Fitness Seller

MrSenor log - 5x5 variatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:D

we'll see deze week, geplande dingen met vrienden gaan sowieso voor. maar waar wat te combineren is ...
 
Vanochtend gewogen op 81.0kg. Dus redelijk stabiel aan het zakken, voelt goed. Planning voor vandaag iets gewijzigd, de vlucht van de spaanse collega's was last minute gecancelled, dus ze hebben een nieuwe geboekt die iets eerder aankomt. Meteen uit werk dus door chillen met hun, niet eerst ff trainen. Rustdagje is ook wel lekker :)

Verder vandaag een training verzorgen waar lunch bij zit. Uit ervaring weet ik dat op deze locatie de lunch erg goed is, dus beetje rekening mee houden met overige macro's. Behoudens drank vanavond ben ik wel van plan om gewoon voeding goed te hebben vandaag. Avondeten vanavond zal ook met de spanjaarden zijn ipv mijn prep, bewaar ik die mooi voor volgende week.
 
Behoudens drank haha..laat het smaken en veel plezier!
 

Hij ging ook wel verrekte lekker. Hoppaa, ooit komen die gains wel.


Thnx! Leuk dat je mee leest!

Behoudens drank haha..laat het smaken en veel plezier!

Plezier was het zeker.. Zie onderstaand voor een verslagje!:


Weekend update:
Dit weekend niet gelogd omdat de Spaanse collega's langs waren, en het natuurlijk 1 groot feest was. Jullie verwachten nu natuurlijk allemaal sterke verhalen met drank, zuipen, vreten, niet gainen... en ja ok, die komen ook wel een beetje. Maar eigenlijk ben ik stiekem wel een beetje trots, want voor zo'n feest weekend valt het reuze mee :D

Donderdag avond:
Collega's opgepikt, naar airbnb. Flinke pasta/mango/paprika/kip salade gemaakt met zijn alle. Alle kip was voor bassie, dus qua macro's die dag goed uitgekomen. Half flesje bacardi genuttigd met cola zero, dus qua zuip gains is dat ook alleszinds acceptabel (althans, had veel erger kunnen zijn!). Voor de rest geen snaaien, dus prima start van het weekend... Geëindigd bij die chick die ik nu zie, dus nog wat aan cardio gedaan ook. Prima dus!

Vrijdag:
Ontbijtje daar... overgeslagen, geen tijd voor gehad. Had wel whey shake mee dus die om 08.00 en om 12.00 nog een protein bar. Mocht direct door naar mijn laatste college ooit (na 8,5 jaar!), was redelijk gaar met 3u slaap maar heb me goed staande gehouden. Na college naar huis, 4 eieren gegeten, even een snelle gym sessie (niet gelogd, 30 minuten, bench 105kg x 3 en nog wat ander chest/triceps werk, niet bijzonder maar acceptabele training voor 3u slaap). Daarna direct door naar Amsterdam voor bruiloft van mijn oom. Eerst nog even een whey shake, en vervolgens eten met familie voor de bruiloft, biefstukje met wat friet. Tijdens de bruiloft zelf 3 radlertjes gedronken, voor de rest geen kcal genuttigd.. was de bob. Dus al met al best acceptabel dagje qua kcal / training, denk aardig neutraal uitgekomen, misschien zelfs onder onderhoud (niet als je avond er voor mee rekend). Daarna appte chick toen ik naar huis reed, dus daar gecrashed (lag toch op de route, :trollface:).

Zaterdag:
Sochtends wakker worden van een belletje van een vriend van me. Kaarten halen voor twente - ajax over 10 minuten, beter ben je wakker. Kutzooi, niet thuis, eehhh, doe me ff je laptop, moet kaarten fixen. Nou die kaarten vliegen altijd over de toonbank, is echt een loterij, dus was lekker stressen. Ze snapte er niets van, maarja, niet mijn probleem. Wel mijn kaarten binnen, dus mooi away dagje binnenkort. Chick zal me ook wel voor gek verklaren, maarja, voetbal he. haha. Ontbijtje gekregen (broodje kip en broodje pathé, best prima), daarna naar huis, whey shakey, nog een protein bar, en toen kwamen mijn collega's weer om even de stad in te gaan en een lunchje te doen: Omeletje (3 eieren) met wat ham en spek. Toen naar Brugge, sightseeing (bierdrinken) met de spaanse collega's. Schade van de avond was wat doritos, hamburgertje in restaurant met friet, Belgisch biermenuutje en nog een biertje of 6 daarna op stap. Eigenlijk gewoon netjes als ik het zo terug lees. Ook wel tyfus eind gelopen, dus qua onderhoud zal het niet heel verkeerd zijn afgelopen.

