Fitness Seller

From a fatboy to Musclar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes! Ik denk dat ik ub/lb split ga doen. Was eerst van plan om te beginnen met 5x5, maar heb in het verleden twee jaar, waarvan 1 jaar fantiek, getraind. Even kijken hoe mijn stats nu zijn. Als het te erg tegenvalt ga ik misschien wel voor 5x5. Ik ga mij maandag weer inschrijven bij de sportschool, dus zal je het deze week laten weten!
 
Netjes! Ik denk dat ik ub/lb split ga doen. Was eerst van plan om te beginnen met 5x5, maar heb in het verleden twee jaar, waarvan 1 jaar fantiek, getraind. Even kijken hoe mijn stats nu zijn. Als het te erg tegenvalt ga ik misschien wel voor 5x5. Ik ga mij maandag weer inschrijven bij de sportschool, dus zal je het deze week laten weten!

Inderdaad laat me het horen hoe t ging ;)
 
week later dan gepland lid geworden door de drukte, maar het valt me niet tegen. Mijn borst is alleen wel heel erg achteruit gegaan. Hoop dit snel weer op te bouwen. Ben nu een splitschema aan het volgen. Heb geen precieze stats nog, maar zal ik snel laten weten! VP mag in ieder geval flink omlaag, dus lekker veel cardio komende weken. Ben ook weer begonnen met voeding bij houden. Hoe is het nu bij jou?
 
Al enige tijd niet meer gepost, maar vraag me af hoe je er nu voor staat.
 
Back
Naar boven