AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Go mighty mouse!
 
RDA vs. Lawlor is planned! WOOOOOOOOOOOOOOOW!!!
 
Heeft iemand misschien een linkje naar de part van Kevin Hessling vs. Stoyan Koprivlenski? Op Glory 45?
 
Conor vs Tony Ferguson ?? :rolleyes:
 
Farce van een partij. Big Foot is 1-8 in zijn laatste 9 mma partijen, allemaal verliespartijen op ko of tko. De man had bovendien voorafgaand 0 kickbox partijen en Glory gaat hem dan voor een main event tegen RIco, hun champ, boeken. Wie verzint zoiets?
 
Wie verzint zoiets?
Mensen die geen partijen kunnen krijgen. Vissen in een lege vijver. € tekens. In feite ligt kickboksen (HW) al decennia lang op zijn gat.
 
Mensen die geen partijen kunnen krijgen. Vissen in een lege vijver. € tekens. In feite ligt kickboksen (HW) al decennia lang op zijn gat.
Haha zover was ik ook nog wel :p. Ik bedoel eerder dat ik het borderline onethisch vind. Misschien overdreven hoor en ligt die verantwoordelijkheid niet bij promoters, maar ik denk dat niemand raar opkijkt als Big Foot over een paar jaar serieus hersentrauma blijkt te hebben. Alle tekenen zijn er op papier, de vraag is moet je dit dan willen als Glory. Kennelijk wel.
 
En je kunt je afvragen wat je nou wint als Rico zijnde. Hij pakt geld en ritme - zelfvertrouwen (?). Maar verder dan dat..
 
En je kunt je afvragen wat je nou wint als Rico zijnde. Hij pakt geld en ritme - zelfvertrouwen (?). Maar verder dan dat..

Wat had rico beter of anders kunnen doen dan dit partijtje even tussen door doen?
Blijf het vreemd vinden dat er nu al 7 jaar geen populaire vervanger met goede vechters is gekomen na k1. Geen vechtsport liefhebber die niet naar k1 keek.
 
Wat had rico beter of anders kunnen doen dan dit partijtje even tussen door doen?
Blijf het vreemd vinden dat er nu al 7 jaar geen populaire vervanger met goede vechters is gekomen na k1. Geen vechtsport liefhebber die niet naar k1 keek.
Niet Rico. Die wil gewoon vechten uiteraard. Die heeft ook rekeningen te betalen. Glory moet zoiets imo gewoon niet willen.

Uitgedrukt in cijfers is K1 ook meer nostalgie dan een daverend succes hoor. In zoverre, op de Heavyweight Grand Prix Finale na was het niet veel als het gaat om verdiensten. Geloof dat de winnaar daar 300k kreeg oid? Als je weet dat Mark Hunt nu 800k aantikt voor een partij in de UFC en meermaals per jaar vecht, dan is het niet raar dat kickboksen weinig aanwas heeft.

Het is gewoon nooit écht een mainstream succes geweest. Waarom begrijp ik eerlijk gezegd ook niet.
 
Tijd dat ik Rico maar eens uitdaag dan, tegenwoordig kan toch iedereen dat doen :P
 
Back
Naar boven