Fitness Seller

RaceRookies road to succes :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
IK ben toch wel een beetje trots..

Zo hoort het:marvin:
2015-09-21-1442871455-8176814-980x1.jpg
 
Mwah, niet alleen vocht hoor, ik heb best veel gegeten daar. Ook veel gelopen en geklommen trouwens.
Zekers genoten. :)
Zo snel zal het niet gaan.
Ik heb net even je foto's gezien en het verhaal over de apneu. Hopen op het beste.

Ik hoor echt goede berichten
Beter slapen is ook beter herstellen
Ook straks na de operatie...
 
Ben er wel hoor. Heb alleen even een tegenslag te verwerken gekregen dus had niet zoveel zin om te loggen of gezellig te doen.
Train wel gewoon.

Komt wel weer goed. Ben binnenkort wel weer wat actiever op het forum, weet alleen niet of ik dan ook direct weer actief ga loggen.
 
Ben er wel hoor. Heb alleen even een tegenslag te verwerken gekregen dus had niet zoveel zin om te loggen of gezellig te doen.
Train wel gewoon.

Komt wel weer goed. Ben binnenkort wel weer wat actiever op het forum, weet alleen niet of ik dan ook direct weer actief ga loggen.

Aahh klote man, tja dat is helaas ook de werkelijkheid van het leven.
Hou je taai bro !
 
Ben er wel hoor. Heb alleen even een tegenslag te verwerken gekregen dus had niet zoveel zin om te loggen of gezellig te doen.
Train wel gewoon.

Komt wel weer goed. Ben binnenkort wel weer wat actiever op het forum, weet alleen niet of ik dan ook direct weer actief ga loggen.

Oh klote man...Hopelijk kom je die tegenslag snel te boven! Kop op...en sterkte :thumbs:
 
Life Sucks.
Ik hoop dat het beter voor je wordt...de tijd zal het leren
Sterkte maatje :thumbup: we missen je wel hoor!! :yes:
 
Hoop dat je het snel een plekje kunt geven, whatever it was! en zoals gezegd missen we je hier wel inderdaad.......keep your head up!
 
Zat toevallig gisteren te denken waar is die racerookie nou ?

Update bro ?

Ik had gisteren precies hetzelfde en nam even een kijkje. Ik was bang dat ik op duistere wijze uit de volgerslijst was verdwenen:o

Goed om even een geluidje van je te vernemen..houd je taai Rookie:flexbiceps: Maar dat komt wel goed naar wat ik al heb gelezen uit je log hier:) Dat weet ik zeker!
 
Niet opgeven man. Loggen moet dan maar weer later, als je kop er weer naar staat.
 
Aahh klote man, tja dat is helaas ook de werkelijkheid van het leven.
Hou je taai bro !
Tja, ouder worden komt met gebreken. Je wilt er niet aan maar af en toe wordt je hardhandig wakker gemaakt.
Oh klote man...Hopelijk kom je die tegenslag snel te boven! Kop op...en sterkte :thumbs:
Komt wel weer goed uiteindelijk, ik moet het gewoon even laten bezinken. Hoe is het met jou dan?
Life Sucks.
Ik hoop dat het beter voor je wordt...de tijd zal het leren
Sterkte maatje :thumbup: we missen je wel hoor!! :yes:
Dank je Boss. Komt wel weer goed als ik mijn moed bij elkaar geraapt heb. Gaat al weer steeds beter.
Hoop dat je het snel een plekje kunt geven, whatever it was! en zoals gezegd missen we je hier wel inderdaad.......keep your head up!
Dank je kerel. Kop omhoog... Altijd!
Hang in there maatje! :kiss:
Thanks Marina! :)
Ik had gisteren precies hetzelfde en nam even een kijkje. Ik was bang dat ik op duistere wijze uit de volgerslijst was verdwenen:o

Goed om even een geluidje van je te vernemen..houd je taai Rookie:flexbiceps: Maar dat komt wel goed naar wat ik al heb gelezen uit je log hier:) Dat weet ik zeker!
Ik houd me taai. Had gewoon even tijd nodig om even wat dingetjes op een rijtje te zetten.
Niet opgeven man. Loggen moet dan maar weer later, als je kop er weer naar staat.
Never Neet! Heb ook geen keuze trouwens. :rolleyes: Loggen doe ik wel weer als ik er zin in heb.

