Fitness Seller

Race naar 200kg squat

Bezoekers in dit topic

Zet mij er ook maar bij, eindelijk hersteld van rugblessure en heb zin om dit jaar die 200 kg grens te doorbreken. In december 175 kg @ 75 kg BW dus wordt nog wel ff bikkelen.
bovenstaande is dec 2014, in 2015 squatte ik al een paar keer 200, maar was wel zwaarder dan 75 kg. Vorige week 210 squat op 73,2 kg BW, volgend jaar 3x BW squat??!!
 
BW 82kg
Squat 190kg
 
Ik merk dat ik 2x in de rangschikking sta op p1. De eerste keer in de -90kg met 162,5kg @ 89kg BW en de 2de keer met 190kg @ 92,8kg BW.
Beetje vreemd zo ... maar het klopt wel. Ik ga proberen de 200kg te halen @ 89kg a 89,5kg BW (mijn huidige BW). Ik probeer gewoon onder 93kg te blijven, dus ik schipper constant net onder en net boven de 90kg. Lekker handig voor de klasse-indeling in dit topic. :)
 
Ik merk dat ik 2x in de rangschikking sta op p1. De eerste keer in de -90kg met 162,5kg @ 89kg BW en de 2de keer met 190kg @ 92,8kg BW.
Beetje vreemd zo ... maar het klopt wel. Ik ga proberen de 200kg te halen @ 89kg a 89,5kg BW (mijn huidige BW). Ik probeer gewoon onder 93kg te blijven, dus ik schipper constant net onder en net boven de 90kg. Lekker handig voor de klasse-indeling in dit topic. :)
Ja dit klopt omdat ze in een verschillende gewichtsklasse zijn gedaan.

Sanca Saxon? Wil jij dit topic van me overnemen aangezien je mijn rol hier hebt overgenomen?
 
Ja dit klopt omdat ze in een verschillende gewichtsklasse zijn gedaan.

Sanca Saxon? Wil jij het van me overnemen hier aangezien je mijn rol hier hebt overgenomen?
Ik dacht dat daar eens vraag naar was ? Ik kan me ook vergissen van race, zo dan, mijn excuses.
Edit, dat was dus de race naar 300kg deadlift, my bad.
 
Back
Naar boven