XXL Nutrition

LETSGOO!! Test, Bold, NPP, Dianabol

Bezoekers in dit topic

Dat is met deze mix aan compounds niet gek :p
 
Nu net gewogen met 1 kleine maaltijd in mijn maag (normaal gesproken weeg ik in de avond) en ben sinds eerste week ruim 4kg aangekomen. Op zich okay.
Je klinkt niet heel enthousiast bro. Had je hogere verwachtingen?
Waar lag dit aan? Omdat je van de milde test/primo bent afgestapt en hierdoor hoge verwachtingen had gecreëerd?

Hoe zou je de resultaten vergelijken tussen de twee kuren ?

En hoelang ben je van plan?
 
Je klinkt niet heel enthousiast bro. Had je hogere verwachtingen?
Waar lag dit aan? Omdat je van de milde test/primo bent afgestapt en hierdoor hoge verwachtingen had gecreëerd?

Hoe zou je de resultaten vergelijken tussen de twee kuren ?

En hoelang ben je van plan?
Klopt inderdaad een beetje.

Ik had inderdaad iets hogere verwachtingen doordat ik normaal gesproken veel milder kuurde en ook maar 6 weken blast deed.
Ik ben nog niet aan de 6 weken en heb in principe ongeveer hetzelfde gewonnen aan gewicht, alleen weet ik dat er nu hoogstwaarschijnlijk meer vocht bij zit.
Dus het lijkt niet echt meer op te leveren tot nu toe dan 250 test met 300 primo.
Daarnaast heb ik links een flinke knobbel achter m'n tepel die op geen enkele manier weg gaat terwijl ik rechts helemaal niks heb.
Deze knobbel zat er opeens vlak voordat ik met de kuur begon, dus weet eigenlijk niet echt wat ik er mee moet en ik stoor me er aan. Ik loop met het gevoel rond dat iedereen het kan zien.
Voor de rest weet ik ook dat ik veel meer en makkelijker had kunnen gainen als mijn leef omstandigheden hetzelfde waren geweest als tijdens vorige kuurtjes.
Ik ben 8 uur per dag zwaar fysiek werk aan het leveren, wat ik nooit gedaan heb en dat slurpt gewoon energie.. niet alleen qua kcals die ik er bij moet eten (4500kcals totaal), maar ook de puf om nog te gaan trainen na afloop is er veel vaker niet. Ik weet dat er veel meer in had kunnen zitten als ik wat milder werk had gehad nu.
Dus het zijn wat obstakels waar ik mee moet dealen.
Maar ik ga niet veranderen van werk, want ik heb net promotie gekregen vorige week en als het met dit tempo doorgaat daar heb ik over een paar maanden een leidinggevende functie waarbij ik veel minder fysiek werk hoef te verrichten, en het is er gezellig.
Dus is even roeien met de riemen die ik heb.

Voordeel is wel weer dat ik het idee heb dat ik leaner gain nu ik minder snel gain, wat natuurlijk eigenlijk wel ideaal is als het gaat om esthetisch eruit zien.
En ik moet misschien ook wat meer geduld hebben, ik ben pas sinds de 20ste vorige mand bezig, dus de bold en test moeten eigenlijk nog pieken.

Verder zou ik zeggen over de verschillen tussen dit en primo/test, dat m'n libido iets hoger is, en mijn bloeddruk ook. Qua acne niet veel meer gelukkig (was ik een beetje bang voor).
Ik ben van plan deze blast zeker 14 weken te laten duren, of ik off ga daarna weet ik nog niet, waarschijnlijk ga ik cruisen en dan weer door.
 
Misschien overheen gelezen maar wat doe je dan voor fysiek zwaar werk, dacht dat je PT’er was
 
Misschien overheen gelezen maar wat doe je dan voor fysiek zwaar werk, dacht dat je PT’er was
Was ik ook, maar de omstandigheden werden kut en ik had niet genoeg inkomen meer, dus moest even snel ander werk vinden.
Uiteindelijk heb ik me even op 1 ding gefocust zodat ik meer uren kon maken. Dat is in dit geval in een magazijn werken van picnic :p
Maar de taak waar ik op sta (die ik ook het leukste vind) is 1 van de zwaarste daar. Ik moet de gehele dag door dozen met 3 boodschappentassen op een band tillen. Zijn meestal iets van 1500 van die dozen per dag en daarnaast moet ik nog karren aanslepen waar ze opstaan en andere taken tussendoor. Ik maak 14km per dag daar.
Ohja en dat doe ik voornamelijk in een koelruimte van 2 a 4 graden, dus dat tikt ook aan.
 
