XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Allebei an obese mind in a fit body :D

Wat ook een goeie tekst zou zijn.

#alzegikhetzelf
Haha..ze hebben ook nog een trui met "ik heb honger" daar twijfelde ik nog over..:roflol:

Duidelijk! Merk zelf wel eens dat er bij mij een mindset insluipt dat ik er niet alles uithaal. Dan heb ik getraint maar er niet alles uitgehaald voor het gevoel. Zijn van die periodes.
Herkenbaar hoor. Ik heb zowieso vaak het idee dat ik niet echt hard train:roflol:

Klopt, ik bedoelde de schoulder press.

En daarmee heb je je huidige fysiek bereikt? 4 kg en hele langzame reps?
Ah interessant, wat voor soort zuivel at je? En waarom ben je gestopt? De befaamde dikke huid?
Ik doe natuurlijk niet alle oefeningen met 4kg, maar isolatie gebruik ik ook echt als isolatie, dus netjes gecontrolleerd.

Qua zuivel: ik maakt mijn shakes met halfvolle melk en at dagelijks minimaal 500g magere kwark, meestal zelf 900-1000g. En inderdaad..ik ben 1 van de mensen hier op DBB die beweert een dikke huid te krijgen van zuivel..
Nog mooier, ik beweer het niet: ik zeg dat het zo is..

TUT & MMC is all you need bro :flexbiceps:
Eigenlijk wel!:woot:

En ik maar denken dat het 210 kg squats waren.
Het zou vast een combinatie zijn van zwaar, TUT & MMC..en dat hoeft heus niet allemaal tegelijk ;). Verder wordt weleens vergeten dat ik al ruim 10 jaar train...en dat ik nooit langer dan 2 weken niet heb getraind..

De training van vanmorgen..

Legs & abs:
Incline legpress (plate-loaded. Gewicht exclusief slee ~53kg) (1 set = 10 wide / 10 normal / 10 close / 10 high / 15-25 calfs):
60kg: 10 (warmup)
85kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 25 (fik erin:fire:)
110kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 20 (AU!:fire:)
110kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 16 (tering)

Volgende keer 60 - 90 - 115 - 115

Smith RDL's:
60kg: 10
90kg: 8, 8, 8, 8 (alle sets met goede TUT & MMC:fire:)

Leg extention (1 set = 10 toe's in / 10 toe's out / 10 normal):
40kg: 10 (warmup)
47kg: 10 - 10 - 10 (fucking zwaar!:eek!:)
40kg: 10 - 10 - 7 (fucking verzuurd!)
33kg: 10 - 8 - 5 (3 seconde negatief:fire:)

Standing legcurl:
12kg: 12
19kg: 15 (top!), 14 (1f:fire:)
12kg: 15 (traag negatief..)

Smith calfraise:
130kg: 10
170kg: 8
200kg: 12 (nice:D), 12 (2f.), 12 (tering!)
170kg: 12 (paar trage negatieven:fire:)

Seated calfraise:
30kg: 12 (matig..)
55kg: 15 (1f.), 15 (3f. lelijk:fire:), 12 (tering!)
40kg: 10 (kut MMC..)

Knee raise:
Bw: 17, 10, 9 (vreselijke oefening..)

Cable crunch:
15kg: 10
21kg: 15, 15, 15 (sqeez, TUT & MMC:fire:)

Rating: :marvins: :marvins: :marvins: (niet heel goed, niet heel slecht..)

En de tot nu toe geplande voeding...

Geplande voeding zaterdag 18-11-2017
7:30 2 koppen koffie
Pre-workout: 50 calibre (Grenade)
Intra-workout: Defend BCAA (Grenade)
Post-workout: 12g BCAA (myprotein)
11:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit & vit D
13:30 50g rijst + 200g kipfilet + 150g doperwten & wortelen
15:30 Crunch protein bar (XXL, 294kcals)
17:30 450g yoghurt Griekse style kers #zuivelisdeduivel
18:30 150g biefstuk + salade van veldsla, komkommer, cherry tomaat, pijnboompitten, avocado, katenspek & dressing van mosterd/balsamico/honing/knoflook/olijfolie (~800kcals)

~2125kcals, E/K/V: 200g (38%) / 125g (24%) / 85g (38%)
 
Het gewicht van de seated calf raise staat niet echt in verhouding tot de standing, toch?
 
Het gewicht van de seated calf raise staat niet echt in verhouding tot de standing, toch?

De zittende is dan ook in verhouding veel zwaarder...Maar dat vind ik dan :D
 
Tja..moet alles in verhouding staan dan?
Het vreemde was vandaag dat die 200kg met betere MMC ging dan die 40kg...:trollface:
Nou ja, er moet niets natuurlijk :)

De zittende is dan ook in verhouding veel zwaarder...Maar dat vind ik dan :D
Maar toch wel 60% of zo van staand? Dus in dit geval met 120 kg. Dan krijg je vanzelf meer MMC (in de vorm van auw...).
 
Maar toch wel 60% of zo van staand? Dus in dit geval met 120 kg. Dan krijg je vanzelf meer MMC (in de vorm van auw...).
Hmm, zo werkt het niet denk ik. Misschien wanneer je de smith in mijn geval ook zou gebruiken voor seated calfraises..

 
Hmm, zo werkt het niet denk ik. Misschien wanneer je de smith in mijn geval ook zou gebruiken voor seated calfraises..

Goeie ouwe tijden toen ik deze in de smith deed met 200-250kg :emo: Tegenwoordig niet meer dan 140kg en kuiten lijken te groeien. Kan ook komen door de 3/4x per week 30-40min incline lopen tho
 
Goeie ouwe tijden toen ik deze in de smith deed met 200-250kg :emo: Tegenwoordig niet meer dan 140kg en kuiten lijken te groeien. Kan ook komen door de 3/4x per week 30-40min incline lopen tho
Het is dat ik mezelf de tijd er niet voor gun, maar moet eerlijk bekennen...incline lopen = goud voor kuiten!!
 
