Fitness Seller

Vet% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat wil je nu precies weten ?
Wat is het verschil met deze foto die je geplaatst hebt of de foto in het topic van 01 nov ?

Lager vet %
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
Waarom hang je zo vast aan je vet%?
Het is maar een getal! Wat zegt een getalletje over hoe je eruit ziet?

Persoonlijk zie ik liever iemand met een goed figuur, sportief, zichtbare spiermassa en gezond met een wat hoger vet% dan een magere lat met weinig massa, waar de ribben uitsteken met een superlaag vet% die denkt dat ze zo gezond is en haar lichaam om zeep helpt.
 
Wat wil je nu eigenlijk van ons?
Bevestiging van haar vertekende zelfbeeld.

cato voor de dingen die jij wilt horen moet je waarschijnlijk toch naar een pro-Anna forum.
 
Ben bijgekomen dus dacht dat te horen
 
Waarom hang je zo vast aan je vet%?
Het is maar een getal! Wat zegt een getalletje over hoe je eruit ziet?

Persoonlijk zie ik liever iemand met een goed figuur, sportief, zichtbare spiermassa en gezond met een wat hoger vet% dan een magere lat met weinig massa, waar de ribben uitsteken met een superlaag vet% die denkt dat ze zo gezond is en haar lichaam om zeep helpt.
Omdat ik graag blokjes op buik zou hebben moet ik van mijn coach laag in vet gaan
 
Ja, je bent dikker geworden en moet hoognodig gaan 'cutten'. Dit wil je kennelijk graag horen. Ook al zegt iedereen hier dat dit een doodlopende weg is.:headbang:
 
Omdat ik graag blokjes op buik zou hebben moet ik van mijn coach laag in vet gaan
Je hebt duidelijk nog niet voldoende spierontwikkeling. Dus ga eerst maar eens spieren opbouwen door nog meer te eten en fatsoenlijk te trainen.
 
Je hebt duidelijk nog niet voldoende spierontwikkeling. Dus ga eerst maar eens spieren opbouwen door nog meer te eten en fatsoenlijk te trainen.
Ben ik echt mee bezig .Maar buik trainen niet simpel weinig resultaat
 
Ja, je bent dikker geworden en moet hoognodig gaan 'cutten'. Dit wil je kennelijk graag horen. Ook al zegt iedereen hier dat dit een doodlopende weg is.:headbang:
kijk naar uzelf
 
Je hebt duidelijk nog niet voldoende spierontwikkeling. Dus ga eerst maar eens spieren opbouwen door nog meer te eten en fatsoenlijk te trainen.
Maar hoeveel % schat u
 
Ben ik echt mee bezig .Maar buik trainen niet simpel weinig resultaat
Minder focussen op buikspieroefeningen en meer op squats, deads, ohp en chins. Sterke core gegarandeerd.
 
Ben ik echt mee bezig .Maar buik trainen niet simpel weinig resultaat
Stop eens met da obsessief gezeur over sixpack, blokjes en blablabla, maakt geen flikker uit wat jou coach van jou wilt. Denk eens aan je gezondheid en ga gwn wat spieren opbouwen en eet gezond en voldoende.
 
Omdat ik graag blokjes op buik zou hebben moet ik van mijn coach laag in vet gaan
Dus je bent liever een magere, ongezonde panlat waar de ribben uitsteken als je maar blokjes hebt?
Lekkere coach als hij dat wil zien...

Geloof me... het gaat je dood ongelukkig maken als je je lijf om zeep wil helpen... Maar goed..... jouw lijf.... jouw keuze....
 
Ik heb het idee dat jij een erg vrolijk mens bent Cato, iemand die heel veel lacht

images.png
 
Blokjes gaan je niet gelukkig maken. Zoek een psycholoog.
 
Dat hier nog zoveel reacties op zijn.
Een topic met geen vraag maar alleen een foto (waarin de desbetreffende persoon haar buik inhoudt?) die een vraag naar een vetpercentage suggereert.

Cato,
Eet gezond, sport met mate, dan komt het allemaal vanzelf wel goed.
 
Even over sixpack. Niet alle vrouwen hebben een sixpack dat is en als je het al hebt moeten je buikspieren ook nog bovenop liggen.
Ik zou graag willen voorstellen dat je gaat vreten en trainen als een malle.
De foto vertoond een vermagerde glutes. Dus vreten en squaten met die ass.
En als je ergens rond de 70kg zit dan je voeding langzaam terugbrengen en cardio toevoegen.

Nouja dat is mijn idee.
 
Back
Naar boven