Fitness Seller

XAMOI - help met info en ervaringen

Bezoekers in dit topic

Akasha

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2010
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
60kg
Hi,

Kan iemand mij helpen met wat info? Het gaat om de pillen met de naam XAMOI (versie extra strong). Op de doos staan er geen ingredienten. Ik heb een webwinkel gevraagd of ze weten wat er in zit, in grote lijnen, ik hoef niet elke miligraam te weten, maar highlevel). Ze hebben aangegeven dat ze niet weten wat erin zit maar ze weten wel dat je snel vet kan verliezen hiermee.
Ze zijn in NL niet in de winkel te verkrijgen alleen via internet voor zover ik weet. Wat ik opvallend vindt is:
1. ik kan bijna niets vinden op internet over deze pillen
2. Als je de naam omgekeert leest = IOMAX.

De pillen komen in een doosje en ze zijn klein en wit zonder enige markering erop. Gisteren eentje ingenomen en ik moest heel veel plassen en ook veel water drinken. Geen trek ik zuiker (which is good) en minder gegeten in het algemeen, absoluut geen honger de hele dag. Energie is niet heel hoog geweest, wel had ik het gevoel dat ik bezig wil zijn en vooraal veel praten en interactie met mensen, meer dan normaal :) Dus beetje druk.
Weet iemand mij te helpen met andere ervaringen of wat erin zit?
thanks
 
Heel slim dit.......???
 
Volgens mij ben je wetterlijk verplicht om op je product de ingerdienten te vermelden. Lijkt me dus een beetje shady.
 
Volgens mij ben je wetterlijk verplicht om op je product de ingerdienten te vermelden. Lijkt me dus een beetje shady.
precies. Is ook shady. Misschien daarom niet te vinden in NL shops, alleen op .nl domains op internet waar je ook anabolen kan kopen. Maar nergens anders.
 
Blijf er van af.
 
Wegpleuren!
 
Speed, tja nogal wiedes dat je wilt praten.............:rolleyes:
 
Je koopt toch geen dingen die in je lichaam gaat stoppen, zonder te weten wat er in zit?
En wanneer je naar het ziekenhuis moet, is het zeker weer de schuld van de supplementen industrie.
 
Waarom zoiets willen? pas gewoon je dieet aan
 
Dank voor jullie reacties. Helaas heb ik niets aan. Ik heb alleen ervaringen gevraagd of informatie over de ingredienten van XAMOI. Helaas kan niemand helpen.
 
Waarom zoiets willen? pas gewoon je dieet aan
Heb gedaan. Wel heb ik veel stress, ik werk soms meer dan 60 uur per week en kan me niet 100% aan mijn dieet houden.
 
Dank voor jullie reacties. Helaas heb ik niets aan. Ik heb alleen ervaringen gevraagd of informatie over de ingredienten van XAMOI. Helaas kan niemand helpen.

Je hebt er niks aan omdat er niks tussen staat wat je graag wilt horen.

Heb gedaan. Wel heb ik veel stress, ik werk soms meer dan 60 uur per week en kan me niet 100% aan mijn dieet houden.

Je moet de oorzaak van het probleem aanpakken, niet het probleem proberen te behandelen met symptoombestrijding zonder dat je de kern aanpakt. Die pillen gaan je; naast de mogelijke bijwerkingen die je ervan krijgt en naast het feit dat je niet eens weet welke werkzame stoffen erin zitten, (al 2 redenen waarom je ze uberhaupt niet zou moeten nemen) helemaal niets anders brengen dan tijdelijk gewichtsverlies. Daarna ga je als een keiharde jojo weer terug naar je oude gewicht.
 
Back
Naar boven