Zondag:
Wakker worden in airbnb in Brugge, whey shake er in (40g ivp 30), daarna ontbijtje met een croque monsieur, en daarna op naar huis Oja, Spanjaarden nog even op vliegveld gezet, wel zo attent. In de auto een halve zak oven baked chips, dat dan weer wel. Thuiskomst maar besloten om meteen even goede boodschappen te doen, weekend was niet slecht, maar wel vooruit kijken en zorgen dat voorbereid is. Dus prep voer gehaald (kip tandoori en lunch hele week), dus dat savonds gemaakt, tussendoor nog 3 eieren gegeten, prima uitgekomen zo qua macro's dit weekend. Oja, savonds wilde die chick mijn huis ook zien, dus die kwam chillen. Samen een flesje wijn genuttigd, voor de rest niet veel, en die kcal zijn er ook wel weer afgegaan.

Recap weekend:
Volgens mij best wel top als ik dit zo lees. Eten aardig netjes gehouden, zal echt wel boven onderhoud gezeten hebben, maar wel aan mn eiwitten gekomen (niet gelogd, maar klopt wel ongeveer), aardig wat beweging gehad, maar vooral heel veel lol. Met die Spaanse collega's, maar ook zeker met die chick, i like. Nu weer focus op komende week, alleen zaterdag en zondag staat bier op het programma, rest gaan we lekker gymmen en serieus doen. Vanochtend gewogen op 81,4kg, maar denk dat ik de komende dagen iets lager zal zitten omdat ik door het weekend (burgers, tosti's, chips) niet heel consequent heb gegeten. Schade lijkt in ieder geval mee te vallen, en zit nog steeds vol motivatie om komende week te vlammen.. op naar een stap dichter naar de 80kg!
 
Mooi en uitgebreid verlag..leest lekker weg:marvin:
 
Aardig netjes gehouden toch nog........knap hoor :bow:
 
En er is getraind vanavond, lekker begin van de week! #compenseren

Rug/Biceps:

Pull ups:

BW x 7-6-5-5-5 (was 5x5, dus + 3 reps... lekker! Eerste stap is nu richting 7x5 te gaan, maar 10x5 is uiteraard mijn pull up challenge goal.. en dan te bedenken dat ik een tijd terug er amper 1 kon)

Lat pull down reverse grip:
39kg x 12
45kg x 10
52kg x 8-8-8

Dumbell rows:
24kg x 12 x 2 x 3

Plate loaded rows: (overhand grip, totaal gewicht beide kanten)
60kg x 10 x 3

Lat prayers:
17kg x 12
20kg x 12 x 3

Incline seated dumbell curls:
12kg x 12 x 2
14kg x 10 x 2
16kg x 8 x 2

Double bicep cable curls:
18kg x 12 x 3

Hammer curls:
16kg x 10 x 2 x 3

Trainingstijd: 43min

Rating: :devilnana::devilnana::devilnana: (pull ups lekker, aardige focus, redelijk volume, goed tempo. Prima train)
 
Vandaag was een lekker begin van de week. Ingewogen op 81,4kg, merk dat mn pakken / riemen weer wat losser zitten, spiegel gaat vooruit, denk dat het niet lang kan duren voor ik onder de 80kg zak. Mede ook doordat ik aardig wat gewicht ben verloren vandaag tov wegen, dus biedt hoop voor morgen ochtend haha :toilet:

Plan voor deze week is elke dag trainen, behalve zondag. Dan brak en ajax, maar overige dagen even serieus doen, volgende week instellingstoets van mijn laatste vak, dus serieus weekje. Behalve donderdag waarschijnlijk, dan eerst trainen en dan zal het wel weer kroeg zijn voor de verandering. Volg qua trainen gewoon reguliere schema 3-day split afwisselend, niet heel veel bijzonders, kijken of we ergens nog een pr'tje neer kunnen zetten oid. Voeding deze week is:

