MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Wat een slappe tv en dito gasten bij Studio Voetbal. Ik dacht laat ik maar weer eens kijken, maar heb het nu alweer gezien. Sinds vorige week Rondo ontdekt, denk dat ik daar zo maar naar schakel.
 
Kenneth? Ik ook wel, iemand met goede inzichten en een sterke eigen mening. Zit alleen enkel bij FOX Sports naar mijn weten.
 
Ik zie hem niet vaak langskomen maar zit bij Kees aan tafel. Ja, Kenneth. Heeft geen blad voor de mond. Kan misschien wel opvolger van Derksen worden.
 
Ik zie hem niet vaak langskomen maar zit bij Kees aan tafel. Ja, Kenneth. Heeft geen blad voor de mond. Kan misschien wel opvolger van Derksen worden.
Dat laatste is wel een uiterste.
 
Charleroi 1-2 Club Brugge

Paar keer de buurt bij elkaar geschreeuwd :)

tenor.gif
 
Hopen op een Dries in vorm, altijd mooi om te zien. Wel apart dat Napoli met zon 'kleine' aanval speelt
 
Ik zie in mijn glazen bol een rooie kaart voor Feyenoord. Koppie van Kramer zie ik voor me.
 
Het is Derksen die dit constant oppert. ;) (alle recente episodes van VI zo'n beetje)

ik zeg je eerlijk, ik vind Derksen een stuk realistischer de afgelopen tijd. Bergkamp en Hennie moeten eens verantwoording gaan afleggen want die komen nu overal mee weg terwijl Keizer de lul is.
 
Six players aged 23 or under who will be the future of Real Madrid

Asensio
Ceballos
Hernández
Kovacic
Vallejo
Llorente

Psvcr7 :D

Vier van de zes zijn ook nog eens inheemse spelers. :)
Ceballos heb ik mijn twijfels over, goede speler maar of het niveau Real is.. Ik zie dan liever een kovacic spelen.
Hernandez moet de opvolger van marcelo zijn, komt op mij heel wild over maar heeft zeker potentie
Vallejo heeft wat ik heb begrepen vorig jaar een super seizoen gehad bij eintracht en die gaat dit jaar achter Ramos, Varane en Nacho spelen
Llorente is een klasse minder dan Casemiro en zal dit jaar niet veel spelen
Asensio hoef ik natuurlijk verder niets over te zeggen:D

Conclusie: Ik zie over 2 a 3 jaar Asensio, Hernandez, Kovacic en Vallejo in de basis spelen
 
Vanavond weer CL :) Hopelijk maakt Gio een verstandige keuze wat betreft kramer en diks
 
Vanavond weer CL :) Hopelijk maakt Gio een verstandige keuze wat betreft kramer en diks
4 4 2 met boetius en berghuis voorin dacht ik.
 
Conclusie: Ik zie over 2 a 3 jaar Asensio, Hernandez, Kovacic en Vallejo in de basis spelen
I think not. Asensio wss wel. De rest... not so sure. Hoogst wss niet allemaal en misschien wel geen van deze. Dan moeten namelijk er elders niet teveel spelers doorgroeien of supertalenten opstaan, want Real koopt nog weleens wat... ;)
 
Back
Naar boven