Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (21 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Teringharde migraine-aanval, maar ik had toch geen plannen, emmertje naast bed, fles water om door te spoelen, en handdoek om niet te morsen.

    En dat heerlijke endorfine-gevoel dat je hebt in je bed kan liggen als je ziek bent maakt veel goed.
     
    Is niet direct gewaarmerkt
    Dat maakt niet uit.
    Het digitale uittreksel is een pdf-document, voorzien van een certificaat. Het certificaat is het bewijs dat het document afkomstig is van DUO. U kunt het digitale uittreksel naar een werkgever sturen of gebruiken in andere situaties waarbij u moet aantonen welke diploma’s u behaald heeft. Het digitale uittreksel heeft dezelfde waarde als een gewaarmerkte kopie van uw diploma.
    Bron: duo.nl
     
    Ik zei alleen dat het niet gewaarmerkt is, wat klopt. Dat het niet nodig is, is een compleet ander verhaal.

    Ach het is niet mijn probleem en niet van mijn moeder. Ik heb er naar gezocht, mijn ma heeft het gedaan, konden het niet vinden dus toen uitgezocht wat je moest doen en dat aan haar voorgekauwd. Dat is al een boel meer dan dat we hadden hoeven doen.

    Ze moet gewoon in de trein stappen en zelf hier komen zoeken in plaats van achter de tv bij mijn oom en tante mijn ma continue te bellen. Donder toch op zeg :roflol:
     
    Lang leve klittenband :D

    Ik strik mn schoenen gewoon zo los dat ik ze zonder veters vast/los te doen aan kan trekken.

    Srs :roflol:

    Valt me mee dat ze na 2 jaar nog netjes zijn, goede schoenen wel die filling pieces.
     
    Tl;dr: wrakingsverzoek ingediend voor uitspraak, bij rechtbank wat fout gegaan waardoor niet behandeld is ondanks dat wettelijk verplicht is.

    C5890585_71_D1_489_B_8_C8_C_4_ABB0885_E6_A9.jpg


    You wot mate, rechtbank die zich niet aan wet houdt. :roflol:

    Niet eens enige vorm van fout erkenning ook, griffie is wel krampachtig bezig om verzoek tot terugzending naar eerste aanleg te regelen bij het gerechtshof.

    Ben benieuwd, zal wel weekje zitten worden om vervolgens toch excuses inclusief middelvinger te krijgen :o .

    Moraal van het verhaal, beter boete betalen dan bezwaar maken, rechtssysteem in Nederland is zo krom als wat.
     
    de uiteindelijke uitspraak was op 11 oktober en jij stuurt op 10 oktober pas een brief?
     
    de uiteindelijke uitspraak was op 11 oktober en jij stuurt op 10 oktober pas een brief?

    5 oktober op post gedaan, voor zekerheid 10 oktober om 9 uur ‘s ochtends een kopie afgegeven bij rechtbank zelf omdat geen ontvangstbevestiging gekregen had.

    Had zelfs op 11 oktober om 13:29 ingediend mogen worden wettelijk gezien.

    Vermoedelijk is, tegen de prodecure in, het verzoek op de interne post gedaan in plaats van het aan een bode mee te geven. Foutje kan gebeuren maar bij zoiets moet toch het schaamrood op de kaken van de behandelende rechter staan, misschien niet direct zijn fout maar hij is wel eind verantwoordelijk voor de mensen onder hem. Totaal belachelijk ook dat ze zeggen ‘de gebruikelijke gang van zaken’. Nee het is wettelijk verplicht, dan moet je niet zo’n brief sturen maar dan moet je huilend bij het gerechtshof aankloppen dat jullie een foutje gemaakt hebben wat rechtgezet dient te worden.

    Iets wat de griffie nu wel doet, die rechter die dat geschreven heeft is, net als zijn collega, gewoon een ontiegelijke kneus.

    Bij de zitting zelf had die rechter gewoon helemaal geen dossier, moest die van het scherm van de OvJ lezen en wat andere dingen moesten nog per mail naar hem gezonden worden. Het is verdomme je baan om je fucking shit op orde te hebben.

