MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Lekkere volume op squats

Ben je nu al een groot meester in knuffelen? :D
 
Begrijpelijk ook na al die setjes in het begin van je training. Bravo:)

Ben wel benieuwd over het algemeen in hoeverre het voor je klachten/disbalans heeft gewerkt (ben echt 0 expert in dit soort onderwerpen:o) Hopelijk blijft het zo, ook in de volgende weken als je de oefeningen niet meer doet!:)

Oo en eet smakelijk natuurlijk!!

Waren dr behoorlijk wat ja! Dankje :)

Ik merk nu al dat alles sterker voelt in dat gebied. Het klinkt misschien raar, maar het voelt alsof ik daar voor het eerst echt spieren voel.
Voel bv door de dag heen dat m'n spieren daar zitten, heel raar om uit te leggen.
Plus de oefeningen die ik van de fysio doe gaan al veel gecontroleerder en sterker dan weken terug.

Dat is helemaal goedgekomen!! Voel me 3 maanden zwanger momenteel...

Lekkere volume op squats

Ben je nu al een groot meester in knuffelen? :D

Heerlijk ja, vooral omdat het lekker ging!

Ik ben daar altijd al grootmeester in geweest om eerlijk te zijn :eyebrow:
 
In want iets met pizza is altijd goed!

Heb geen zin om veel terug te lezen :p
Zie wel al nette gewichten!

Nu bulken/ cutten?
En lage reps/ veel sets viel me op. Hoe ervaar je kracht en massa ontwikkeling?

Pak zelf stuk meer reps dus ben wel interested in hoe minder reps gaat!
 
Ik vind zelf dat sleeves behoorlijk helpen. Ik heb ze zelf op maat dus had achteraf ook nog een maat kleiner kunnen doen (nu een maat L).

Ik kom een stuk makkelijker uit de hole met sleeves. Heb het nu ook getest voor sumo maar ben nog niet helemaal overtuigd:p
 
Zou tijdens trainingen niet al te gek doen met te kleine sleeves. Sommige mensen bestellen dan 2 maten kleiner voor tijdens hun wedstrijd maar dat vind ik weinig hebben met Raw powerlifting.
 
Waren dr behoorlijk wat ja! Dankje :)

Ik merk nu al dat alles sterker voelt in dat gebied. Het klinkt misschien raar, maar het voelt alsof ik daar voor het eerst echt spieren voel.
Voel bv door de dag heen dat m'n spieren daar zitten, heel raar om uit te leggen.
Plus de oefeningen die ik van de fysio doe gaan al veel gecontroleerder en sterker dan weken terug.

Dat is helemaal goedgekomen!! Voel me 3 maanden zwanger momenteel...



Heerlijk ja, vooral omdat het lekker ging!

Ik ben daar altijd al grootmeester in geweest om eerlijk te zijn :eyebrow:

Zwanger? Ik had dat al voorspeld geloof ik hehehe
 
In want iets met pizza is altijd goed!

Heb geen zin om veel terug te lezen :p
Zie wel al nette gewichten!

Nu bulken/ cutten?
En lage reps/ veel sets viel me op. Hoe ervaar je kracht en massa ontwikkeling?

Pak zelf stuk meer reps dus ben wel interested in hoe minder reps gaat!

Haha pizzaaaa :heart:
Dankjewel! En leuk dat je mee gaat lezen!

Ben nu bezig met bulken. Wil op 72 kg stoppen want dan pas ik precies in de -72 gewichtsklasse. Zal namelijk nog wat vocht droppen als ik stop met bulken.
Nu bijna 2 maandjes bezig trouwens. Eén keer eerder een bulk van 6 maanden gedaan.

Ik volg schema's van Sheiko. Lekker hoog volume!
Kracht is (relatief) erg lekker omhoog geschoten met Sheiko. Ik denk squats nog wel het meeste van de squat/bench/deadlift.
Bijkomend voordeel is dat de techniek op de lifts echt veel verbeterd is (en blijft doorgaan) omdat je zo'n hoog volume hanteert.

Massa vind ik lastig te zeggen omdat ik dus alleen gebulkt heb tijdens Sheiko, niet tijdens andere schema's. Dus ik heb voor mezelf geen referentiekader.

Ben je zelf van plan een schema te gaan volgen met lagere reps?

Ik vind zelf dat sleeves behoorlijk helpen. Ik heb ze zelf op maat dus had achteraf ook nog een maat kleiner kunnen doen (nu een maat L).

Ik kom een stuk makkelijker uit de hole met sleeves. Heb het nu ook getest voor sumo maar ben nog niet helemaal overtuigd:p

Ben wel benieuwd naar hoe ze aan zullen voelen. Al helemaal door alle gemengde opvattingen :)

Zou tijdens trainingen niet al te gek doen met te kleine sleeves. Sommige mensen bestellen dan 2 maten kleiner voor tijdens hun wedstrijd maar dat vind ik weinig hebben met Raw powerlifting.

Dat lijkt me ook zeker niet de bedoeling. Dat gaat tevens de bloedsomloop alleen maar tegenzitten lijkt me.

Zwanger? Ik had dat al voorspeld geloof ik hehehe

Zwangere buik ligt nu al in het toilet :P
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Haha pizzaaaa :heart:
Dankjewel! En leuk dat je mee gaat lezen!

Ben nu bezig met bulken. Wil op 72 kg stoppen want dan pas ik precies in de -72 gewichtsklasse. Zal namelijk nog wat vocht droppen als ik stop met bulken.
Nu bijna 2 maandjes bezig trouwens. Eén keer eerder een bulk van 6 maanden gedaan.

Ik volg schema's van Sheiko. Lekker hoog volume!
Kracht is (relatief) erg lekker omhoog geschoten met Sheiko. Ik denk squats nog wel het meeste van de squat/bench/deadlift.
Bijkomend voordeel is dat de techniek op de lifts echt veel verbeterd is (en blijft doorgaan) omdat je zo'n hoog volume hanteert.

Massa vind ik lastig te zeggen omdat ik dus alleen gebulkt heb tijdens Sheiko, niet tijdens andere schema's. Dus ik heb voor mezelf geen referentiekader.

Ben je zelf van plan een schema te gaan volgen met lagere reps?



Ben wel benieuwd naar hoe ze aan zullen voelen. Al helemaal door alle gemengde opvattingen :)



Dat lijkt me ook zeker niet de bedoeling. Dat gaat tevens de bloedsomloop alleen maar tegenzitten lijkt me.



Zwangere buik ligt nu al in het toilet :P

:roflol::roflol::roflol:
 
Zou tijdens trainingen niet al te gek doen met te kleine sleeves. Sommige mensen bestellen dan 2 maten kleiner voor tijdens hun wedstrijd maar dat vind ik weinig hebben met Raw powerlifting.

Ik heb ook niet het idee dat de elasticiteit van de sleeves bewaard blijft als ze zo strak zitten. Ik merk zelf vrij weinig verschil wanneer ik van XL naar L ga, zeker niet wanneer ik de L vaker dan 1x gedragen heb.
 
Ik heb ook niet het idee dat de elasticiteit van de sleeves bewaard blijft als ze zo strak zitten. Ik merk zelf vrij weinig verschil wanneer ik van XL naar L ga, zeker niet wanneer ik de L vaker dan 1x gedragen heb.

Dat is dan eigenlijk gewoon zonde van de sleeves. Denk dat ik gewoon maatje M moet pakken.
Dat is normal fit 33-35.5 en tight fit 35.5-38. Ik meette bij mezelf 37.5 en dat was niet met de meetlint helemaal strakgetrokken om m'n huid.
 
Dat is dan eigenlijk gewoon zonde van de sleeves. Denk dat ik gewoon maatje M moet pakken.
Dat is normal fit 33-35.5 en tight fit 35.5-38. Ik meette bij mezelf 37.5 en dat was niet met de meetlint helemaal strakgetrokken om m'n huid.
Zou normal fit aanhouden overigens. Tight fit zijn dezelfde sleeves maar dan een paar maten kleiner voor een wedstrijd. Neem aan dat je er in gaat trainen en gebruikt voor wedstrijden.
 
Zou normal fit aanhouden overigens. Tight fit zijn dezelfde sleeves maar dan een paar maten kleiner voor een wedstrijd. Neem aan dat je er in gaat trainen en gebruikt voor wedstrijden.

Duidelijk! Klopt wat je als laatste zegt. Rn training is natuurlijk veel frequenter dan wedstrijd.

Zit je bij een circus?

Heb een carriereswitch gemaakt :eyes:
 
Ooo wil je ook een filmpje maken van de bal knuffelen?

Is echt een serieuze vraag:D
 
Back
Naar boven