Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

Maf he, die spierpijn. Hoeveel dagen had je nu niet getrained?
 
Ik ga me straks ook wel weer tegenkomen denk ik met al die pijnstillers..:mad:
 
Ik ga me straks ook wel weer tegenkomen denk ik met al die pijnstillers..:mad:
Tja, weinig aan te doen. gewoon doorgaan en er weer bovenop komen!

---------------------------------------------------------------------------
Nog veel last van de nasleep van de griep, zweten als een gek 's nachts en veel irritante kriebelhoestbuien. Deze week doe ik dus maar even 2 trainingen (buiten de BW shit), morgen doe ik de 2e training.

BW training van vandaag:

12 Hammer Grip Chinups
50 Pushups
30 Ab Mat Situps
 
Tja, weinig aan te doen. gewoon doorgaan en er weer bovenop komen!

---------------------------------------------------------------------------
Nog veel last van de nasleep van de griep, zweten als een gek 's nachts en veel irritante kriebelhoestbuien. Deze week doe ik dus maar even 2 trainingen (buiten de BW shit), morgen doe ik de 2e training.

BW training van vandaag:

12 Hammer Grip Chinups
50 Pushups
30 Ab Mat Situps
Ik zou gewoon rustig herstellen als ik jou was. Dat kost ook al aardig wat energie.... en dat weekje langer rust gaat je ook al je spiermassa niet kosten.
 
Ik zou gewoon rustig herstellen als ik jou was. Dat kost ook al aardig wat energie.... en dat weekje langer rust gaat je ook al je spiermassa niet kosten.
Weet ik, maar het kriebelt gewoon om weer aan de slag te gaan. Het zweten en hoesten wordt al minder. Kijken of ik vanavond een rustige training kan doen.
 
Lichte train dus vandaag:

OHP
5x20
5x30
5x40
5x40
12x40

Powerclean
3x30
3x40
3x50
3x50
3x50

Deadlift (Beltless)
5x60
5x80
5x100
5x120

Burpees
3x10
 
Te snel beginnen heeft mij ooit een keer echt in de ass gebeten. Griep kan echt een lange nasleep hebben soms!
 
Ik sta ook te popelen om weer te beginnen...:(
Laat ik eerst maar eens van die pijnstillers af zijn.....geduld is wel een beproeving
 
Te snel beginnen heeft mij ooit een keer echt in de ass gebeten. Griep kan echt een lange nasleep hebben soms!
Ja, het was wel een nasty griep inderdaad. Ik las wel dat het gemiddeld toch wel 3 tot 6 weken duurt om van het kriebelhoestje af te komen. Zo lang wil ik niet wachten natuurlijk! :D

Ik sta ook te popelen om weer te beginnen...:(
Laat ik eerst maar eens van die pijnstillers af zijn.....geduld is wel een beproeving
Tja, dan is een griepje maar peanuts natuurlijk. Vooral maar naar de toekomst kijken, je hebt nog jaren om mooie trainingen weg te zetten.
 
BW training vandaag:

12 Hammer Grip Chinups
50 Pushups
30 Ab Mat Situps

Kleine hangover van gisterenavond, hoesten wordt steeds een beetje minder, net als het nachtzweten.
 
Hoesten en nachtzweten zijn bijwerkingen van tren. Just sayin' :trollface:
 
Training van vandaag:

Hammer Grip Chinups (Ladders)
35xBW (de helft in de ochtend, tweede helft vlak voor de training)

Bench
5x20
5x40
2x60
5x66
5x66
14x66

Band Pull Apart (ss met bench)
3x12

Hammer Grip Chinups
3x3xBW+5

High Bar Squat
5x20
5x20
5x60
3x80
2x100
5x106
5x106
10x106

Gladiator Push Ups
3x10 (met 8 kg DB's)

Kettlebell Swings
2x25x24

Kracht gaat alweer vooruit, conditie is nog vrij belabberd. Merk daar ook wel bij dat het best een heftige griep was. Verder goeie training.
 
Netjes. Gezien die monster rep-out bij de bench kan gewicht wel wat omhoog lijkt me.
 
Gaat weer helemaal goed komen hoor Star ;) nice treen
 
Back
Naar boven