AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

Netjes qua gewicht bas.
Krijgen we binnenkort ook weer progress pic?
 
Cool, een dagje niet kakken en je tikt de 90 aan, bolle! :cool:

89.6 vanmorgen. Schade is dus beperkt gebleven, maar gisteren dan ook gegeten als een beest :P

Ik zeg altijd, niet kakken is anuskringspier getraind tot failure :roflol:

Ah. Oke.

#NoHomo

Netjes qua gewicht bas.
Krijgen we binnenkort ook weer progress pic?

Bedankt. Dat laatste zal naar alle waarschijnlijkheid even duren, want ik ben momenteel op z'n zachtst gezegd niet tevreden :P.


20-11-2017.png


Weer zo een typische maandag training. Ik dacht dat het na een extra dagje rust super lekker zou gaan, maar ik kon maar moeilijk in de flow komen helaas. Ach ja..
 
Bedankt. Dat laatste zal naar alle waarschijnlijkheid even duren, want ik ben momenteel op z'n zachtst gezegd niet tevreden :P.

Herkenbaar! Maar armshot ofzo is dan wel nice om te hebben toch ;)
Daar was ik in ieder geval altijd trots op einde bulk
 
Bedankt. Dat laatste zal naar alle waarschijnlijkheid even duren, want ik ben momenteel op z'n zachtst gezegd niet tevreden :P.
Hoe zo niet? Ben ooit wel eens (bijna) 90 geweest dan?
 
Herkenbaar! Maar armshot ofzo is dan wel nice om te hebben toch ;)
Daar was ik in ieder geval altijd trots op einde bulk

Mwah, lijkt nog niks. Vandaag na de training stonden ze wel lekker vol :P.

Hoe zo niet? Ben ooit wel eens (bijna) 90 geweest dan?

Tot 3x toe 89,.. nu. En je weet wat ze zeggen he ;)

21-11-2017.png
 
Sterke chins hoor! Straight sets zijn ook gewoon lastig op die oefening, wel chill dat je ze met extra gewicht kunt zodat je het gewicht gewoon kunt verlagen als het te zwaar wordt :)
 
Sterke chins hoor! Straight sets is ook gewoon lastig op die oefening, wel chill dat je ze met extra gewicht kunt zodat je het gewicht gewoon kunt verlagen als het te zwaar wordt :)
Tja, dat is dan wel weer een voordeel als je als een lichtgewicht begint en steeds buffer wordt: je kunt je chins gemakkelijker als je niks weegt en je past vanzelf progressive overload toe naarmate je zwaarder wordt. :D
 
Sterke chins hoor! Straight sets zijn ook gewoon lastig op die oefening, wel chill dat je ze met extra gewicht kunt zodat je het gewicht gewoon kunt verlagen als het te zwaar wordt :)

Bedankt man! Ik doe ze nu met een supinated grip, maar ga vanaf volgende training weer de hammer grip toepassen. Dat voelt toch beter voor mijn gevoelige schoudertjes...

Ha ha, op die laatste set lijkt het net of je omhoog vliegt!

Tja, dat is dan wel weer een voordeel als je als een lichtgewicht begint en steeds buffer wordt: je kunt je chins gemakkelijker als je niks weegt en je past vanzelf progressive overload toe naarmate je zwaarder wordt. :D

Helemaal waar Star.
Toen ik 70 kg woog deed ik chins met 18 kg extra weet ik nog. Maar ja, toen had ik ook 0,0 benen.


Helaas weer behoorlijk last van mijn schouder nu na de training :(. De boel is weer helemaal stijf.
 
Scheepsrecht? :D


Dat is dan weer jammer .....

JUIST! :D Ik zal morgen weer eens wegen, als ik het niet vergeet..

Jep. Het is nu alweer een stuk beter trouwens.
 
Op naar de volgende 10 ;)
 
Yeahhhhh!!! Op naar de 100kg! :D
 
Wow, ik ben nog maar 2 kg zwaarder dan jij. Wel een beetje korter. :p
 
Op naar de volgende 10 ;)

Nou.. Dat denk ik wel inderdaad! Ik ben er nog niet helemaal uit waar ik vanaf nu naar toe ga werken, maar ergens kriebelt het wel om naar de 100 kg toe te werken. Ik voel mij namelijk nog altijd ecto om eerlijk te zijn :P.

Tijd voor een nieuwe topictitel! :D

Oh, dat is waar ook zeg! Daar moet ik even over nadenken hoor :rolleyes:.

Yeahhhhh!!! Op naar de 100kg! :D

Dat zijn al twee stemmen voor de bulk naar 100 kg.. Misschien moet ik maar een poll beginnen :D

Wow, ik ben nog maar 2 kg zwaarder dan jij. Wel een beetje korter. :p

Inderdaad! Ik zie nu pas dat je 90+ kg bent trouwens. Dat wist ik helemaal niet! Des te indrukwekkender dat je al die BW oefeningen er wekelijks uitpompt. Petje af ;).


Pfff.. De cardio ook wel weer gehad zeg vandaag. Wat een k*tweer is het toch ook. Ik mis de zomer. En Azie. :(
 
Waarom zou je niet gewoon lekker een microcutje doen?
Even een beetje bodyfat droppen, kun je voor je gevoel weer droger richting 90+

Aan de andere kant, Merijn van student aesthetics heeft 2 jaar gebulkt en werd er eerder buff door dan dik.
Moet je alleen wel lang gaan cutten voor je droog bent en verlies je ook weer nodige kracht/ massa.. succes met kiezen :p
 
Nou.. Dat denk ik wel inderdaad! Ik ben er nog niet helemaal uit waar ik vanaf nu naar toe ga werken, maar ergens kriebelt het wel om naar de 100 kg toe te werken. Ik voel mij namelijk nog altijd ecto om eerlijk te zijn :P.

pM0oHBV.jpg


Gewoon door naar de 100 kg gaan hoor zolang je niet vet bent en je de kcals nog naar binnen krijgt :cool:!
 
Back
Naar boven