Fitness Seller

Oxymetholone + anavar schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

luister vriend. Dat er daadwerlijk mensen zijn die niet eens fatsoenlijke uitleg kunnen geven is niet normaal. En op alles komentaar moeten hebben zo van die mannetjes die denken dat ze alles weten. Alsof jij voordat je ging kuren alles weet.
Die sterïoden zijn dus naar je kop gestegen zeker.

Als je geen fatsoenlijke vraag stelt en zelf geen moeite doet krijg je ook geen fatsoenlijk antwoord.
 
luister vriend. Dat er daadwerlijk mensen zijn die niet eens fatsoenlijke uitleg kunnen geven is niet normaal. En op alles komentaar moeten hebben zo van die mannetjes die denken dat ze alles weten. Alsof jij voordat je ging kuren alles weet.
Die sterïoden zijn dus naar je kop gestegen zeker.

Ja, ik wist vrij veel toen ik ging beginnen.

Maar jij doet maar waar je zin in hebt. Mijn advies krijg je niet.
 
Bwa met extra gewicht bedoel ik dus zo'n 14kg ongeveer waarvan ik 10 kg eventueel van zou kunne overhouden.


Als je hier in geloofd ga je echt mentaal hard crashen na je kuur. Oxy is lekker spul (wel erg giftig) maar nooit en te nimmer dat je 10 kg overhoud.
Ook 7 of 8 kg niet. Ik zou er persoonlijk test naast zetten.
 
Nog zo een thread....
 
Niemand weet alles voor ze gaan kuren. Maar jij weet er bitter weinig van.Je weet niet hoeveel mg en welk moment dan de dag. En dat is basis info.

En verder trekt uw kuur op niks imo.

Mocht ik kuren dan las ik me toch beter in.

10 Kg overhouden zal ook niet lukken. Tenzij je enorm veel vreet en wreed veel vet bijkomt.


Daarvoor neemt ie toch ook de Anavar erbij sukkel. Geen advies geven als je niks weet man, je weet toch.

OT. De indeling van je kuur lijkt nergens op, de gedachtegang erachter is ronduit dom te noemen en je verwachtingen liggen veel te hoog.
 
Daarvoor neemt ie toch ook de Anavar erbij sukkel. Geen advies geven als je niks weet man, je weet toch.

OT. De indeling van je kuur lijkt nergens op, de gedachtegang erachter is ronduit dom te noemen en je verwachtingen liggen veel te hoog.

Jaja hij gaat echt 10 kg overhouden. 14 kg winnen in totaal en 10 kg overhouden. Ja gaat zeker lukken.

Ik zeg dat 14kg winnen en 10 overhouden niet gaat lukken tenzij hij een hoop vet en vocht zou winnen.10 kg puur spier overhouden zal niet lukken.
 
Laatst bewerkt:
je doel is onrealistisch met deze middelen.
met 12 weken 500mg testosteron per week kom je al dichter bij je doel MITS je alles goed doet, denk aan voeding en training.

los daarvan is zon gewichtstoename op zon korte tijd een aanslag op je conditie, maakt niet uit met welke middelen je dit doet.
neem aan dat je ie vechtsport serieus neemt, neem je conditie dan ook serieus
 
Daarvoor neemt ie toch ook de Anavar erbij sukkel. Geen advies geven als je niks weet man, je weet toch.

OT. De indeling van je kuur lijkt nergens op, de gedachtegang erachter is ronduit dom te noemen en je verwachtingen liggen veel te hoog.

Kan aan mij liggen maar wat precies doet anavar dan? :roflol: Zorgen dat hij niet vet wordt?
 
Ja je weet toch dat je van Var droger wordt?

Nou als je 20.000 kcal per dag naar binnen stouwt zul je zelfs op een gram var dik worden :roflol:

Geloof niet dat var een magische eigenschap heeft die zorgt dat alle kcal overschot in vvm omgezet wordt.
 
Nou als je 20.000 kcal per dag naar binnen stouwt zul je zelfs op een gram var dik worden :roflol:

Geloof niet dat var een magische eigenschap heeft die zorgt dat alle kcal overschot in vvm omgezet wordt.
je snapt best wat hij bedoeld....
 
Oke oke, fun is over. Ik weet dat je van Var niet droger wordt boys. Z'n kuuropzet slaat ook als een tang op een varken.
 
je snapt best wat hij bedoeld....

Nou nee.

Jonny zegt als je enorm veel vreet kom je 10 kilo aan waarvan groot deel vet.

Vervolgens word hij sukkel genoemd omdat hij var slikt wat dat voorkomt?

:roflol:
 
eigenlijk kan ik maar het beste weg blijven uit dit soort topics zon 3weken voor mn wedstrijd hahahaha slecht voor mn humeur
 
eigenlijk kan ik maar het beste weg blijven uit dit soort topics zon 3weken voor mn wedstrijd hahahaha slecht voor mn humeur

Ja lol, is gewoon niks mis met beginnersvragen die achterlijk zijn... maar probeer die achterlijke vraag ieder geval ergens op de baseren. Gewoon even 10 minuten de stickys door lezen en iedereen kan wel concluderen dat test only aangeraden wordt als beginnerskuur.

Als mensen dan vragen waarom test only ipv oxy/anavar dan kun je tenminste nog zien dat iemand, ondanks dat de vraag dom is, moeite heeft gedaan een zo intelligent mogelijke vraag te stellen.

In plaats van dat mensen ergens op internet een random kuurtje vinden en dan hier komen vragen waarom dat niet kan.

Beter komt er gewoon een sticky waarin duidelijk staat wat je eerste kuur moet zijn, namelijk test only (of desnoods winny/dianabol only). En dat alle vragen mbt 1e kuur voorstellen die achterlijk zijn gesloten worden en verwezen wordt naar sticky.
 
Ja lol, is gewoon niks mis met beginnersvragen die achterlijk zijn... maar probeer die achterlijke vraag ieder geval ergens op de baseren. Gewoon even 10 minuten de stickys door lezen en iedereen kan wel concluderen dat test only aangeraden wordt als beginnerskuur.

Als mensen dan vragen waarom test only ipv oxy/anavar dan kun je tenminste nog zien dat iemand, ondanks dat de vraag dom is, moeite heeft gedaan een zo intelligent mogelijke vraag te stellen.

In plaats van dat mensen ergens op internet een random kuurtje vinden en dan hier komen vragen waarom dat niet kan.

Beter komt er gewoon een sticky waarin duidelijk staat wat je eerste kuur moet zijn, namelijk test only (of desnoods winny/dianabol only). En dat alle vragen mbt 1e kuur voorstellen die achterlijk zijn gesloten worden en verwezen wordt naar sticky.

En dan eerst al alles in huis halen en dan pas vragen stellen. En er toch gewoon mee doorgaan want ja alles is al gekocht.
 
Back
Naar boven