Bedankt allemaal. :)
Het gaat nu wel weer wat beter. Ik zal het even kort uitleggen.
Na onderzoek in het Radboud zagen ze dat het nu wel erg hard achteruit ging met mijn oog nadat ik overal tegen aanstootte. Daar zakte me de moed wel even in de schoenen.
Ik zie het gewoon niet meer. Loop iedere keer tegen kleine tafeltjes en van alles en struikel over stoepranden die rechts in mijn blikveld zitten. Dat betekent dus dat het rechteroog echt afscheid begint te nemen. Dat heeft nogal wat gevolgen, ook voor mijn werk e.d. Moet echt na gaan denken over een gedeelte AOW want ik krijg ook hoofdpijn van lang achter de computer zitten vanwege slechte focus. Mijn linkeroog is nog redelijk goed maar die moet alles overnemen en ik heb altijd zo'n spookbeeld van mijn rechteroog door het beeld zitten alsof ik een bril op heb met alleen maar een rechterglas. Super frustrerend!
Ik ben op zich best wel een positief persoon maar door dit krijg ik ook paniekaanvallen als ik na ga denken over hoe het dan in de toekomst moet gaan. Moet er gewoon niet over nadenken.
 
Sterkte met het verwerken van dit feit, zicht is voor ons nu eenmaal het belangrijkste zintuig.
 
Komt wel weer goed uiteindelijk, ik moet het gewoon even laten bezinken. Hoe is het met jou dan?

Bedankt allemaal. :)
Het gaat nu wel weer wat beter. Ik zal het even kort uitleggen.
Na onderzoek in het Radboud zagen ze dat het nu wel erg hard achteruit ging met mijn oog nadat ik overal tegen aanstootte. Daar zakte me de moed wel even in de schoenen.
Ik zie het gewoon niet meer. Loop iedere keer tegen kleine tafeltjes en van alles en struikel over stoepranden die rechts in mijn blikveld zitten. Dat betekent dus dat het rechteroog echt afscheid begint te nemen. Dat heeft nogal wat gevolgen, ook voor mijn werk e.d. Moet echt na gaan denken over een gedeelte AOW want ik krijg ook hoofdpijn van lang achter de computer zitten vanwege slechte focus. Mijn linkeroog is nog redelijk goed maar die moet alles overnemen en ik heb altijd zo'n spookbeeld van mijn rechteroog door het beeld zitten alsof ik een bril op heb met alleen maar een rechterglas. Super frustrerend!
Ik ben op zich best wel een positief persoon maar door dit krijg ik ook paniekaanvallen als ik na ga denken over hoe het dan in de toekomst moet gaan. Moet er gewoon niet over nadenken.

Met mij gaat het wel goed joh...dat is maar een kleine ingreep, dus hebben we het niet over ;)

Jouw issue moet je wel degelijk over nadenken, want het heeft impact op je gehele leven. Echter, in de paniek schieten heeft echt geen zin. Je verandert er namelijk niets mee en je krijgt er juist alleen meer stress door. Makkelijk gezegd vanachter mijn pc uiteraard, maar dit zijn wel de feiten. Je zicht gaat achteruit en dat heeft consequenties voor je werk en ook je privéleven. Maar stop het niet weg! Want ik denk dat daar juist paniekaanvallen door komen, als het dan per ongeluk door je hoofd schiet. Praat er over, spreek ook gewoon je angst uit richting je geliefden en omgeving. Dit creëert waarschijnlijk nog begrip ook...

Sterkte kerel! :thumb:
 
Klote man. Ik vermoede al dat dat het was. Ik kan je geen raad geven, maar je bent een positief en sterk persoon en vindt je draai wel weer na deze klap.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven