Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Bezoekers in dit topic

Hebben jullie nou nog geen huis? Niet zo kritisch zijn hoor...
Het is niet de bedoeling dat je trainen er onder te lijden heeft. Zweep erover:whip:

We zijn nu 3 maanden op jacht, maar inderdaad nog geen huis. Rondom Eindhoven is het zwaar oververhit en je zit huizen soms al binnen een paar dagen weer verkocht.
Ondertussen al wat in gang gezet en internet, gas/water/licht etc stop gezet want 1 december moet ik eruit. Wat meubels en kleding gaan we binnenkort al verhuizen naar mijn ouders, die hebben de garage leeggeruimd.

Trainen wordt inmiddels weer opgepakt, dat komt wel weer goed. Even 6 weken op een laag pitje gestaan (wel hier en daar wat trainingen gepakt, maar niet consequent genoeg).
Na 1 dec ga ik tijdelijk een paar dagen in de week bij mijn ouders wonen (dat is dichter bij mijn werk én de sportschool) en een paar dagen bij mijn vriendin. We moeten de meest logische constructie nog even bedenken in ieder geval.

Kom op, no excuses!
Kom op, kom op nou!

Hoe gaat hij hier? :)
Trainen inmiddels weer opgepakt, wel een beetje stil gestaan die afgelopen 2 maanden. Ben ietsje zwaarder geworden (1.5kg), dus de schade is niet zo heel erg groot.
Wel 6 weken mijn voeding niet bijgehouden, maar dat hebben we ook weer opgepakt. Trainingen vielen in het begin wel weer even zwaar, op de compounds vrijwel overal een reset moeten doen, dat is wel een beetje jammer.

Vandaag nog gezien bij Muscletotaal, dus er wordt in ieder geval getraint. :lifter:
En gister zijn we weer geweest en vanavond gaan we ook weer! :D

Ha ha, dan moeten we het maar van derden hebben. Doetie het nog een beetje goed? :p
Ik heb een aantal mensen omgekocht om soms wat positiefs over mij te melden op het forum terwijl ik eigenlijk helemaal geen reet uit voer. Ze luisteren goed zo te zien :D

Nu nog even een update! :D
Nou vooruit dan maar!

Mwa beetje pussy .
Altijd kutten jij he :P

Altijd dat gehaat op je maat :D
Ben het gewend, maar zelf heeft ie altijd een aai over zn bol nodig :roflol:

Ja, hij is wel een paar jaar later ingestapt he? :D
10 jaar later maar ofzo.. :D

Haha hij weet dat ik het niet meen:p
Nouuuuuuuuuuu :lol:

En gewoon natty!:trollface:
#nattymax

BAF!! :punch: Die zit :)
BAM, in your face! :D

Boohoo!

Ik zal altijd natty blijven! :D

Some people do...


O god..heb je hem overgehaald?

Zal wel een goed voorbeeld zijn van het feit dat je op AAS gains maakt..ook wanneer je uberhaupt niet traint.:roflol:
Ben maar niet bang Marv! #forevernatty #nattymax

Haha nee, ga geen mensen aansporen om aas te gebruiken:p
Nog niet nee! :D

Dat komt nog wel:roflol:
Dit.

Zit je nu iemand aan te sporen om iemand aan te sporen om AAS te gebruiken? :D
Boefje is het, vind je niet? :D

Ga jij ook eens aas gebruiken:)
LOL :D

Dat zie ik mijzelf nog niet zo snel doen denk ik haha
Verstandig :)

Dat zei ik ook:)
Ja man.

#gainenzondertrainen
Nu weer #gainenentrainen hoop ik! :D

Daar ben ik dan wel weer goed in... Helaas nog een week of 4 (denk/hoop ik) wat lager zitten om vervolgens op te bouwen tot 1000kcal meer per dag. Op zich best wat om naar uit te kijken haha!
Succes man!
 
He's back! Succes man, lekker dat je weer aan het trainen bent geslagen.. op naar die gains!
 
Een mooi huis kopen is op dit moment bijna niet te doen. Een kennis van mij zit met hetzelfde probleem, iedere keer als hij er 1 ziet is hij alweer te laat.
 
En nog steeds geen training.. :(
 
Wel mooi dat je oude appartement verkocht is..... maar nu is er dus even een tussenoplossing nodig. Succes met zoeken iig! Eens is die klik er en dan zeg je meteen bij de eerste bezichtiging: JA.

En nog steeds geen training.. :(
Hij zegt toch dat hij traint? Geloof je FREAKJAM niet?
 
Ik kan bevestigen dat hij nu aan het trainen is, zag em net front squaten met 35kg
 
He's back! Succes man, lekker dat je weer aan het trainen bent geslagen.. op naar die gains!
Let's go!

Een mooi huis kopen is op dit moment bijna niet te doen. Een kennis van mij zit met hetzelfde probleem, iedere keer als hij er 1 ziet is hij alweer te laat.
Ja, maar we laten ons niet gek maken. Geen zin om overhaast een huis te kopen nu omdat het moet..

Wel mooi dat je oude appartement verkocht is..... maar nu is er dus even een tussenoplossing nodig. Succes met zoeken iig! Eens is die klik er en dan zeg je meteen bij de eerste bezichtiging: JA.


Hij zegt toch dat hij traint? Geloof je FREAKJAM niet?
Thanks Neet, geduld is een schone zaak. Een mooi huisje komen we vast nog wel tegen :)

Vooruit Basma, ik zal straks hier wat trainingen loggen. Heb zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag getraind en vanavond ook weer, dus genoeg te melden nog :D
 
Back
Naar boven