Laatst bewerkt:
Klopt inderdaad een beetje.

Ik had inderdaad iets hogere verwachtingen doordat ik normaal gesproken veel milder kuurde en ook maar 6 weken blast deed.
Ik ben nog niet aan de 6 weken en heb in principe ongeveer hetzelfde gewonnen aan gewicht, alleen weet ik dat er nu hoogstwaarschijnlijk meer vocht bij zit.
Dus het lijkt niet echt meer op te leveren tot nu toe dan 250 test met 300 primo.
Daarnaast heb ik links een flinke knobbel achter m'n tepel die op geen enkele manier weg gaat terwijl ik rechts helemaal niks heb.
Deze knobbel zat er opeens vlak voordat ik met de kuur begon, dus weet eigenlijk niet echt wat ik er mee moet en ik stoor me er aan. Ik loop met het gevoel rond dat iedereen het kan zien.
Voor de rest weet ik ook dat ik veel meer en makkelijker had kunnen gainen als mijn leef omstandigheden hetzelfde waren geweest als tijdens vorige kuurtjes.
Ik ben 8 uur per dag zwaar fysiek werk aan het leveren, wat ik nooit gedaan heb en dat slurpt gewoon energie.. niet alleen qua kcals die ik er bij moet eten (4500kcals totaal), maar ook de puf om nog te gaan trainen na afloop is er veel vaker niet. Ik weet dat er veel meer in had kunnen zitten als ik wat milder werk had gehad nu.
Dus het zijn wat obstakels waar ik mee moet dealen.
Maar ik ga niet veranderen van werk, want ik heb net promotie gekregen vorige week en als het met dit tempo doorgaat daar heb ik over een paar maanden een leidinggevende functie waarbij ik veel minder fysiek werk hoef te verrichten, en het is er gezellig.
Dus is even roeien met de riemen die ik heb.

Voordeel is wel weer dat ik het idee heb dat ik leaner gain nu ik minder snel gain, wat natuurlijk eigenlijk wel ideaal is als het gaat om esthetisch eruit zien.
En ik moet misschien ook wat meer geduld hebben, ik ben pas sinds de 20ste vorige mand bezig, dus de bold en test moeten eigenlijk nog pieken.

Verder zou ik zeggen over de verschillen tussen dit en primo/test, dat m'n libido iets hoger is, en mijn bloeddruk ook. Qua acne niet veel meer gelukkig (was ik een beetje bang voor).
Ik ben van plan deze blast zeker 14 weken te laten duren, of ik off ga daarna weet ik nog niet, waarschijnlijk ga ik cruisen en dan weer door.


Yo bro, late reactie.

Maar fucked up om te lezen van de knobbel. Is het erger geworden tijdens de kuur? En hoe is het nu ermee? En ik denk dat het wel meevalt met de mensen die het kunnen zien....ik denk dat namelijk alleen mensen die er ervaring/verstand van hebben zulke dingen opmerken....

Tenzij je natuurlijk elke dag in spandex kleding rondloopt (dan is het meer zichtbaar). maar daar lijk je mij niet het type voor..
En wat betreft werk/trainen....dagelijks dilemma ofcourse. Toen ik een tijdje zonder werk zat kon ik optimaal trainen en met werk is het toch een combinatie waarbij werk eigenlijk voorrang heeft. Na een slopende dag ontbreekt het mij vaak ook aan de motivatie de laatste tijd. en dan heb ik het over mentaal slopend want ik heb heb gewoon een kantoorbaan. maar goed, mijn struggles.

Hoe staat het er nu mee? trainleef, werk/train balans, chicks...

Hopelijk zit je niet opgekruld in een hoekje ongelukkig te wezen... ;)

ik ga een dezer dagen alvast mn test/primo in huis halen om een soort van stok achter de deur te hebben....:')

#bijnatriest...
 
