MuscleMeat

MrSenor log - 5x5 variatie

Bezoekers in dit topic

Overigens vandaag wel chocolade pepernoten en mini candy bars als traktatie op kantoor. Behoudens een aantal handen op een paar collega's gegooid te hebben (flexplekken, heeeeuj) niets aangerakt. IIg geen kcal voor mij, want als ik daar eenmaal aan begin, dan was die zak op geweest (en die was groot hehe)
 
Overigens vandaag wel chocolade pepernoten en mini candy bars als traktatie op kantoor. Behoudens een aantal handen op een paar collega's gegooid te hebben (flexplekken, heeeeuj) niets aangerakt. IIg geen kcal voor mij, want als ik daar eenmaal aan begin, dan was die zak op geweest (en die was groot hehe)

Ja dat ken ik haha. Eigenlijk alles wat onder de norm "ongezond maar zo lekker" valt, hebben wij op kantoor. Zit ik dan aan m'
Kwark terwijl de candybars en chocolade pepernoten om m'n oren vliegen habaha
 
Overigens vandaag wel chocolade pepernoten en mini candy bars als traktatie op kantoor. Behoudens een aantal handen op een paar collega's gegooid te hebben (flexplekken, heeeeuj) niets aangerakt. IIg geen kcal voor mij, want als ik daar eenmaal aan begin, dan was die zak op geweest (en die was groot hehe)
Herkenbaar...echter...begon ik er gister wel aan:roflol:
 
Ja dat ken ik haha. Eigenlijk alles wat onder de norm "ongezond maar zo lekker" valt, hebben wij op kantoor. Zit ik dan aan m'
Kwark terwijl de candybars en chocolade pepernoten om m'n oren vliegen habaha

haha.. bij ons vlogen ze letterlijk om hun oren, die chocoladenoten kunnen vrij hard aan komen. Zag zelfs bij de tax hoek een zak pepernoten van 10kg liggen... en dan maar raar vinden dat zittend werk slecht voor je is. Gelukkig zit ik deze week niet meer op kantoor...

Herkenbaar...echter...begon ik er gister wel aan:roflol:

hahaha ja als de eerste over de dam is... dan volgen er meer.. veel meer?
 
Moet overigens zeggen dat motivatie deze week erg hoog is. Totaal geen probleem om aan voeding te houden, ook al heb ik lange/drukke werkdagen mis ik ook geen motivatie om toch laat even te gaan sporten, en weegschaal/spiegel gaat redelijk. Na een extreem compensatiedagje zondag woog ik 80,4, maar dat was met een volledig lege maag en weinig vocht in mijn lichaam denk ik, maar ik stabiliseer nu rond de 81,3 ongeveer. Toch wat lager dan vorige week, zeg 0,5kg. hoop eigenlijk wel deze week nog stabiel onder de 81 uit te komen, maar de weekend planning is als volgt:

Donderdag: Arrival spaanse collega's, savonds op stap. Tot 22u dus perfect aan schema houden, daarna zal er wat bier + GT komen. Maar dit kan nooit veel schadelijker zijn dan mijn normale donderdag avond...

Vrijdag: Overdag compenseren en sporten, savonds een bruiloft incl. etentje. Ik ga met de auto, dus verwacht hier niet al te veel schade. Lekker wat kcal opsparen voor het uit eten, en savonds aan de kcal loze drankjes. Wellicht daarna nog aanhaken bij de spaanse collega's, maar denk niet dat ik dat heel erg zoek na een lange bruiloft.

Zaterdag: Sochtends even sporten, einde van de middag richting brugge met de spaanse collega's. Wordt een avondje belgisch bier drinken, deze zal wel aardig uit de pas gaan lopen qua kcal, maar wellicht ook wat extra beweging. who knows.

Zondag: Terugrit, lekker brak waarschijnlijk, rustdagje en laag in kcal gaan zitten. Is het idee...
 
Goeie weekendplanning joh! Wel lekker dat de motivatie zo hoog is! Keep it up!
 
Planning voor vandaag:

Voeding: exact als voorgaande 2 dagen.

Werk: niet tot laat, even een goede nacht pakken vanavond.

Gym: 21u - 22.30, schappelijke tijden voor mij. Legday / Schouders

Benen:
Squats: opbouwen tot 80kg x 8 x 5, hogere volume beviel vorige keer wel aardig, wil er vanavond 2 setjes achter aan doen. Goed voor de form en squat conditie om dit af en toe er in te houden.
Deadlifts: opbouwen tot 110 x ? x 3. Niet super zwaar gaan vanavond, maar ook gewoon even de zwaardere liftjes gecontroleerd met wat meer rep. Komt vorm ten goede
Leg extensions: 3 x 12
Lying leg curls: 3 x 12
Calf press: 3 x 15

Schouders:
Seated OHP: 50kg x 12 x 3
Side raises: 3 x 12
Front raises: 3 x 12
Shrugs: zwaar x 12 x 3

Denk dat de training zo'n 60-70 minuten zal duren, afhankelijk van de drukte en mijn energie. Heb er al zin in in ieder geval, hoe raar het ook klinkt, maar zin om aan die squats te werken! Wil eigenlijk komende weken qua squats wat afwisselen tussen hogere reps op 80kg en lagere reps op 100kg (en misschien hoger?). Primaire doel eerst is om een keer de 80kg x 10 x 5 te kunnen doen, dat zou betekenen dat ik qua form en stabiliteit aardig goed zit, waardoor ik ook mijn squat max wat kan gaan verhogen. Nu nog redelijk bang dat als ik dat geforceerd ga doen, ik blessures op ga lopen of verkeerde techniek aan leer, en daar zit ik niet echt op te wachten. Denk dat 80kg x 10 x 5 binnen een ewek of 4 zou moeten kunnen lukken, dat zijn 8 leg days, en zat de vorige keer op 80kg x 8 x 3. Leuke uitdagind zullen we maar zeggen, denk dat ik hem mijn #Squatchallenge1 ga noemen:D.
 
