XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Medisch alcoholisme is minstens 6 maanden lang 8 of meer glazen alcoholische drank gebruiken. Dat zijn 4 halve liters bier per dag. Nou zo ver ben ik nog lang niet. Dus ik ben geen alcoholist. :D
     
    Klopt, ik denk eerder aan retardisme.
     
    Hoe de fuck kun je verslaaf zijn aan alcohol als je het niet sociaal drinkt? Is toch fucking saai om in je eentje dronken te zijn of heb ik dat?
     
    Ik snap sowieso niet dat mensen de behoefte hebben aan alcohol na een dag werken bijvoorbeeld...
     
    Hoe de fuck kun je verslaaf zijn aan alcohol als je het niet sociaal drinkt? Is toch fucking saai om in je eentje dronken te zijn of heb ik dat?
    Het hele punt van verslaafd zijn alcohol is toch juist dat je het niet sociaal drinkt...
     
    Het hele punt van verslaafd zijn alcohol is toch juist dat je het niet sociaal drinkt...

    Ma van iemand die ik ken tikt een halve fles sterk drank per dag weg, je merkt niet eens aan haar dat ze dronken is. Kan me ook niet eens voorstellen dat die nog drinkt omdat het leuk is :o
     
    Ik drink als medicijn voor mijn psychiatrische aandoening. Ik wil er niet teveel over kwijt wat ik precies heb maar het is geen pretje.
     
    Jumbo 2 pakken chocomel voor 2€ :).

    Nice, ff mn voorraad weer aanvullen tot 60 pakken :roflol:

    Toch altijd zelfde shit in de aanbieding bij de appie/jumbo, als je gelijk voor 2 maanden haalt kun je 9 van de 10x vooruit tot volgende aanbieding :o
     
    Ma die op het idee gekomen is om 1 of ander fitness programma te volgen om welgeteld 1 kilo kwijt te raken.

    Na 10 minuten was ze het zat en zat ze chocolade te vreten op de bank :roflol:
     
    :roflol:

    Welk programma was het?

    Ik heb geen idee maar ze zat o.a. Wat plank oefeningen te doen en touwtje te springen zonder touw.

    Snap ook totaal niet dat ze dat thuis doet, ze heeft gewoon 70 vierkante meter op de praktijk met allemaal medicijnballen enzo. Zelfs dumbells en kettlebells :roflol:
     
    Back
    Naar boven