XXL Nutrition

Mega Grow - XXL Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader


[IMGREV]
MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D
 
Ik zou enkel na de training mega grow OF Advanced post workout nemen. En op rustdagen enkel creatine. Anders vind ik het nogal overkill en zonde van je geld :')

Zal beginnen met advanced post workout (minder suiker + meer eiwitten) Kdenk dat deze ideaal is voor na de training. Zo kan ik nog wat verder cutten en wanneer pot uit is, eens mega grow gebruiken om te vergelijken....

Op rustdagen dan enkel whey shake met crea pakken?
 
Zal beginnen met advanced post workout (minder suiker + meer eiwitten) Kdenk dat deze ideaal is voor na de training. Zo kan ik nog wat verder cutten en wanneer pot uit is, eens mega grow gebruiken om te vergelijken....

Op rustdagen dan enkel whey shake met crea pakken?
jep, is genoeg. Als je geld genoeg hebt kan je advanced pwo elke dag nemen maar is zeker niet nodig. Enkel na de training is perfect en andere dagen gewoon crea
 
Ik heb laatst een pot MG gekocht. Ik train (bijna) altijd in de ochtend. Hoe kan ik MG dan het best gebruiken? 's Ochtends als ik opsta een shake en dan direct naar de training? En op rustdagen whey?
 
Kvind beide smaken (Green Apple & orange) echt super om te drinken drool:
 
Ff een vraag
Ben niet zo jong meer dus herstel is voor mij belangrijk, spieropbouw hmm mooi meegenomen maar met 54 jaar is dat bijna 0,0
Glutamine werkt bij mij goed voor het herstel tnminste dat heb ik gemerkt bij andere producten
Ik zoek dus een product met amino,s creatine en glutamine voor het herstel
megagrow heeft dit allemaal dus top die moet ik kopen.
Staat er ook bij dat je het nog het beste kan combineren met essential amino...maar dat zit er al in ...dus waarom de combi
Of zit er te weinig in en gaat het hoofdzakelijk om de creatine?
Verder denk ik er aan om extreme test er bij te kopen om eens te kijken wat dat voor mij kan doen....of is dat ook dubbel wat betreft werking?
Megagrow koop ik dus sowieso :)
 
Ben zelf ook tevreden over MG n alles-in-een product, goed voor in de opbouwfase-bulk
Wanneer je je body extreem zwaar belast kun je een overweging maken voor n super herstel met beduidend minder spierpijn tussen peptopro en peptides, deze hebben een completer aminozurenprofiel. Verschil ga je zeker merken.
Altijd makkelijk met een zwaar dieet, ter voorkoming van spierafbraak

Testboosters...Cools heeft er n topic over
 
Ik gebruikte mega grow vaker na een voetbalwedstrijd. Hierdoor had ik minder last van oa stijve spieren en kon ik twee dagen later tenminste terug voluit trainen zonder last
 
De pina colada is héérlijk :D
 
Ik heb het ook een tijd gebruikt en ben er wel tevreden over.
 
Heb naar aanleiding van dit review ook een kilo besteld in de smaak orange.
Ik zal over een paar weken een korte review schrijven
 
Back
Naar boven