XXL Nutrition

MrSenor log - 5x5 variatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juist het gevarieerde van mrSenor maakt het lezen zo leuk :P Iedereen heeft wel eens een uitschieter of slechtere dag, alleen maar mooi om te zien hoe dat dan weer wordt opgepakt!
 
Juist het gevarieerde van mrSenor maakt het lezen zo leuk :P Iedereen heeft wel eens een uitschieter of slechtere dag, alleen maar mooi om te zien hoe dat dan weer wordt opgepakt!

Ik ga mijn best doen om het hier zo goed mogelijk weer te blijven geven, met waar het kan wat beeldmateriaal van de cheats haha. Maakt het wel zo leuk!


Hier zit de werkdag er nu op, op naar de vrimibo, pubquiz, oktoberfest, stappen. Cheats incoming, ben benieuwd hoe erg dit uit de hand gaat lopen. Streven is om redelijk rustig aan te doen, maarja, we gaan het zien!
 
Dat zou mooi wezen ja. Dan moet ik misschien ook eens gaan kijken welke drank met mn squats correleert, wellicht kan ik die dan ook wat omhoog krijgen!

Veel plezier met zoeken!

Dan ga ik morgenavond even aan m'n bench werken :thumb::klink:
 
Precies dit.. Ik vind het een mooie bezigheid, maar een log met enkel trainingen, voedingsschema volgen en rust pakken is ook zo saai. Adhoc afwijkingen, finaal uit de bocht vliegen en vervolgens marvimaal compenseren houdt het een beetje leuk uiteraard!
Nogmaals..deze log heeft potentie:marvin:
 
Nogmaals..deze log heeft potentie:marvin:

Ik heb ook zo'n vermoeden, zal bij deze even een beknopte samenvatting geven van mijn weekend... Finaal uit de band geschoten, wat een lol, weinig gains en veel bier. MAarrr,, vanochtend gewoon 81.5kg, dus #progressie :trollface:

Vrijdag: vrijdagmiddagborrel / pubquiz / oktoberfest / stappen. Wat een avondje, pubquiz/oktoberfest was een groot succes (zelf georganiseerd), met de nodige biertjes. Avondeten waren 2 kipsnitzels (protons) in combinatie met een shitload aan bier (carbs, je moet toch leven he). Lekker in die kroeg blijven plakken, en snachts na een kipdoner (protons, willen niet katabool worden uiteraard haha) op een andere slaapplek beland dan op de planning stond.. #cardio dus.

Zaterdag: Beetje ochtendcardio, en daarna er achter komen dat je 45 minuten naar huis moet fietsen. Dubbel cardio dus. Wel ontbijtje op bed gekregen (wat een service) en de rest van de dag wat gecompenseerd met wat whey, kwark en carb arm voedsel. Tot een maatje van me appte en ik toch maar even een biertje ging doen en een halve zak doritos.. ach ja, zaterdag moet wel gezellig blijven he. qua bier netjes gehouden, 5 flesjes, viel an sich best mee, maar wel gezellig!

Zondag: Gigantische kutwedstrijd bij ajax, maar hey, gezelligheid en ouwehoeren voorop. Sochtends wat studie afgewerkt, whey shakeje, op naar de arena, paar biertjes (stuk of 6 over de dag) en terugweg nog even naar de :mc:. Groot big mac menuutje (met cola zero, we willen niet dik worden) en een chili chicken burger on the side. Savonds nog even afgetopt met de kwark/whey. Prima weekendje dus!



Maar nu is het weer maandag, dus weer tijd om te compenseren. Voeding zelfde gepland als vorige week (1800kcal/dag, 150E, 75gV rest carbs) en elke dag trainen. Vanavond eerst zaalvoetbal, en daarna nog een late rug/biceps training op de planning. Eens kijken of we deze week stabiel onder de 81.0kg kunnen eindigen. We will see!
 
Ik heb ook zo'n vermoeden, zal bij deze even een beknopte samenvatting geven van mijn weekend... Finaal uit de band geschoten, wat een lol, weinig gains en veel bier. MAarrr,, vanochtend gewoon 81.5kg, dus #progressie :trollface:

Vrijdag: vrijdagmiddagborrel / pubquiz / oktoberfest / stappen. Wat een avondje, pubquiz/oktoberfest was een groot succes (zelf georganiseerd), met de nodige biertjes. Avondeten waren 2 kipsnitzels (protons) in combinatie met een shitload aan bier (carbs, je moet toch leven he). Lekker in die kroeg blijven plakken, en snachts na een kipdoner (protons, willen niet katabool worden uiteraard haha) op een andere slaapplek beland dan op de planning stond.. #cardio dus.

Zaterdag: Beetje ochtendcardio, en daarna er achter komen dat je 45 minuten naar huis moet fietsen. Dubbel cardio dus. Wel ontbijtje op bed gekregen (wat een service) en de rest van de dag wat gecompenseerd met wat whey, kwark en carb arm voedsel. Tot een maatje van me appte en ik toch maar even een biertje ging doen en een halve zak doritos.. ach ja, zaterdag moet wel gezellig blijven he. qua bier netjes gehouden, 5 flesjes, viel an sich best mee, maar wel gezellig!

Zondag: Gigantische kutwedstrijd bij ajax, maar hey, gezelligheid en ouwehoeren voorop. Sochtends wat studie afgewerkt, whey shakeje, op naar de arena, paar biertjes (stuk of 6 over de dag) en terugweg nog even naar de :mc:. Groot big mac menuutje (met cola zero, we willen niet dik worden) en een chili chicken burger on the side. Savonds nog even afgetopt met de kwark/whey. Prima weekendje dus!



