MuscleMeat

Forum Challenge N°11 Skull Crushers

Bezoekers in dit topic

Stilte voor de storm hier ?
 
Je hebt 90 seconden, hadden dus nog 14/15 bij gemoeten.
 
Er 'moet' volgens mij niks, 60 seconden valt toch ook binnen 90 seconden. Was t wel aardig beu ook en doet flink pijn aan m'n ellebogen. Lying triceps extensions vind ik veel fijner persoonlijk. En ik zit vol in voorbereiding op nk en ga dus niks forceren of tot failure gaan ofzo. Als er iemand overheen gaat zal ik eens kijken wat er allemaal nog meer in zit.
 
Er 'moet' volgens mij niks, 60 seconden valt toch ook binnen 90 seconden. Was t wel aardig beu ook en doet flink pijn aan m'n ellebogen. Lying triceps extensions vind ik veel fijner persoonlijk. En ik zit vol in voorbereiding op nk en ga dus niks forceren of tot failure gaan ofzo. Als er iemand overheen gaat zal ik eens kijken wat er allemaal nog meer in zit.

Als het niet binnen de minuut past wat je zegt, dan "moet" het toch voor jou binnen die minuut :yes:
 
Als het niet binnen de minuut past wat je zegt, dan "moet" het toch voor jou binnen die minuut :yes:

Dat is omdat instagram max een minuut film toestaat
 
Er 'moet' volgens mij niks, 60 seconden valt toch ook binnen 90 seconden. Was t wel aardig beu ook en doet flink pijn aan m'n ellebogen. Lying triceps extensions vind ik veel fijner persoonlijk. En ik zit vol in voorbereiding op nk en ga dus niks forceren of tot failure gaan ofzo. Als er iemand overheen gaat zal ik eens kijken wat er allemaal nog meer in zit.
Waarom doe je nose crushers ipv skull crushers ? :P
 
Ellebogen hoeven niet strak tegen lichaam aan dus?
Dan kan ik wel poging doen, ellebogen tegen lichaam doet teveel zeer.
 
Ellebogen hoeven niet strak tegen lichaam aan dus?
Dan kan ik wel poging doen, ellebogen tegen lichaam doet teveel zeer.
Instructions
Preparation

Lie on bench with narrow overhand grip on barbell. Position barbell over shoulders with arms extended.
Execution

Lower bar to forehead by bending elbows. Extend arms and repeat.
 
Gewoon proberen en filmen. Als je vorm gelijk of beter dan andere deelnemers is komt het wel goed. En als het niet goed blijkt heb je in ieder geval een goede tricep pomp :)
 
Gewoon proberen en filmen. Als je vorm gelijk of beter dan andere deelnemers is komt het wel goed. En als het niet goed blijkt heb je in ieder geval een goede tricep pomp :)
Over de set van tymboo was niet elke mod het eens over de vorm maar ik wilde niet gaan muggenziften en respecteer de prestatie.
Het moet natuurlijk wel geen press gaan worden :P
 
Waar de halter terecht komt uiteindelijk is natuurlijk in grote mate afhankelijk van de lengte van je armen. Die is vrij gering bij mij. Ik begrijp niet echt hoe er discussie over mijn filmpje kan zijn. Als dat op een press zou lijken weet ik het ook niet meer.
 
Waar de halter terecht komt uiteindelijk is natuurlijk in grote mate afhankelijk van de lengte van je armen. Die is vrij gering bij mij. Ik begrijp niet echt hoe er discussie over mijn filmpje kan zijn. Als dat een press is weet ik het ook niet meer.
Mijn opmerking van de press had geen betrekking tot jouw filmpje.
 
Waar de halter terecht komt uiteindelijk is natuurlijk in grote mate afhankelijk van de lengte van je armen. Die is vrij gering bij mij. Ik begrijp niet echt hoe er discussie over mijn filmpje kan zijn. Als dat op een press zou lijken weet ik het ook niet meer.

Dit heeft te maken met de positie van je schouders waarin je de oefening begint, niet met de lengte van je armen.
 
Doe je hem nou met omgekeerde greep? Nice!
 
Back
Naar boven