Fitness Seller

Monster pre workout 1.3dmaa, paar vragen

Bezoekers in dit topic

ik kwam hem ook tegen op facebook haha, zit net nog op hun site te kijken. is van vitaalsportvoeding.nl
Je moe kijken welke versie je kiest, de nieuwe is (zo ver ik weet) zonder dmha.
 
Hoi allen, een tijdje geleden had ik voor het eerst Monster PWO op aanraden van een sportmaat, het wat groenige poeder. Ik ging er hard op. Tijdje rust na de lege rust heb ik afgelopen week weer Monster PWO besteld, nu bij een andere webshop en nu betreft het roze poeder. Echter ga ik hier ook erg hard op, misschien nog wel harder.

Nu is het de vraag of er 1 van de 2 nep is, of bestaan er meedere versies?
 
Als je er beide hard op gaat maakt het toch niet zoveel uit. Dat is schijnbaar het doel tegenwoordig bij aankoop van een pre-workout.
 
Elke batch heeft een andere smaak en kleur.
 
Hoi allemaal,

Via via heb ik een pot monster gekocht.

Korrels zijn fijn en roze wel wat brokken er in.

Ik heb 200 ml water en doe een scoup er in en kleurt helemaal niet echt zoals andere pwos.

Smaak is extreem bitter, waardoor ik ging twijfelen er aan en niet heb opgedronken verder.

Deze is fake of niet??
 
Hoi allemaal,

Via via heb ik een pot monster gekocht.

Korrels zijn fijn en roze wel wat brokken er in.

Ik heb 200 ml water en doe een scoup er in en kleurt helemaal niet echt zoals andere pwos.

Smaak is extreem bitter, waardoor ik ging twijfelen er aan en niet heb opgedronken verder.

Deze is fake of niet??
Klinkt niet fake
 
Ok, ga hem komende tijd proberen gewoon nog. Heb lang met crack getraint, en sinds dien nooit pwos meer gepakt tot 3 maanden geleden. C4 toen geprobeerd maar dat is het net niet voor mij.

Heeft iemand tips om iets tegen het bittere te doen? Is niet te nassen vind ik
 
Ok, ga hem komende tijd proberen gewoon nog. Heb lang met crack getraint, en sinds dien nooit pwos meer gepakt tot 3 maanden geleden. C4 toen geprobeerd maar dat is het net niet voor mij.

Heeft iemand tips om iets tegen het bittere te doen? Is niet te nassen vind ik
scoop achter in je keel gooien en water erbij en doorslikken en een kauwgompje erna pakken:p
 
Als hij bitter smaakt ga ik er vanuit dat je de 'goeie' hebt. Ik neem aan dat smaak daarbij minder belangrijk is dan de werking ervan haha.
 
Altijd dat gezeur of smaakjes :o

Het gaat om de inhoud en werking.. gewoon wegdrinken of doorslikken die hap!

Maar het valt me op dat er zoveel gepraat wordt over fakes.. waar komt dat eigenlijk vandaan?
Verschillende kleurtjes en smaakjes kloppen gewoon, want die wisselen elke batch
 
Ik ben er achter gekomen waarom ik twijfelde, had redelijk zwaar gegeten, ivm werk kon ik 1 maaltijd niet pakken dus had ik 2 in 1 gedaan. Hierdoor werkte de pwo pas tegen 2200 ipv 1845, om 1800 ingenomen.

Heb het geweten de rest van de nacht dat hij zeker wel werkte, slapenloos wakker gelegen.

Vorige week weer geprobeerd en werkt gewoon goed.

Smaak heb ik opgelost door het met een klein beetje water op te lossen en dat dan te atten en vervolgens wat zelf geperste jus te drinken puur wua smaak
 
Ik ben bijna toe aan nieuwe Monster PWO en lees her en der dat Monster nu Blackbooster heet? Of is dat scam? De inhoud schijnt identiek te zijn.
 
Ik ben bijna toe aan nieuwe Monster PWO en lees her en der dat Monster nu Blackbooster heet? Of is dat scam? De inhoud schijnt identiek te zijn.
Klopt
 
Inhoud is inderdaad hetzelfde volgens het etiket. Heb hem nog niet geprobeerd
Sorry voor de grote foto, begrijp ook niet waarom die dat doet

blackbooster supp facts.jpg
 
Halve scoop blackbooster getest.
Geen effect.
Train al even zonder pre workout dus tolerantie is normaal toch vrij laag.
Geen zoete smaak ondanks de aangename geur, wat wel bizar is.
 
Smaak viel inderdaad tegen vergeleken met die heerlijke geur. 1 scoop deed het bij mij prima
 
Back
Naar boven