MuscleMeat

Beste Pre Workout? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Limitless is binnen, maandag test ik hem.:lick:
 
AMPED-AF van Steel Nutrition, period.
Onder andere door Dan Bilzerian verkozen tot winnaar uit zijn pre-workout tests, en niet voor niets. Ik train er makkelijk 2 keer zo lang op.

Laatst een paar potten over laten komen vanuit de US, mocht iemand interesse hebben stuur maar een PM. Ik heb er een paar extra gekocht.
 
Dé Dan 'ik train geen benen' Bilzerian? :roflol:
 
Hehe ja, inmiddels wel bijgewerkt zie ik. Waarschijnlijk sinds AMPED op de markt kwam. :D
 
Wel lief dat je een account heb aangemaakt, om die belachelijk dure pre workout aan te prijzen ;)
 
55$ voor een potje, nee bedankt.
 
Wat kan je verwachten van Limitless als je gewend bent aan een normale preworkout à 200mg cafeïne icm een paar bakken koffie? Ben eigenlijk wel erg benieuwd....
 
Wat kan je verwachten van Limitless als je gewend bent aan een normale preworkout à 200mg cafeïne icm een paar bakken koffie? Ben eigenlijk wel erg benieuwd....
Andere feel, lijkt een beetje of je de eerste keer pwo neemt.

Beetje the rifht spot om zo te zeggen :p tussen monster (met dmaa) en een gewone assault pwo in:) als je normaal 2-3 scoop nodig had bij assault dan heb je hier aan 1 (max 1,5scoop) genoeg aan.
 
Nog meer mensen die problemen ervaren met het bestellen op musclelab?
 
Muscle Rage Limitless en Rich Piana 5150 besteld.

Ben nog redelijk nieuw met Pre's dus doe altijd even rustig aan de eerste keer. 1/2 scoopje om mee te beginnen.

5150 (NL versie)
Wild berries smaakt ok. Oei... wel heel veel cafeine. Kreeg na half uurtje zin om te knallen in de gym. Voelde me wel wat opgejaagd, maar na wat setjes zakte dat af. Veel focus en liet me minder snel afleiden door wat er om mij heen gebeurde. Niet echt iets van een crash gemerkt... Goed geslapen na inname om 19:00.

Limitless (DMHA)
Cotton Candy is echt lekker! Totaal geen ervaring met een ingredient als DMHA dus zoals zojuist genoemd een half scoopje om te starten. Duurde lang, 3 kwartier tot uur, voordat ik echt begon te voelen dat er iets gebeurde. Werd flink warm en mn hart was goed bezig. Zeker geen onaangenaam gevoel, maar wel even wennen. Geen idee of t door Pre kwam of dat ik een goede dag had, maar een aantal oefeningen gingen makkelijker waardoor ik wat zwaarder kon trainen. Na trainen nergens last van. 19:00 ingenomen en goed geslapen.
 
Blast! Van XXL is binnen. Ben benieuwd, morgen uitproberen. 300mg cafeïne/scoop. Voor 15€ per pot (30 scoops), ist niet verschrikkelijk duur. :D
 
En de €20 waard?
Voldoende samples?
Iets van 11 samples want sommige had ik gewoon los besteld. Als je ervan houdt om verschillende pwo’s te pakken is het het waard. Er zitten zware bij maar ook gewoon normale
 
Nog meer mensen die problemen ervaren met het bestellen op musclelab?
kan geen enkele detige pre meer bestellen daar. geen mesomorph, devils shot,... raar ervoor nooit problemen
 
meso is niet meer te bestellen via muscle lab? whats going on?
 
Toch wel wat slaapproblemen na een 3/4 (3 kwart, niet 3 a 4) scoop Limitless om 19:00. Veel wakker en zweten als een otter... :P

Maatje van mij ook een scoop Limitless gegeven. Hij is snel afgeleid en geirriteerd door lawaai of pratende mensen in de gym. Veel minder last van na deze pre. Hij was goed gefocust en kon lekker geconcentreerd sporten.
 
kan geen enkele detige pre meer bestellen daar. geen mesomorph, devils shot,... raar ervoor nooit problemen

Denk dat ze toch wat gezeik hebben gehad en nu niet meer aan Nederland mogen leveren vanwege de "verboden" stofjes.
 
Meso kan je terug bestellen, maar nog lang niet alles terug..
 
Back
Naar boven