Het is dat ik mezelf de tijd er niet voor gun, maar moet eerlijk bekennen...incline lopen = goud voor kuiten!!
Dat denk ik ook. Vroegah... toen ik nog wel eens met rugzak in de bergen liep waren de klimmetjes altijd kuitenbijters :D
 
Dat denk ik ook. Vroegah... toen ik nog wel eens met rugzak in de bergen liep waren de klimmetjes altijd kuitenbijters :D
Klopt zeker! Wat dat betreft baal ik dat we in zo een vlak land wonen. Ik zou mijn wandel strafcardio graag bergje op en af doen..

Zo, nog even wachten vandaag voordat ik naar de gym ga! De vrouw hoeft pas 13:00uur te werken, dus even rustig opstarten vandaag..

De voeding tot nu toe..en qua planning

Voeding zondag 19-11-2017:
7:30 2 koppen koffie
8:45 2 koppen koffie
10:00 1 bruin triangel broodje + 110g rosbief + ei + 3 rijstwafels + 15g carbkilla spread (Grenade) + 20g pindakaas* + bastard suiker (1 rijstwafel)
11:30 Carb killa high protein shake, cookies & cream (Grenade, 200kcals, 24g eiwit / 9g carbs)**
Pre-workout: 1 scoop monster + 6g pumpblend (Myprotein)
Post-workout: 1 scoop Defend BCAA (Grenade)
14:00 50g havermout + 30g whey isolaat + 5g rozijnen + multivit & vit D + sinaasappel-banaan-kiwi sap
16:00 165g kipfilet
18:00 Snackbar..
20:00 25g nightprotein (XXL)

Exclusief snackbar: 1820kcals, E/K/V: 175g (38%) / 160g (35%) / 55g (27%)

*

**
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen weer lekker getrokken..hnnggg:wanker:

Pull!
Chest supported T-bar (B-cube):
25kg: 12
30kg: 8
35kg: 8 (niet van harte), 8 (1f.), 7 (teing:fire:), 6+2 (korte pauze:fire:)

Reverse grip lat pulldown:
40kg: 12
54kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
57.5kg: 12 (top:D)
61kg: 11 (laatste traag negatief..:fire:)

Alternate isolateral row (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 12
30kg: 12, 12, 12 (TUT/MMC/sqeez:fire::fire:)

Machine shrugs (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 15
30kg: 12
35kg: 11 (2f.)
40kg: 12 (beetje powershrugs), 8 (idem)

Zeer matige MMC!:o

Kneeling rope pulldown:
15kg: 20 (smerig hard sqeezen..)
21kg: 20 (pumped!:fire:)
28kg: 20 (gruwelijk!)
35kg: 18 (lekker:fire:)

Rope facepull:
10kg: 15 (zeer matige MMC..), 12, 12 (mwoah..:o)

Dumbel curl:
12kg: 15 (prima!), 15 (best ok..), 15 (pumped:fire:)

Reverse grip cable curl (4 seconden negatief op advies van fysio):
10kg: 10, 10, 10 (echt lekker voelt dit niet voor mijn onderarm..:o)

Rating: :marvins: :marvins: :marvins: (Op papier best ok, maar feels tijdens het trainen mwoah. Echter loop ik nu al de hele middag half waus door het huis te spoken door de monster PWO:eek!:)
 
Had je harder moeten werken dan was die monster beter uitgewerkt ;)
 
Had je harder moeten werken dan was die monster beter uitgewerkt ;)
Heb je wel een punt. Train de laatste tijd mede door die zeurende onderarm als een regelrechte miet:roflol: Ik wil weer keihard rammen..

Eigenlijk had ikgewoon wat volume op deads moeten draaien..dan lag ik nu voor pampus op de bank:rolleyes:
 
Heb je wel een punt. Train de laatste tijd mede door die zeurende onderarm als een regelrechte miet:roflol: Ik wil weer keihard rammen..

Eigenlijk had ikgewoon wat volume op deads moeten draaien..dan lag ik nu voor pampus op de bank:rolleyes:
In voor squats, deadlifts, rackpulls, rows :trollface:
 
In voor squats, deadlifts, rackpulls, rows :trollface:
Alleen die squats heb ik echt geen zin in..best erg eigenlijk..beweer je aan bodybuilding te doen, heb je geen zin om te squatten..

Maar ach..bodybuilders kuren ook, en dat doe ik ook niet:trollface:
 
Alleen die squats heb ik echt geen zin in..best erg eigenlijk..beweer je aan bodybuilding te doen, heb je geen zin om te squatten..

Maar ach..bodybuilders kuren ook, en dat doe ik ook niet:trollface:
Is er eigenlijk een reden dat je geen front squats doet, backsquats dacht ik omdat je last van rug? Gewoon uit nieuwsgierigheid :D
 
Is er eigenlijk een reden dat je geen front squats doet, backsquats dacht ik omdat je last van rug? Gewoon uit nieuwsgierigheid :D
Ik heb ze best een tijd gedaan, met als top een 1x115kg en een keer 10x1x100kg. Maar uiteindelijk ging het met gewone sets maar weinig vooruit en soms zelfs achteruit.

Uiteindelijk gingen legdays met steeds meer tegenzin en maakt ik toch 0.0 gains qua look..dat ik heb besloten ze gewoon weer even een tijdje niet te doen.

Het voornaamste blijft gewoonweg dat ik trainen leuk moet blijven vinden..
 
Back
Naar boven