Fitness Seller

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vaak zijn de legale versies niet zo bijzonder. Deze wel?
Voor mij werkt die.

Heb zelf mesomorph, devil shot en monster geprobeerd. Deze vind ik de beste qua werking en bijwerkingen.
 
Voor mij werkt die.

Heb zelf mesomorph, devil shot en monster geprobeerd. Deze vind ik de beste qua werking en bijwerkingen.

Ik ga het dan ook maar even proberen.
 
Cafeïne caps
 
Vaak zijn de legale versies niet zo bijzonder. Deze wel?

Dit is geen legale versie, alleen nog niet ontdekt omdat het nog niet populair genoeg is :p Kigelia africana extract is hetzelfde stofje
 
C4 van Cellucor is lekker, eigenlijk alles waar 200mg+ caffeïne in zit is prima, in combinatie met een (paar) bak(ken) koffie.
 
Ook maar weer eens wat bij muscle-lab besteld.
Limitless
Samplepakket
en wat losse samples: Sleeve buster, Fully Loaded (LGI), Alpha drive
 
Ook maar weer eens wat bij muscle-lab besteld.
Limitless
Samplepakket
en wat losse samples: Sleeve buster, Fully Loaded (LGI), Alpha drive
veel plezier met Limitless :D
 
Zal pas volgende week binnenkomen maar die ga ik wel meteen als eerste proberen:)
 
5150 blijft heerlijk voor mij
 
limitless ook besteld,werkt goed!en geen crash achteraf,dat is ook zeker een pluspunt!
 
warheadz capsules bevallen me ook erg goed. Dit is geen complete pre workout maar alleen een energie booster met o.a DMHA.
 
warheadz capsules bevallen me ook erg goed. Dit is geen complete pre workout maar alleen een energie booster met o.a DMHA.

Waar te koop? En waarom geen 'complete' pwo?
 
limitless ook besteld,werkt goed!en geen crash achteraf,dat is ook zeker een pluspunt!
goed om te horen:) hij komt voor mij waarschijnlijk morgen binnen, donderdag dus knallen:D
 
Waar te koop? En waarom geen 'complete' pwo?

Bij sportpoeders. Er zitten alleen stimulanten in en geen andere ingrediënten. Ik maak me eigen pre workout en gebruik dus liever alles los, zodat ik het per training kan bepalen. Wil ook zelf de controle hebben over de doseringen dus daarom werk ik liever met losse dingen. Af en toe 1 of 2 warheadz erbij en gas met die zooi :D
 
Bij sportpoeders. Er zitten alleen stimulanten in en geen andere ingrediënten. Ik maak me eigen pre workout en gebruik dus liever alles los, zodat ik het per training kan bepalen. Wil ook zelf de controle hebben over de doseringen dus daarom werk ik liever met losse dingen. Af en toe 1 of 2 warheadz erbij en gas met die zooi :D

Zolang er cafeïne in zit is het goed toch?

Ik weet overigens niet wat ik hiervan moet denken ...V
3bd8ad2eabef616a8deca5e5412138dc.png
 
Zolang er cafeïne in zit is het goed toch?

Ik weet overigens niet wat ik hiervan moet denken ...V

Je moet ook niet denken maar gewoon stuiteren ;)

caffeine is eigenlijk het minst leuke van deze 3! Die kigelia is DMHA
 
Back
Naar boven