Squats: opbouwen tot 80kg x 8 x 5, hogere volume beviel vorige keer wel aardig, wil er vanavond 2 setjes achter aan doen. Goed voor de form en squat conditie om dit af en toe er in te houden.

Op naar de 10x10x80kg :D:thumb:........
 
Dat zou een mooie squatchallenge2 zijn... maar damn, dat is wel volume dan. Wordt al moe als ik daar aan denk haha!

Je kan het ook eens proberen met 70 of 75 kg.......ik vind het zelf best lekker om zo'n volume te draaien en wissel dat ook af met 5x5
 
Je kan het ook eens proberen met 70 of 75 kg.......ik vind het zelf best lekker om zo'n volume te draaien en wissel dat ook af met 5x5
Wel een idee inderdaad.. Mijn keuze voor nu 80kg is omdat dat een gewicht is wat voor mij best wat belasting op mijn core geef (70kg heeft dat minder), en ik juist dat wil versterken om vervolgens mij squat max te kunnen gaan verhogen. Maar wellicht doe ik het wel een keer in een gekke bui... maar nu zet ik eerst even mijn zinnen op die 80kg x 10 x 5:D
 
Man man man, je slaat dat zuipen ook nooit af he:bierbang::roflol:
 
Man man man, je slaat dat zuipen ook nooit af he:bierbang::roflol:

Haha vaak niet.. soms wel de bob hoor.. maar hecht vrij veel waarde aan gezelligheid en tijd met vrienden. Dus eigenlijk is het hun schuld dat het altijd zuipen is....

Dat is niet de bedoeling natuurlijk!

Pfoe alsjeblieft niet. #gainenzondertrainen
 
Vanochtend wat moois getikt dat ik zo gemotiveerd was enzo, nou, tijd om dat in de praktijk te berengen. Vlak voor de files naar huis gereden, 17.00 thuis, 17.30 in de gym. Voor het avondeten dus, dus was benieuwd hou het zou gaan met een pittige training voor de boeg. Nou, dat heb ik geweten!

Loopband:
5min 5km/u 5% (squat rek was bezet door iemand die aan het curlen was. Die persoon was alleen wel 3x zo breed als ik, dus ja, dan maar ff wachten:D)

Squat: (#Squatchallenge1)
50kg x 12
60kg x 10
70kg x 8
80kg x 8-8-8-8-8 (Fuck yeah! Eerste setje ging ok, 2e matig, maar 3-4-5 ging gewoon goed. Op naar de 80kg x 10 x 5)

Deadlift:
60kg x 12
70kg x 10
80kg x 8
90kg x 6
100kg x 5 (1 rep meer dan normaal
110kg x 3-3-3 (normaal 1x 2, dus in totaal 7reps meer met dit gewicht. Best lekker. Grip begon wel beetje te falen, maar dat traint zich wel bij).

Lying leg curls:
41kg x 12 x 3 (+5kg tov vorige trainingen)

Leg extensions:
45kg x 12 x 3 (+6kg tov vorige trainingen)

Calf press:
107kg x 15 x 3 (+7kg tov vorige trainingen)

Seated dumbell ohp:
24kg x 12 x 3

Seated side rases:
8kg x 10 x 3

Seated front raises hammer grip:
8kg x 10 x 2 x 3

Shrugs:
36kg x 10 x 3

Trainingstijd:
75 min (met name door de meerdere zware setjes deadlift en squat)

Rating: :devilnana::devilnana::devilnana::devilnana::devilnana:
Gewoon fuck yeah. Flink volume, verzwaren, goede uitvoering, motivatie goed, en dat op een dag dat ik gewoon clean 1800kcal eet. HOPPAAAA
 
Lekker bezig !! Gaat echt knetter hard joh!
 
Beste train! En aardig doorgeknald!
 
Lekker bezig !! Gaat echt knetter hard joh!

Thnx! Dit is zeker 1 van mijn betere trainingen van de afgelopen weken. En dat in mn cut, ben er blij mee :-)

Beste train! En aardig doorgeknald!

Ja wel echt lekker! Normaal train ik wat korter ivm tijdsgebrek (liever vaak in de week kort zeg maar), maar vandaag wat meer uitgetrokken, en blij te zien dat ik dat volume trek zo in (het einde?) van mijn cut. Goed gevoel aan overgehouden, dus sowieso alle zweetdruppels waard!


ps: En wellicht zie ik morgen die chick weer, dus ja, curls voor de gurls
 
Stap er gewoon op af man :D wel eerst wat pompsetjes doen :cool:
 
Stap er gewoon op af man :D wel eerst wat pompsetjes doen :cool:

Haha bedoelde chick van 2 weken terug en afgelopen weekend, dus er op af stappen zal niet zo moeilijk zijn. Even kijken of e.e.a. is te combineren met mijn spaanse gasten, ga uiteraard geen dingen afzeggen. Maar laat die airbnb van die spanjaarden nu vlak bij haar huisje zijn .....:D:D:D
 
Back
Naar boven