Yo bro, late reactie.

Maar fucked up om te lezen van de knobbel. Is het erger geworden tijdens de kuur? En hoe is het nu ermee? En ik denk dat het wel meevalt met de mensen die het kunnen zien....ik denk dat namelijk alleen mensen die er ervaring/verstand van hebben zulke dingen opmerken....

Tenzij je natuurlijk elke dag in spandex kleding rondloopt (dan is het meer zichtbaar). maar daar lijk je mij niet het type voor..
En wat betreft werk/trainen....dagelijks dilemma ofcourse. Toen ik een tijdje zonder werk zat kon ik optimaal trainen en met werk is het toch een combinatie waarbij werk eigenlijk voorrang heeft. Na een slopende dag ontbreekt het mij vaak ook aan de motivatie de laatste tijd. en dan heb ik het over mentaal slopend want ik heb heb gewoon een kantoorbaan. maar goed, mijn struggles.

Hoe staat het er nu mee? trainleef, werk/train balans, chicks...

Hopelijk zit je niet opgekruld in een hoekje ongelukkig te wezen... ;)

ik ga een dezer dagen alvast mn test/primo in huis halen om een soort van stok achter de deur te hebben....:')

#bijnatriest...
Hahaha, nee het gaat eigenlijk best goed hoor!
Bedankt voor je berichtje.

Ik ben voor het weekend naar de huisarts gegaan (super knappe chick van mijn leeftijd btw) zij heeft me een doorverwijs brief gegeven om naar het ziekenhuis te gaan er mee om toch even te kijken wat het is. Aangezien het net voor de kuur begon en niet tijdens.
Het is inderdaad niet super opvallend eigenlijk, maar ik zie het en het stoort me wel een beetje.
En nee, ik draag inderdaad voornamelijk losse shirts xD

Ja werk gaat helaas voor. Tevens vorige week weer promotie gekregen (de 2de binnen 10 weken dat ik er werk) naar een trainer functie. Ik hoef dan nagenoeg bijna geen fysiek werk meer te leveren en kan overal op de vloer mensen helpen, A.K.A. meer energie over om te trainen na werk en ietsje meer geld.

Ik train nu ongeveer 3 a 4 keer per week, wat best schraal is voor als je kuurt en dat zie ik ook wel terug in mijn progressie. Ik kom maar met mondjesmaat aan terwijl ik op 5000kcals zit.
Ik heb ook niet de wilskracht om nog meer te eten eigenlijk.. Het is wel goed zo. Ik word wel droger, voller, harder. En in principe gaat bodybuilden mij om hoe het oogt en niet per se hoe groot ik ben. Dus eigenlijk best tevreden als ik in de spiegel kijk, alleen het lukt me geen foto te maken waarop je duidelijk ziet dat ik vooruit ben gegaan.. terwijl ik het in het echt wel goed zie.

Verder gaat het goed met daten, ondertussen een chick waarmee ik op vaste basis afspreek. Zij wil niks vasts, dus ik kan verder ook mijn gang gaan en anderen daten (al heb ik daar niet heel veel tijd voor, maaar ik heb wel een date in de planning met nog een andere chick.

Dus al met al gaat het wel lekker, alleen weinig motivatie gehad iets te loggen omdat ik niet het idee had dat ik veel te vertellen had over het trainen en de gains zelf.

Test/primo is altijd een mooie optie :)

Ik moet zeggen dat ik nagenoeg geen acne heb op wat ik nu doe: 500 test, 500 bold en 40mg dianabol per dag.
Heb ook geen bloat... ik oog ongeveer 8 a 9% bf terwijl ik dus wel langzaam aankom.
Ben benieuwd hoe het er uit zal zien zonder dianabol over een paar dagen/weken.
 
Gooi je nog wel je Test en/ of Bold omhoog als de Dianabol eruit gaat?
 
Okay, ik ben een paar dagen van de dianabol af en ben ietsje afgevallen, maar oog een stuk droger, dus all fine!
Ook is mijn bloeddruk een stuk lager nu, wich is great.

Helaas wel een spiertje in m'n borst verrekt/gescheurd tijdens m'n eerste oefening op push dag.. dus kon alleen nog side en rear raises voor schouders doen en een beetje triceps..
Gelukkig zijn borst en schouders mijn best ontwikkelde spiergroepen, dus dan maar even focussen op benen en rug.
 
