AndroidHealthClinic

banaan op wedstrijdavontuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nee, alleen medicatie. Weet verder niet wat je qua AAS kan sleutelen.
Zou verder wel opletten met drop, zout en dat soort dingen.
dan wacht ik even af. sinds zaterdag niets meer in mn systeem. doe niets geks met zout etc. rond 6 nogmaals bloeddruk meten en ff in de gaten houden!
 
bloeddruk zojuist 80/145 dus prima zo, komende dagen toch nog even in de gaten houden.

de sushi van gisteren was te merken net tijdens training, schouders klapten uit elkaar. deed bijna te veel pijn om door te trainen, heerlijk!

vanaf nu 2 lage dagen afgewisseld met 1 hoge, cardio 2u per dag. let's get shredded :p
 
vanmorgen 2u fasted cardio gedaan.
dalijk paar uurtjes werken en daarna chestday met Strive4muscle die me eens flink gaat afmatten!
 
vandaag borst getraint met Strive4muscle die flink aan het gainen is en een héél ander pakket op het podium gaat zitten de volgende keer! neem dat maar van me aan.

voor mij is het plan de komende dagen simpel: harder en droger worden!
nog wat foto's :
 

Bijlagen

  • IMG_20171019_180228_861.jpg
    IMG_20171019_180228_861.jpg
    87,7 KB · Weergaven: 188
  • IMG_20171019_180228_860.jpg
    IMG_20171019_180228_860.jpg
    79,2 KB · Weergaven: 185
  • sketch-1508430525536.png
    sketch-1508430525536.png
    372,4 KB · Weergaven: 204
Zieke shape, volgende keer iets harder zal perfect zijn! Respect man
 
Heb je tussendoor nog gear eruit gelaten? Of run je alles door tot aan de iron man?
 
vandaag borst getraint met Strive4muscle die flink aan het gainen is en een héél ander pakket op het podium gaat zitten de volgende keer! neem dat maar van me aan.

voor mij is het plan de komende dagen simpel: harder en droger worden!
nog wat foto's :
Lekkere training gister! Thanks man, we gaan lekker door :)

Gaat nog heel leuk worden, als je het voor elkaar krijgt het vet op de hardnekkige plaatsen weg te krijgen. Zowel bij de -80 als bij de junioren ga je dan hoog eindigen. Niet te vergeten deze man kan heel goed poseren, dat geeft ook gelijk een hele andere illusie.
 
iets wat ik per direct kan doen?

Bétablokker achter de hand houden. Stofnamen van bètablokkers zijn: acebutolol, atenolol, betaxolol, bisoprolol, carvedilol, celiprolol, labetalol, metoprolol, nebivolol, oxprenolol, pindolol, propranolol, sotalol. In de apotheek hebben de bètablokkers meestal een merknaam die anders is dan de stofnaam, maar de stofnaam staat wel op de bijsluiter.
 
Goede wheels man.
Nog ff laatste vocht/vet van onderrug eraf en knallen!!
 
Bétablokker achter de hand houden. Stofnamen van bètablokkers zijn: acebutolol, atenolol, betaxolol, bisoprolol, carvedilol, celiprolol, labetalol, metoprolol, nebivolol, oxprenolol, pindolol, propranolol, sotalol. In de apotheek hebben de bètablokkers meestal een merknaam die anders is dan de stofnaam, maar de stofnaam staat wel op de bijsluiter.

Sowieso hebben bètablokkers een primair effect op hartfrequentie en veel minder op de bloeddruk, dus dan zijn er betere keuzes. Daarbij hebben bètablokkers veel vervelende bijwerkingen en als je dan bijvoorbeeld gaat trainen en je hartslag wil omhoog maar deze wordt geblokt door de bètablokker, voel je je absoluut niet fijn. Daarbij zit je er als je net de foute of foute variant pakt mogelijk voor 24u aan vast, zoals bijvoorbeeld wanneer je metoprolol succinaat neemt ipv tartraat.
 
Bétablokker achter de hand houden. Stofnamen van bètablokkers zijn: acebutolol, atenolol, betaxolol, bisoprolol, carvedilol, celiprolol, labetalol, metoprolol, nebivolol, oxprenolol, pindolol, propranolol, sotalol. In de apotheek hebben de bètablokkers meestal een merknaam die anders is dan de stofnaam, maar de stofnaam staat wel op de bijsluiter.
thansks voor de input, maar is allang opgelost. blijf sowieso liever weg van dat soort medicatie zolang het kan!
 
goede fysiek voor iemand van 20 wanneer ben je begonnen met kuren? 18de?
 
goede fysiek voor iemand van 20 wanneer ben je begonnen met kuren? 18de?
toen ik tijdje 18 was eerste kuur gedaan. te weinig kennis, had ik niet moeten doen. (prrecies de reden waarom ik het veel mensen afraad ivm kennis) daarna flink ingelezen en rond mn 19e nog eens gekuurd, half jaartje later kreeg ik mn coach en sindsdien zit alles goed, ga steeds harder vooruit..
beiden hebben we gezondheid op 1 staan en vooral dat waardeer ik aan hem.
 
Gezondheid is het belangrijkste als je gezond bent bereik je uiteindelijk veel meer
Bodybuilding is geen sprint maar een marathon
 
gaat hard nu, heb lean bombs van mts laten testen, want wil ze gebruiken voor laatste weken er zat in wat ik verwachtte, nee ik ga het hier niet plaatsen uit respect voor het desbetreffende merk, die wilde graag hun formule geheim houden om een reden.

hieronder wat foto's van afgelopen zondag na mn laatste vrije maaltijd, flink wat vocht dus, maar toch tevreden over progressie nu! nog 3weken te gaan!
bloed ook laten testen voordat ik er orals ingooi, allemaal okay!

foto's zijn gemaakt door de highly skilled fotograafRFFNCK een ontzettend aardige kerel overigens! lekker mee kunnen trainen en heeft een impressive fysiek! fotos zijn van zondag.
 

Bijlagen

  • IMG-20171022-WA0011.jpg
    IMG-20171022-WA0011.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 200
  • sketch-1508766994249.png
    sketch-1508766994249.png
    278,3 KB · Weergaven: 210
  • sketch-1508766937274.png
    sketch-1508766937274.png
    270,4 KB · Weergaven: 232
  • sketch-1508766972922.png
    sketch-1508766972922.png
    272,4 KB · Weergaven: 211
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Wel wat gyno? :(
 
Back
Naar boven