07.00 Whey shake + vit d + multi vit + omega 3
12.00 2 bruine broodjes + 100g ham/kipfilet + 2 eieren
15.30 50g cashew noten
19.00 portie kip tandori
23.00 250g kwark + 20g whey

Beetje zelfde als afgelopen weken, circa 150g eiwit, 70g vet en rest koolhydraten. circa 1800kcal. Hoop hiermee nu redelijk rap richting de 80kg te gaan, en vervolgens om te schakelen naar onderhoud/cleanbulk. Eerst dan progres pics plaatsen, ben eigenlijk wel benieuwd wat voor reacties er op komen. Voel me er nu al redelijk goed bij, zit beter in mn vel, meer vertrouwen qua fysiek, moet ook wel zeggen dat het me wel ten goede komt bij mn dates met die chick nu. Zit gewoon goed in mijn vel, en dat motiveert. Zaak nu om dat door te trekken richting mijn laatste tentamens, werk, sportschool, voeding en ook zeker de sociale dingen die op de planning staan! Ik hou jullie uiteraard op de hoogte :cool:
 
Gaat de goeie kant op :rolleyes::klink:
 
Vanochtend gewogen op 80,6kg. De < 80 komt serieus dicht bij... misschien haal ik dat deze week zelfs. Planning voor vandaag:

Schema:
07.30-19.00 werk
21.00-22.30 Leg day

Voeding:
06.30 Whey shake + vit d + omega 3 + multivit
12.00 2 broodjes van de keurslager, denk italiaanse bol rosbief en triangel gezond oid... zo maar eens kiezen
15.30 50g cashew noten
17.00 2 broodjes met 100g ham + 2 eieren
19.30 protein pancakes (standaard portie bodylab)
23.00 kwark + whey

Zal straks even alles in MFP gooien. Bij de klant waar ik vandaag zit krijgen wij altijd lunch aangeboden, dus mijn eigen lunch die ik meeneem (broodjes ham/ei) combineer ik samen met protein pancakes (heb nog 1.5 bak staan, mag ook wel eens op) als avond eten. Denk dat het qua macro's aardig goed uit zal komen, en heb mooi een gratis eten en extra eetmoment op de dag.

Training:
Squats: Opbouwen naar 80kg x 10 x 3 (in het kader van #squatchallenge1)
Leg press: 3 x 12-15
Lunges: 16kg x 10 x 2
Leg extensions: 3 x 12
Leg curls: 3 x 12
Calf press: 3 x 18

Ohp: 50kg x 12 x 3
Side raises: 3 x 12
Front raises hammer grip: 3 x 12
Shrugs: 3 x 12 zwaar

Lekker dagje voor de boeg dus!
 
12.00 2 broodjes van de keurslager, denk italiaanse bol rosbief en triangel gezond oid... zo maar eens kiezen
Dat wordt genieten!!!:eating:

Training:
Squats: Opbouwen naar 80kg x 10 x 3 (in het kader van #squatchallenge1)
Leg press: 3 x 12-15
Lunges: 16kg x 10 x 2
Leg extensions: 3 x 12
Leg curls: 3 x 12
Calf press: 3 x 18

Ohp: 50kg x 12 x 3
Side raises: 3 x 12
Front raises hammer grip: 3 x 12
Shrugs: 3 x 12 zwaar
Pittige workout man! Succes alvast!:D
 
Dat wordt genieten!!!:eating:

Ja ideaal... zit hier ook in maart 4 weken ofzo, elke dag topbroodjes. Heel verleidelijk om niet maximaal te bestellen, beetje schappelijk houden... Zorg wel dat ik de volgende keer dat ik hier langere tijd zit in de leanbulk zit :trollface: En gratis lunch ben ik sowieso wel fan van.. door het gestructureerd eten is het allemaal ook wel wat goedkoper... oftewel meer €€€€ voor bier op donderdag avond! :klink:

Pittige workout man! Succes alvast!:D

Zin in! 80kg in zicht, zin om te vlammen.. Motivatie is high, zowel door progressie in de spiegel te zien, de best wel lekkere trainingen die ik heb maar zeker ook door die chick. Goede combo
 
Lekker man, hou die flow vast! :D
 
Back
Naar boven