Hoe is je bloeddruk nu en hoe was deze met dia?
 
NPP moet je ook minimaal op 600 perweek nemen wil je echt de voordelen er van zien en merken in 4 weken tijd.
Ik zelf gebruik NPP minimaal op 1000mg perweek en dan merk je in week 3 a 4 zeker een vollheid en kracht toen namen.
 
NPP moet je ook minimaal op 600 perweek nemen wil je echt de voordelen er van zien en merken in 4 weken tijd.
Ik zelf gebruik NPP minimaal op 1000mg perweek en dan merk je in week 3 a 4 zeker een vollheid en kracht toen namen.

Dan weet ik niet wat voor NPP jij hebt..
 
Dan weet ik niet wat voor NPP jij hebt..

Vergeet niet dat er variabelen zijn die meespelen waardoor het zo kan zijn dat iemand op 600mg net zo kan reageren als een ander pas op 1000mg doet. De eeuwenoude genetics discussie gaat niet alleen maar over esthetiek en het vermogen om spiermassa aan te zetten, maar ook over het vermogen van jouw lichaam om optimaal exogeen toegediende hormonen te kunnen verwerken.
 
Vergeet niet dat er variabelen zijn die meespelen waardoor het zo kan zijn dat iemand op 600mg net zo kan reageren als een ander pas op 1000mg doet. De eeuwenoude genetics discussie gaat niet alleen maar over esthetiek en het vermogen om spiermassa aan te zetten, maar ook over het vermogen van jouw lichaam om optimaal exogeen toegediende hormonen te kunnen verwerken.

Dat snap ik. Dat neemt nog steeds niet weg dat 1 gram nandrolone per week wel erg veel is. Dan heb je echt wel hele slechte genen.
 
Dat snap ik. Dat neemt nog steeds niet weg dat 1 gram nandrolone per week wel erg veel is. Dan heb je echt wel hele slechte genen.

Veel is subjectief, dat zal altijd zo blijven. Ik ga ook pas echt op de gaintrain als ik richting de 2gr AAS ga in een blast. Zo ken ik ook nog wel een of twee van gasten bij wie dat eender is. Verder is de variable die jij noemde ook een belangrijke; gear dosering. 95% van de tijd hebben we geen idee hoeveel mg er echt in onze vials zit. Dat maakt het allemaal nog veel subjectiever.
 
Veel is subjectief, dat zal altijd zo blijven. Ik ga ook pas echt op de gaintrain als ik richting de 2gr AAS ga in een blast. Zo ken ik ook nog wel een of twee van gasten bij wie dat eender is. Verder is de variable die jij noemde ook een belangrijke; gear dosering. 95% van de tijd hebben we geen idee hoeveel mg er echt in onze vials zit. Dat maakt het allemaal nog veel subjectiever.

Zal per persoon verschillend zijn. Ik heb gelukkig geen 2 gram aan gear nodig om te groeien in een blast.

Als je een beetje een goed merk hebt, kun je er aardig zeker van zijn dat wat er op staat er ook daadwerkelijk in zit.
 
Zal per persoon verschillend zijn. Ik heb gelukkig geen 2 gram aan gear nodig om te groeien in een blast.

Als je een beetje een goed merk hebt, kun je er aardig zeker van zijn dat wat er op staat er ook daadwerkelijk in zit.

Ik denk dat het veel meer giswerk is dan we veronderstellen. Je kunt hooguit zeggen dat iets gevoelsmatig goed gedoseerd is ten opzichte van een ander merk waar je ervaring mee hebt, verder is het enkel te zeggen door labtests te laten uitvoeren.
 
Ik denk dat het veel meer giswerk is dan we veronderstellen. Je kunt hooguit zeggen dat iets gevoelsmatig goed gedoseerd is ten opzichte van een ander merk waar je ervaring mee hebt, verder is het enkel te zeggen door labtests te laten uitvoeren.

Labtesten zal ik zelf nooit laten uitvoeren. Ik kijk altijd op anaboliclab.
 
Ben net meer veel op forum, maar je hebt er een volger bij ;-)
 
Back
Naar boven