Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Ajax supporten = permban ???
     
    5 punten = weekban
    10 punten is permban

    Er kan ook ingesteld worden wanneer de punten vervallen, dit kan 1 maand zijn maar ook 1 jaar, hangt af van geval per geval.

    Bekijk bijlage 415812
    Goed om te zien dat handel zo zwaar wordt bestraft.
     
    Goed om te zien dat handel zo zwaar wordt bestraft.
    Als het van mij afhing was handel in convo ook meteen permban maar Tijl heeft het zo ingesteld gehad om leden nog een 2de kans te geven en dat respecteren we.
     
    5 punten = weekban
    10 punten is permban

    Er kan ook ingesteld worden wanneer de punten vervallen, dit kan 1 maand zijn maar ook 1 jaar, hangt af van geval per geval.
    Ah.
    Hoe zit het met gebruikerservaringen delen in pm?
     
    Dit riekt naar belangenverstrengeling........:mad:;)
     
    Ah.
    Hoe zit het met gebruikerservaringen delen in pm?
    Dat is juist het knelpunt want dan gaan de dealers hun merken vergoelijken en de andere merken afbreken..
     
    Jij werkt toch met probleemkinderen, wat is jouw analyse over onze xyzyx?
    Ik vind het een eikel en zijn verhalen werken altijd op mijn zenuwen maar ik snap nu niet zo goed wat hij misdaan heeft eigenlijk.
     
    Aangezien ik een soft spot heb voor moeilijke gevallen, denk ik dat hij niet meer te redden valt :)

    Dus jij zou hem wel omarmen?
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Ik heb net vernomen dat mijn "bedrijf" een foto van mij en een collega wil gebruiken in het bedrijfsblad, omdat het een zo komisch verschil is tussen mij en een medewerkster van 1m52 en ik denk 40kg...

    Hoe kan ik hier iets van actie tegen ondernemen? De foto is voor de lol op een teambuilding getrokken en zou iets voor "in de groep" zijn, ik zit ondertussen bij compleet ander team.
     
    Wat is het doel van die foto voor het bedrijf?
     
    Ik heb net vernomen dat mijn "bedrijf" een foto van mij en een collega wil gebruiken in het bedrijfsblad, omdat het een zo komisch verschil is tussen mij en een medewerkster van 1m52 en ik denk 40kg...

    Hoe kan ik hier iets van actie tegen ondernemen? De foto is voor de lol op een teambuilding getrokken en zou iets voor "in de groep" zijn, ik zit ondertussen bij compleet ander team.

    Misschien zeggen "niet doen"
     
    Back
    Naar boven