Fitness Seller

LOG: S4 + Cardarine voor de cut

Bezoekers in dit topic

janzmeister

Cool Novice
Lid geworden
19 mei 2016
Berichten
198
Waardering
95
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Beste forumleden,

na veel gelezen en getwijfeld te hebben de voorbije maanden heb ik besloten om toch eens Sarms te proberen.
De keuze hierop is gevallen door

1) Minder kans op bijwerkingen/onderdrukking (ik weet ook dat er nog steeds onderdrukking is!)
2)AAS gaan er bij mij niet in, voor bovenstaande redenen en ook heb ik een heilige schrik van naalden (Ik weet het, heel zwak:o).

Het doel is om te cutten, en tijdens deze cut dus een eerste maal kennis te maken met Sarms.

Verwachtingen: geen spiermassa verliezen en beetje zakken in vetpercentage om vanaf daar een goede bulk te beginnen

Lichaamsstats:

177cm
80 KG
13-14%

Cycle gaat als volgt:

S4 1-12: 25mg ochtend en 25mg 6 uur later (kan aangepast worden naar 5 on 2 off als de zichtsides te erg zijn)
Cardarine: 1-12: 20mg half uur voor het trainen of 's morgens op niet trainingsdagen.
Cholmid:12-16 50-25-25-25

Schema: Phat van Layne Norton (hiervoor altijd ub/lb en PPL gedaan, was tijd voor iets anders en dit bevalt me enorm).

Voeding: Ongeveer 2200 Kcal waaarvan 82 gr vet, 180 gr eiwit en 185 KH, dit kan tegen het einde nog aangepast worden.

Ik strat komende maandag, als er nog vragen zijn, shoot!
 
In, benieuwd wat je van S4 vind
 
Vandaag begonnen, echter vandaag nog geen training omdat ik na mijn werk avondschool heb.
Maandag is dus een vaste rustdag, de andere kies ik naarmate de weekindeling.
 
Succes, ik ben benieuwd! Misschien ga ik wel hetzelfde doen. Ben nu aan het bulken met LGD 4033.
 
Succes, ik ben benieuwd! Misschien ga ik wel hetzelfde doen. Ben nu aan het bulken met LGD 4033.
Bedankt! Indien deze bevalt, ga ik waarschijnlijk net het omgekeerde doen :D
 
Kleine wijziging, les weggevallen dus toch gaan trainen vandaag lb power gedaan, ging goed, thuis nog 20 min gefietst op de rollen. Uiteraard nog te vroeg om een effect te ondervinden
 
Ik ben benieuwd of je de negatieve visuele sides krijgt bij S4.
 
Ik ben benieuwd of je de negatieve visuele sides krijgt bij S4.
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar, vooral de gelige tint die je kan zien en hoe hard deze je zicht juist beïnvloed.
Al denk ik dat het zou moeten meevallen op lage dosis.:o
Ik houd jullie zeker op de hoogte!
 
Idd, als je natuurlijk geen sides hebt kan je hier hard op gaan.
 
Vandaag upper body power getraind:)
Ging goed, had echt super pomp, meer als anders, maar betwijfel of de sarms hier iets mee te maken hebben zo rap :p

Daarna nog match zaalvoetbal gespeeld dus fietsen laten we zo vandaag!
 
Nou cardarine werkt al binnen 2 dagen en S4 binnen 7 dagen, dus je kan zeker wel iets merken
 
Gisteren LB hypertrofie gedaan en 30 min gefietst.
Eerste effect dat ik merk, uithouding!
Na het half uur fietsen (Hoog tempo en hellingsgraad) was het net of ik een wandelingetje was gaan maken:)
Waar ik normaal buiten adem ben na een half uurtje doortrappen, had ik het gevoel nog wel een heel eind te kunnen doorgaan!
Voor de rest voorlopig nog geen sides:thumbs:
 
Vandaag shouders en rug hypertrofie.
Voelde me niet 100% maar training plus cardio afgemaakt :)
Morgen rustdag (uitzonderlijk vrijdagavond match) en hopelijk zaterdag terug 100%!
 
Gisteren borst en armen hypertrofie gedaan en daarna met vrienden afgesproken om te gaan mountainbiken:thumbup:

Training ging super en ook het mountainbiken ging vanzelf :) conditie linkt wel echt een stuk beter reeds

Verder nog geen negatieve sides, hopelijk bblijft dit zo, tot nu toe zeker te spreken over deze cycle :D
 
Wat merk je van de kracht toename van s4?
 
Wat merk je van de kracht toename van s4?
Momenteel qua kracht dat de reps een stuk vlotter gaan, kan elke training nog verhogen (reps of gewicht).
Deze week wordt interessant omdat er gewichten zijn waar ik in het verleden vaak op ben vastgelopen :)
 
Vandaag lower body power gedaan en ...
Een PR squat:wl: !(3×5 130kg)
Tot nu toe nog steeds een goed gevoel en geen sides
 
Ik zie dat deze stack bedoeld is om te cutten, hoe gaat het daarmee? Ben je tevreden over de resultaten van Ostarine en Carderine?
 
Back
Naar boven