best groot is dat ik de artemis ga doen maar staat nog niet vast, heb alles voor sap al geregeld bungalow etc. Maar omdat artemis op 1 dag is en er een B klasse wedstrijd achter aan zit. Maar als ik niet optijd klaar ben voor de artemis word het nogsteeds sap
 
-morgen vroeg maak ik weer progressie foto's-
Iedere eerste training van de 5daagse trainingsweek
 
Pohhhh, ik krijg gewoon een minderwaardigheidscomplex als ik jouw fysiek zie man..
Echt dikke potentie zo te zien. SUPER!
 
Beste heren,
Niet zo heel veel materiaal nog, het licht was kut en daarom leek ik zelf wat dikker dus ben niet te lang gaan fotograferen. Ik zit altijd in de digitale groepsles ruimte en dan zijn er van die discolichten die iedere 2sec veranderen dus hoop dat het niet aan me shape lag hahah. Wel zie ik in me chest een nieuwe lijn dat vond ik wel erg cool, ook hammies worden wat droger

Screenshot_20170926-101958.png


Screenshot_20170926-101059.png


Screenshot_20170926-101050.png


Screenshot_20170926-101308.png
 
Back
Naar boven