XXL Nutrition

Wat kilo's aankomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jjjjwwg

Novice
Lid geworden
1 okt 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
60kg
ik heb deze week weight gainer gekocht om een beetje aan te komen nou is mijn vraag hoe ik dit t beste kan drinken, op welke tijden en hoe ik dit het beste kan mixen.

Ik hoor t graag van jullie
 
Ten eerste.... wat eet je zoal op een dag. Want een weight gainer is over het algemeen onzin.
Beste is gewoon wat meer eten. Daarbij kan je het beste zelf een weightgainer maken Dan weet je ook wat je eet.
Gewoon 250 ml melk met 100 gram havermout, 1 a 2 banenen erdoor en een vetbron zoals pindakaas of noten en je hebt een prima gainer en je weet wat erin zit. Veelal nog goedkoper ook.

Verder als je het niet zelf wil maken en zo een pot wil gebruiken. Gewoon maken zoals op de verpakking en tussen de maaltijden door drinken.
 
mixxen met een staafmixxer zonder deksel en meng het met geitenmelk. Drink het ondersteboven en het liefst rond 03.11 uur want op dat tijdstip groei je het hardste.

Als dat iets te lastig wordt, kan je het ook gewoon in een shakebeker proberen met melk. Neem het gewoon op de momenten dat je geen maaltijd kan eten. Maar maak de volgende keer zoals hierboven al gezegd wordt, lekker zelf een weightgainer met wat goede ingrediënten en niet alleen maar simpele suikers zoals je nu waarschijnlijk in je pot hebt zitten.
 
Kilo's aankomen doe je door goede voeding, niet door gekochte zooi.
 
Kilo's aankomen doe je door goede voeding, niet door gekochte zooi.
Of door gewoon te eten wat de pot schaft en tussendoor of na je eten weight gainer te drinken en/of eiwitten te nemen. Hoe je het doet, blijft hetzelfde. Als je maar je eiwitten en calorieën binnenkrijgt. Hier wordt veel geluld over voeding. Shakes en weightgainers kunnen ook als voeding beschouwd worden en zijn ideaal als aanvulling of tussendoortjes voor diegenen die zich niet teveel met voeding kunnen bezighouden.
 
Dan kan je ook advieseren om gedurende de dag af en toe een hap suiker te nemen om zo boven je calorie behoete uit te komen.
 
Waarom weightgainer als je er zelf een kunt maken ??? @ chocomelk
 
Waarom weightgainer als je er zelf een kunt maken ??? @ chocomelk

Inb4 acne uitbarstingen

Maar klopt, drink volle melk, vind je dat niet lekker, pak volle chocomelk. Die van Milsani heeft 920 calorieën per pak (litertje), rond de 70c volgens mij. Daar heb je je weight gainer.
 
Kan nog van alles bij in ook @ functioneel
 
TS heeft 1 post, gepost op 1 oktober, die gaat hier niet meer komen gok ik zo.
Ook na plaatsen van post nooit meer ingelogd
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Direct na de iedere maaltijd. Eerst zo veel mogelijk eten, zodra je helemaal vol zit shake drinken.
 
Back
Naar boven