AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je moet ook niet denken maar gewoon stuiteren ;)

caffeine is eigenlijk het minst leuke van deze 3! Die kigelia is DMHA

Ik ging de afgelopen trainingen vrij hard op 2 schepjes C4 (400mg) cafeïne, tire Flips in de rust van m'n Squat setjes doen enzo, dat soort grapjes, denk dat ik die dan nog even laat schieten....
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Ik ging de afgelopen trainingen vrij hard op 2 schepjes C4 (400mg) cafeïne, tire Flips in de rust van m'n Squat setjes doen enzo, dat soort grapjes, denk dat ik die dan nog even laat schieten....

Niet zo gek met 400 mg. caffeine.. dat is een flinke dosering! Was je hart ook gaan trainen, of zat die gewoon nog in je borstkast? :p

die warheadz bevatten 240 mg. per capsule dus dan zal ongeveer de helft uit caffeine bestaan gok ik. Het effect zal vooral van die andere 2 stofjes komen en caffeine werkt zoals er stond aangegeven synergetisch dus die zit er waarschijnlijk alleen maar bij voor een sterker effect van synephrine en kigelia.
 
Weet iemand nog waar ik unstoppable van deticated kan krijgen. Oude formula.

En welke merk limitless word hier bedoeld?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Ik voel nooit iets van cafeine.. als ik bijv
Weet iemand nog waar ik unstoppable van deticated kan krijgen. Oude formula.

En welke merk limitless word hier bedoeld?

Alvast bedankt.
ik denk dat de meeste potten wel voortaan op zijn, is al jaren uit productie.

Limitless van Muscle Rage
 
Heb net op de site van WADA gekeken, dopingautoriteit Nederland, en zie DMHA er niet bij staan. Dus geen idee waarom er bij die Warheadz staat dat t op de dopinglijst staat. Want dat staat het voor zover ik zie niet.
 
Heb net op de site van WADA gekeken, dopingautoriteit Nederland, en zie DMHA er niet bij staan. Dus geen idee waarom er bij die Warheadz staat dat t op de dopinglijst staat. Want dat staat het voor zover ik zie niet.
Nog niet wss.
 
Komende weken flink knallen:D
 

Bijlagen

  • D27343BB-5394-4E59-B943-C5C75BACEB19.jpeg
    D27343BB-5394-4E59-B943-C5C75BACEB19.jpeg
    161,2 KB · Weergaven: 269
Heb net op de site van WADA gekeken, dopingautoriteit Nederland, en zie DMHA er niet bij staan. Dus geen idee waarom er bij die Warheadz staat dat t op de dopinglijst staat. Want dat staat het voor zover ik zie niet.

Stimulanten staan zowieso op de dopinglijst in categorie S6.
En hij staat er ook specifiek bij: Methylhexanamine... (Di)methylhexanamine is DMHA. Verder kan je daar ook lezen:

"en andere stoffen met een vergelijkbare chemische structuur of vergelijkbare biologische werking"
 
Stimulanten staan zowieso op de dopinglijst in categorie S6.
En hij staat er ook specifiek bij: Methylhexanamine... (Di)methylhexanamine is DMHA. Verder kan je daar ook lezen:

"en andere stoffen met een vergelijkbare chemische structuur of vergelijkbare biologische werking"

(Di)methylhexanamine = DMAA, niet DMHA

Het begrip stimulanten is wel vrij breed, cafeïne zou dan ook als een stimulant kunnen worden beschouwd.
 
(Di)methylhexanamine = DMAA, niet DMHA

Het begrip stimulanten is wel vrij breed, cafeïne zou dan ook als een stimulant kunnen worden beschouwd.

DMAA = 1.3 DiMethylAmylAmine ( andere benaming kan zijn methylhexanamine )
DMHA = 1.5 DiMethylHexAnamine. ( hier zit er dan nog een "di" voor de methylhexanamine )
Deze stofjes hebben verschillende scheikundige benamingen.

Stimulanten is inderdaad erg breed, maar volgens de dopinglijst zijn alle stimulanten niet toegestaan. Daar zijn echter wel een aantal uitzondering op. Een voorbeeld van zo'n uitzondering is caffeine en synephrine. Synephrine wordt in je lichaam o.a afgebroken tot octopamine.. die staat wel weer op de dopinglijst dus wanneer je een grote dosering synephrine neemt, ontstaat er ook een grote hoeveelheid octopamine in je lichaam en kan je alsnog positief bevonden worden.
 
DMAA = 1.3 DiMethylAmylAmine ( andere benaming kan zijn methylhexanamine )
DMHA = 1.5 DiMethylHexAnamine. ( hier zit er dan nog een "di" voor de methylhexanamine )
Deze stofjes hebben verschillende scheikundige benamingen.

Stimulanten is inderdaad erg breed, maar volgens de dopinglijst zijn alle stimulanten niet toegestaan. Daar zijn echter wel een aantal uitzondering op. Een voorbeeld van zo'n uitzondering is caffeine en synephrine. Synephrine wordt in je lichaam o.a afgebroken tot octopamine.. die staat wel weer op de dopinglijst dus wanneer je een grote dosering synephrine neemt, ontstaat er ook een grote hoeveelheid octopamine in je lichaam en kan je alsnog positief bevonden worden.

Valt DMHA niet onder 2-aminoisoheptane?
 
235U - Xtreme Pre Workout

Dit ziet er overigens ook goed uit, 350mg cafeïne/schepje. 25€/30 servings, onder de 1€/schepje dus.
 
Limitless.. heerlijk:1010:
 
Hoe is die Limitless in verhouding tot moster met DMAA? Meer mensen die ervaring hebben met beide pre-workouts?
 
Valt DMHA niet onder 2-aminoisoheptane?

Ja klopt, dat is weer een andere benaming.

Dan heb je van 2 aminoisoheptane ook weer 2 verschillende varianten.
2 amino 5 methylheptane
2 amino 6 methylheptane

Dan heb je ook nog een andere benaming Octodrine wat ook hetzelfde stofje is.
 
Hoe is die Limitless in verhouding tot moster met DMAA? Meer mensen die ervaring hebben met beide pre-workouts?
Ik heb ervaring met beide pwos.

Smaak:
Limitless is veel beter en smaakt naar suikerspin (fruitpunch is minder lekker). Monster smaakt erg chemisch en bitter.

Werking:
In monster zit een behoorlijk hoeveelheid dmaa, dit is imo teveel. Achteraf is de crashook veel groter.
Limitless geeft je een goede focus, pomp, uithoudingsvermogen en geen cradh achteraf.
 
Pomp is echt ziek bij Limitless
 
Toch maar ‘s een potje bestellen dus :)
 
Back
Naar boven