AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Laat ze anders meelezen op het forum, dan zijn ze zo van hun schoonzoonaspiraties af ;)
 
Laat ze anders meelezen op het forum, dan zijn ze zo van hun schoonzoonaspiraties af ;)

Oh dat hebben ze allang gelezen :roflol:

Alsof als ik bijna 2.5 jaar met een minderjarig meisje om ga dat geheim kan blijven? :o Ze was zelfs op bezoek gekomen in de gevangenis, zit die halve zaal haar zo aan te staren :roflol:

Waarom denk je dat de broer van die pa zei dat beide niet goed bij ons hoofd waren :o
 

Ze zat me dronken te voeren, ben pauper brak :o .

Ging ook over mn nek omdat zij dacht dat het een goed idee was om een protein milkshake cocktail te maken en ik vervolgens dacht dat het een goed idee was om daar een grote slok van te nemen. Had ze bevroren bosbessen, wodka en bananen whey in blender geflikkerd :o

Was zo lam dat samen met haar op bank in slaap gevallen was :roflol: Terwijl ze slaapwandeld en dr 2ling zus al paar keer aangevallen heeft ‘s nachts :gek:
 
Ze zat me dronken te voeren, ben pauper brak :o .

Ging ook over mn nek omdat zij dacht dat het een goed idee was om een protein milkshake cocktail te maken en ik vervolgens dacht dat het een goed idee was om daar een grote slok van te nemen. Had ze bevroren bosbessen, wodka en bananen whey in blender geflikkerd :o

Was zo lam dat samen met haar op bank in slaap gevallen was :roflol: Terwijl ze slaapwandeld en dr 2ling zus al paar keer aangevallen heeft ‘s nachts :gek:
Goede verhalen :roflol::roflol:
 
Goede verhalen :roflol::roflol:

5_D05_A1_C9_CACE_4_EA4_BB8_F_5_A9122_C70240.jpg

upload pic

:o

En nog speciaal 1 waar ze niet op de foto wilde :roflol:

B60_AAF11_245_C_4976_B091_87_BD757024_C7.jpg

upload pic

Nu blij? :o
 
Laatst bewerkt:
Ikke wel maar ik ben altijd blij....
 
Meeste vrouwen willen niet op foto zonder make-up :o
 
Dit gaat duidelijk niet backfiren.:zuip:
 
Dit gaat duidelijk niet backfiren.:zuip:

Je insinueert nu dat ik wakker gelegen heb om Kimberly. Heb ik niet, t boeit me geen drol. :roflol:

Zag ook weer dat ze me unblocked had op instagram nadat vriend van me dr tegen was gekomen en zei dat ze haar auto chromekleurig gewrapt had. Origineel wel omdat ik ook gouden wrap folie in garage heb liggen. Tering hoer :roflol:
 
Je insinueert nu dat ik wakker gelegen heb om Kimberly. Heb ik niet, t boeit me geen drol. :roflol:

Zag ook weer dat ze me unblocked had op instagram nadat vriend van me dr tegen was gekomen en zei dat ze haar auto chromekleurig gewrapt had. Origineel wel omdat ik ook gouden wrap folie in garage heb liggen. Tering hoer :roflol:
Wat heeft zij eigenlijk met haar wenkbrauwen gedaan? Het fascineert me uitermate.
 
Kerel die bob was afgelopen weekeind zou volgende week ook rijden dus zei dat die auto wel t/m zondag mocht houden dan, had toch andere auto.

Zei ik vandaag tegen hem dat morgen wel even langs kon komen dat auto schoon was voor weekeinde, komt die aan met dat die al wat anders heeft.

Wat een fucking mongool ook, mag je een auto lenen omdat je bob bent t weekeinde en vervolgens kun je niet rijden en ipv dat je auto netjes terugbrengt hou je hem zo lang mogelijk :o

Ben benieuwd wat die doet als die er achter komt dat auto niet meer bij zn school staat :roflol:
 
Kerel die bob was afgelopen weekeind zou volgende week ook rijden dus zei dat die auto wel t/m zondag mocht houden dan, had toch andere auto.

Zei ik vandaag tegen hem dat morgen wel even langs kon komen dat auto schoon was voor weekeinde, komt die aan met dat die al wat anders heeft.

Wat een fucking mongool ook, mag je een auto lenen omdat je bob bent t weekeinde en vervolgens kun je niet rijden en ipv dat je auto netjes terugbrengt hou je hem zo lang mogelijk :o

Ben benieuwd wat die doet als die er achter komt dat auto niet meer bij zn school staat :roflol:

Ben je afgelopen weekend weer bezig geweest in het dorp? Zag wat voorbij komen....
 
Ben je afgelopen weekend weer bezig geweest in het dorp? Zag wat voorbij komen....

Nee :roflol:

Ben er wel even geweest, die kale knakker van dat filmpje ook nog gezien. Geloof dat vechtpartij om 5 uur was en toen stond ik bij een minderjarig meisje te kotsen in de tuin, om vervolgens door haar pa uitgelachen te worden. :o

Kan dashcam beelden wel terug kijken maar zelfs al zou er wat op staan dan heb ik weinig problemen met lui die hier agenten in elkaar slaan. Ach misschien als ze de deuk die ze in mijn auto gemaakt hebben vergoeden en alle onzin boetes van afgelopen jaren doorscheuren dat ik wat goedgezinder ben :roflol:

Een agent in het ziekenhuis valt mij niet lastig denk ik maar.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven