MuscleMeat

Stelling Vraagstuk cutten

Bezoekers in dit topic

BIG - F

Novice
Lid geworden
27 dec 2016
Berichten
13
Waardering
4
Lengte
2m03
Massa
160kg
Vetpercentage
21%
Hey allen . Ik heb me nog niet voorgesteld. Maar ben opkomend of eigenlijk terugkomend krachtsporter en wil nu wel eens een keertje op volume trainen: zomaar een theoretisch hersenspinsel wat ik nog niet wil uitproberen maar ook niets over vinden kon.

Stel je wilt wat vet kwijt. Maar stel je zit in je bulk .. dat gaat normaal niet samen..

Wat nou als ik de hele nacht geslapen heb en mn voeding is dus tijdens mn nacht in mn herstel gegaan en alles is op, en t eerste wat ik doe voordat ik ga ontbijten is mn cardio opstarten. 30 -45 minuten evt wat bcaa erbij om afbraak tegen te gaan

En daarna weer snel de rest vd dag zorgen dat je net boven je dagelijkse behoefte gaat zitten.

Is dan dat cardio moment niet genoeg om toch je vetpercentage te droppen n evt spieroobouw te hebben op de dag ?

Ik weet t t druist in tegen alle bewezen theorieën maar t is een leuk vraagstuk toch?

Ben zelf wel bang dat je smorgens spierweefsel gaat verbranden. Misschien is dan een korte maar zware krachttraining beter om je spieren t signaal te geven niet af te breken.

Ok kom maar op ! Wie roept ?
 
Nee, werkt niet.
 
Ok duidelijk
 
Ik wil t wiel ook niet opnieuw uitvinden hoor. Wil alleen wel eens horen wat ik eigenlijk al weet ..
 
Wat is uw vraag nu precies?

Neen, uw lichaam gaat 's ochtends geen spieren verbranden omdat je nog niet ontbeten hebt. Uw lichaam zit iets ingewikkelder in elkaar dan gewoon dagmomenten. Uw algemene kcal inname moet lager zijn dan uw onderhoud om af te vallen en hoger zijn om bij te komen.

Stel uw onderhoud is 2000 kcal. Als je 's ochtends voor 200 kcal aan cardio doet zal je dus 2200 moeten eten om hetzelfde te blijven, minder dan 2200 om af te vallen of meer dan 2200 om bij te komen. Dat zijn uw 3 opties, de eerste 3 uur van de dag afvallen en daarna bulken gaat niet. Zo zit uw lichaam gewoon niet in elkaar.
 
Ik zou niet weten waarom een recomp niet mogelijk zou zijn. Zeker als beginner of terugkerend sporter.

Zou alleen niet in een overschot gaan zitten als je je vetpercentage wil verlagen.
 
Bedankt voor de reacties tot dusver.


Ik ben nu al weer een poosje bezig .
En terugkomen gaat harder dan ik had verwacht .mn prestaties schieten de lucht in mn vetpercentage blijft nagenoeg gelijk en spiermassa neemt giga toe.

Kilo' s vliegen eraan .

Ik heb na de reactie en verdere verdieping besloten om gebruik te maken van mn groei moment en als ik stil val of langzamer ga in de groei ga ik pas cutten

Bedankt allemal
 
Back
Naar boven