MuscleMeat

Mk-677 ibutamoren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe zit het met lever toxic? Draai nu 6iu HGH en dit klinkt wel interessant om ernaast te draaien.
Ik dacht dat het geen impact op de lever had:scratch:

Voor wat vind je het dan interessant? gh doet die zaken toch ook of komt dat niet tot uiting bij jou?

Overigens merk ik sterke pumps, soms echt pijnlijk :D
 
Meer voor wat extra. Maar ik begrijp hieruit dat het dan ongeveer even duur is in verhouding met dat ik 2iu meer zou zetten?
 
Echt goedkoop vindk het niet, als je al gh zet zou ik liever 2iu extra zetten ipv 6 + mk :D
 
Oke...klink wel interessant....waar kan je dat halen de MK.? Wil iemand me een pm sturen.....

Misschien wel intressant om naast een kuur te laten lopen.
 
Wat wordt er bedoeld met "huid is er beter mee" of "tandvlees is beter"? Wat is er beter aan je huid? Wat is er beter met je tandvlees? Vage opmerkingen.
 
Wat wordt er bedoeld met "huid is er beter mee" of "tandvlees is beter"? Wat is er beter aan je huid? Wat is er beter met je tandvlees? Vage opmerkingen.
Mijn huid is nog nooit zo slecht geweest:o tandvlees merk ik niets van, geen idee hoe je daar verbetering in kunt merken (tenzij je gevoelig tandvlees had aan het begin)
 
MIjn huid lijkt strakker en glazender sinds ik HGH draai. Tandvlees kan ik niet over mee praten en is overigens ook de eerste keer dat ik daar iets over voorbij zie komen.
 
Tandvlees zegt mij ook niets .

Huid is gaver , minder onzuiverheden .
Als ik een puistje krijg ( wat heel wat minder is ) is hij heel snel weg ook.

Ik blast en cruise nu 10 maanden , voor de mk was mijn huid echt slechter . Zowel gezicht als schouders .
 
Ze noemen hgh niet voor niks een anti aging middel ;)
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ze noemen hgh niet voor niks een anti aging middel ;)
Een lichte dosis (1 tot 2 iu) maar als je 4iu of meer per dag spuit, heeft het niets meer met anti aging te maken. Indien mk-677 doet wat erover geschreven staat, zou het wel interessant kunnen zijn als anti-aging supplement. Maar ja, je weet nooit wat je koopt op de zwarte markt of bij de supplementenindustrie waar het gewoonweg niet gecontroleerd wordt. Je weet niet wat er in die pillen zit.
 
Zit momenteel aan mn 3e maand MK-677, probeer het zo lang mogelijk te laten lopen. Vind het namelijk echt fantastisch spul! Pumps in de gym werder beter, mn huid begon weer te stralen en mn dromen werden steeds dieper:D
Enige nadeel is dat het relatief duur is en dat je wel eens moe kan zijn overdag, omdat je constand piekjes van GH krijgt
 
Gh all day long, klinkt goed:D
 
Prima spul heb er ook al meer kuurtjes mee gedaan.
Ik merk verbeterde huid, betere/ diepere slaap (in combi met ZMA), en een stuk droger.
Raad wel aan huperzine a er naast te slikken 3x per dag op 200mcg!! krijg je nog meer hg voor maar een paart 10tjes extra ;)
 
heel goed in combinatie met andere SARMS
 
welke hoeveelheden pakken jullie? even ervan uitgaande dat 30mg 2iu is..
 
Back
Naar boven