AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Weet iemand waar je naast Sunatura, melanotan kunt bestellen zonder vulmiddel? Hopelijk komt hun site terug online, wilde het nog eens via hun vials proberen.

haha sunatura zonder vulmiddel. Juist daar bestel ik niet meer, kreeg elke keer andere structuur in de vial.
Nu bestel ik bij melanotanning. Deze vials zien er uit als 10 jaar geleden toen er nog minder gekloot werd met mt2m gewoon hele kleine brokjes en de vial niet glad afgestreken vol.
 
haha sunatura zonder vulmiddel. Juist daar bestel ik niet meer, kreeg elke keer andere structuur in de vial.
Nu bestel ik bij melanotanning. Deze vials zien er uit als 10 jaar geleden toen er nog minder gekloot werd met mt2m gewoon hele kleine brokjes en de vial niet glad afgestreken vol.
heb je deze al gebruikt en is het goed?
 
heb je deze al gebruikt en is het goed?

Ja vorig jaar voor het eerst en was bijzonder tevreden werkte ook direct goed zoals in de beginjaren dat ik er mee begon, inmiddels al 10 jaar geleden. Misselijkheid van de eerste dagen was milder maar wel langer aanwezig, volgende ochtend nog beetje kater gevoel.
Dit jaar weer besteld voor mijn vakantie en benieuwd of de vials nog hetzelfde waren en gelukkig nog steeds dezelfde kleine brokjes en de vial maar voor een kwart gevuld, zoals het dus hoort. Melanotanning heeft dus nog steeds dezelfde leverancier en deze leverancier lijkt er dus wat minder mee te rommelen.
 
Ik vind die melatonaning echt over priced

Tja of je kiest voor een leverancier die minder melanotan geeft maar het aanvult met iets anders en je het idee geeft waar voor je geld te krijgen. Gelukkig bestaan er nog goede leveranciers en klikt niet iedereen direct weg als de prijs ietsje hoger is zodat leveranciers als deze gewoon kunnen blijven aanbieden zonder ook te moeten gaan verdelen en mengen met vulmiddel om de prijzen te drukken.

Ik heb de wijsheid niet in pacht maar dit is na 10 jaar gebruiken bij diverse leveranciers mijn ervaring. Prijzen zijn ook goedkoper geworden afgelopen jaren door er mee te rommelen. Voor een kleine 100 euro ben ik 3 maanden bruin op een voor mij zo veilig mogelijke manier dat vind ik wel een paar tientjes extra waard.
 
Uhhm dit zie je verkeerd,

Als jij een goed iemand hebt dan kun je het goedkoper krijgen en goed spul
 
Uhhm dit zie je verkeerd,

Als jij een goed iemand hebt dan kun je het goedkoper krijgen en goed spul

Ja en als je goedkoop spul hebt van goede kwaliteit heb je een goed iemand...
 
haha sunatura zonder vulmiddel. Juist daar bestel ik niet meer, kreeg elke keer andere structuur in de vial.
Nu bestel ik bij melanotanning. Deze vials zien er uit als 10 jaar geleden toen er nog minder gekloot werd met mt2m gewoon hele kleine brokjes en de vial niet glad afgestreken vol.
Hoe kon je de structuur zo goed zien? Want je moet al redelijk goed kijken om te zien of er iets in de vial zit. Maar ik geloof je best hoor want mijn bestelling bij Sunatura was 1e ervaring met Melanotan dus heb er geen verstand van.
Hoeveel vials heb je van melanotanning ongv. nodig om een mooi kleurtje te krijgen en welke dosis? Bij de Sunatura had ik het probleem dat ik niet egaal bruin werd, was dus niet mooi. De bijwerkingen die iedereen heeft had ik totaal niet van Sunatura.
 
Hoe kon je de structuur zo goed zien? Want je moet al redelijk goed kijken om te zien of er iets in de vial zit. Maar ik geloof je best hoor want mijn bestelling bij Sunatura was 1e ervaring met Melanotan dus heb er geen verstand van.
Hoeveel vials heb je van melanotanning ongv. nodig om een mooi kleurtje te krijgen en welke dosis? Bij de Sunatura had ik het probleem dat ik niet egaal bruin werd, was dus niet mooi. De bijwerkingen die iedereen heeft had ik totaal niet van Sunatura.

Dat redelijk goed kijken of er iets in de vial zit begrijp ik even niet. MT2 hoort uit hele kleine brokjes te bestaan, bij sommige leveranciers zit de vial tot de helft helemaal vol, glad afgestreken en lijkt het net zout. Dan zit er iets anders bij en is er mee gerommeld.
Ik denk dat Sunatura bij meerdere leveranciers uit China shopt en daardoor de meningen uiteenlopen. Heb er ook weleens goede gehad maar t is telkens weer een verrassing.
 
Bij Sunatura krijg je deze vials thuis, dat zijn degene zonder vulmiddel.

20170511_115715.jpg
 
Bij Sunatura krijg je deze vials thuis, dat zijn degene zonder vulmiddel.

Bekijk bijlage 385594

Heb weleens de halve vial vol gehad daar.

Ik ga goed op mijn mt2 na 30mg al neger handen. Normaal lichtste huidtype wat een boerenlul kan hebben.
 

Bijlagen

  • 20171012_214351.jpg
    20171012_214351.jpg
    113,8 KB · Weergaven: 312
Sunatura.com is niet meer te vinden :o
Weet iemand of je nog via de mailkan bestellen?
 
blij dat ik nog een berg heb :)
 
Linny, hoe bestel jij op melanotanning? Ik kijk nu en kan melanotanning niet in me winkelmandje stoppen... of moet ik nu eerst een account aanmaken? En is het mogelijk met ideal te betalen? Dankjexxx
 
Back
Naar boven