    Het is gewoon 1 grote pleurisbende bij rechtbank Overijssel. Gewoon incompetente medewerkers en rechters die net zo achterlijk zijn.

    Kort samengevat is het hele gezeik:

    Ruzie met auto verzekering, auto uit verzekering gegooid
    Auto 2 maand in beslag genomen geweest
    Boete van 500 euro gekregen
    Beroep aangetekend omdat 2 maand auto in beslag en 300 euro aan wegenbelasting + verzekering betalen wel genoeg straf zou moeten zijn.
    Inhoudelijke zitting zat ik vast (begin dit jaar), rechtbank geen vervoer geregeld.
    Uitspraak in gevangenis binnen gekregen (taakstraf ipv boete), rechtbank gebeld dat beroep in wilde stellen. Vragen ze of ik geen briefje of mailtje kan sturen, you fucking wot mate.
    Blijkbaar hebben ze beroep niet ingesteld want kreeg van reclassering brief binnen.
    Alsnog beroep ingesteld (met motivatie waarom ik het ‘te laat’ ingediend had)
    Oproep voor zitting omzetting taakstraf
    Zelfde dag politie aan de deur, na half uur met OvJ gebeld te hebben bleek foutje te zijn, hoefde niet mee.
    Ter zitting verzocht om aanhouding ivm lopend beroep en nog geen uitsluitsel van gerechtshof mbt wel/niet ontvankelijk zijn. Wilde rechter niet ter zitting behandelen.
    Vanwege die reden wrakingsverzoek ingediend (had beter ter zitting kunnen doen maar stond strak/lag slap van de slaappillen)
    5 oktober per post verzonden
    10 oktober in persoon afgegeven bij rechtbank
    Niet aan rechter gegeven voor uitspraak wegens onbekende reden.

    Manmanmanmanman om van te huilen, er op terug kijkend had ik liever die 500 euro betaald en ze nog 50 euro fooi gegeven ook :roflol:

    Dacht gewoon gevalletje ben schuldig maar lijkt me geen onredelijk verzoek de boete te verlagen met de gemaakte kostten n.a.v. beslag op auto. Kan wel zonder advocaat, eens kijken hoe dat gaat :roflol:
     
    Ach het is niet mijn probleem en niet van mijn moeder. Ik heb er naar gezocht, mijn ma heeft het gedaan, konden het niet vinden dus toen uitgezocht wat je moest doen en dat aan haar voorgekauwd. Dat is al een boel meer dan dat we hadden hoeven doen.

    Ze moet gewoon in de trein stappen en zelf hier komen zoeken in plaats van achter de tv bij mijn oom en tante mijn ma continue te bellen. Donder toch op zeg :roflol:
    Vanwaar dat je zusje bij je oom en tante zit dan en niet gewoon even langs huis komt dan?
     
    Het ligt duidelijk NIET aan jou.

    Hahahahah

    Nee. Kun je wel stompzinnig sarcastisch te gaan doen, maar geef nou eens een zinnige onderbouwing.

    Krijg je gelijk kudo’s van de rechtbank denk ik want die zullen wel druk zijn om een reden te bedenken om het hele gebeuren op mij af te schuiven.
     
    Hahahahah

    Nee. Kun je wel stompzinnig sarcastisch te gaan doen, maar geef nou eens een zinnige onderbouwing.

    Krijg je gelijk kudo’s van de rechtbank denk ik want die zullen wel druk zijn om een reden te bedenken om het hele gebeuren op mij af te schuiven.

    Ben je in real life ook zo irritant?
     
    Vanwaar dat je zusje bij je oom en tante zit dan en niet gewoon even langs huis komt dan?

    Omdat ze net uit Australië terug is, in Amsterdam werk wilt gaan zoeken en mijn oom en tante in Utrecht wonen.

    En omdat ze gewoon lui is. Ze zat ook op ma te zeiken omdat ik haar geblokkeerd had nadat ik 2x er naar gezocht heb en ze weer op mij begon te zeuren.
     
    Back
    Naar boven