Maar nu is het weer maandag, dus weer tijd om te compenseren. Voeding zelfde gepland als vorige week (1800kcal/dag, 150E, 75gV rest carbs) en elke dag trainen. Vanavond eerst zaalvoetbal, en daarna nog een late rug/biceps training op de planning. Eens kijken of we deze week stabiel onder de 81.0kg kunnen eindigen. We will see!
Man, man wat een heerlijk verslag! Prachtig verwoord en alles netjes verantwoord!

Ik reken het wederom goed :zuip:
 
Man, man wat een heerlijk verslag! Prachtig verwoord en alles netjes verantwoord!

Ik reken het wederom goed :zuip:

Hehe thnx, was ook een mooi weekendje, moeite waard om gym even over te slaan. Enige excuus om niet te gymmen is sociale activiteiten.. gelukkig staan die de komende 4 dagen niet op de planning, maar daarna is het weer weekend en mogen we weer. Eens kijken hoe die gaat lopen.. maar dat zien we einde van de week wel weer! Bedoeling is overigens wel om komend weekend iets minder uit de slof te schieten, maarja, dat is de bedoeling eigenlijk elke week ...
 
Bedoeling is overigens wel om komend weekend iets minder uit de slof te schieten, maarja, dat is de bedoeling eigenlijk elke week ...
Man, man wat herkenbaar:roflol:

Ik heb maar geen verslag gedaan van gister..wat niet weet, wat niet deert..
 
Haha ben dus niet de enige die een cheatweekend had ipv een cheatday !
 
Dit wekt toch wel interesse naar jouw zondag Marvin... ;-)

Voeding zondag 05-11-2017:
7:45 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 1 pistolet met pindakaas + bruin broodje + ei + 100g rosbief + 2 koffie + verse sinaasappel-banaansap
12:30 1 kroketburger + 35g whey delicious
15:00 Protein mars + blik monster energy ultra
17:00 1 glaasje licor43 orachatta + 3 glaasjes baileys
18:00 200g aardappels + 225g spinazie + ei + 5.5 visstick + mosterd
21:00 4 xxl koffieleutjes, 2 kokoskoekjes + chips

Niet eens heel gek als ik het zo opsom..
 
Voeding zondag 05-11-2017:
7:45 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 1 pistolet met pindakaas + bruin broodje + ei + 100g rosbief + 2 koffie + verse sinaasappel-banaansap
12:30 1 kroketburger + 35g whey delicious
15:00 Protein mars + blik monster energy ultra
17:00 1 glaasje licor43 orachatta + 3 glaasjes baileys
18:00 200g aardappels + 225g spinazie + ei + 5.5 visstick + mosterd
21:00 4 xxl koffieleutjes, 2 kokoskoekjes + chips

Niet eens heel gek als ik het zo opsom..

Niets mis mee! Haast Marvin onwaardig... nu lijkt mijn weekend wel extra fucked up. Vandaag overigens weer strak op schema, dus mooi aan het compenseren. Extra goede reden ook om mij straks met zaalvoetbal niet te laten wisselen... Ik heb die cardio nodig ter compensatie :loopband:
 
Haha was het bij jou ook al zover? :roflol:

Vrijdag 4 wijntjes, waarna ik echt echt echt goed aangeschoten was. Snap nogsteeds niet hoe. Daarvoor chinees gegeten. Was dan wel alleen rijst met heul veul groenten en van die zoete kipreepjes ( jummmm)
Zaterdagavond flink wat bonbons, cocos chocolade, worstjes, wijntjes etc genuttigd. Zondagavond friet met kipcorner :1010:
 
Vrijdag 4 wijntjes, waarna ik echt echt echt goed aangeschoten was. Snap nogsteeds niet hoe. Daarvoor chinees gegeten. Was dan wel alleen rijst met heul veul groenten en van die zoete kipreepjes ( jummmm)
Zaterdagavond flink wat bonbons, cocos chocolade, worstjes, wijntjes etc genuttigd. Zondagavond friet met kipcorner :1010:


aangeschoten van 4 wijntjes? Doe mij dat ook! scheelt een shitload aan carbs + €€€, ik wil eigenlijk niet weten hoeveel bier ik vrijdag achterof heb getikt... haha. Gelukkig kwam er cardio achteraan, dat scheelt weer zullen we maar zeggen.

Blijft toch heerlijk zulke weekendjes, als het maar een beetje te compenseren valt.. en zo niet, dan is het in ieder gevallig lekker/gezellig geweest!
 
aangeschoten van 4 wijntjes? Doe mij dat ook! scheelt een shitload aan carbs + €€€, ik wil eigenlijk niet weten hoeveel bier ik vrijdag achterof heb getikt... haha. Gelukkig kwam er cardio achteraan, dat scheelt weer zullen we maar zeggen.

Blijft toch heerlijk zulke weekendjes, als het maar een beetje te compenseren valt.. en zo niet, dan is het in ieder gevallig lekker/gezellig geweest!

Hahaha, ik ben het ook absoluut niet gewend. Misschien omdat ik flink had getraind die weekend, niet veel gegeten, hele dag gewerkt en 3 uur in de auto had gezeten. Maar inderdaad, was lekker goedkoop! Opzich wel fijn :P
Precies, daar gaat het om! Gezelligheeeid
 
Hahaha, ik ben het ook absoluut niet gewend. Misschien omdat ik flink had getraind die weekend, niet veel gegeten, hele dag gewerkt en 3 uur in de auto had gezeten. Maar inderdaad, was lekker goedkoop! Opzich wel fijn :P
Precies, daar gaat het om! Gezelligheeeid

En nu de knop weer om :D totdat het weer vrijdag is...
 
Haha levensgenieter! En nu even teugels aantrekken idd!
 
Herkenbaar.... ^^
 
Back
Naar boven