XXL Nutrition

1e kuur na 3 jaar serieus trainen,23 jaar oud

Bezoekers in dit topic

Revence

Novice
Lid geworden
29 apr 2015
Berichten
3
Waardering
4
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Dag Mensen,

Ik heb besloten mijn 1e kuur te nemen na 3 jaar serieus fitness.
toen ik begon woog ik 58 kilo, nu weeg ik netjes 80 kilo met een vetpercentage van 10% en een lengte van 183 cm.

Wat ik dagelijks ongeveer eet:

ontbijt:100 gram Havermout-50 gram eiwit-shake
tussendoortje: handvol noten 300G tonijn/zalm
middag eten: 4 volkorenboterhammen met kip/tonijn behoorlijk dik belegd.
avond eten: 300 G Rijst,broccoli/spinazie/bonen en 150G kip/zalm/tonijn
na trainen: eiwitshake +3 banaan + een handvol noten
voor slapen: 100 G weightgainer+ 150 G tonijn/

Voor nu gebruik ik alleen pre-workouts als mijn "supplement". deze kuur wil ik gaan doen om mij naar de 90 kilo te brengen, dit is mijn doel op de korte termijn. Op de lange termijn wil ik naar de 100 kilo gaan in gewicht. Ik wil eerst wennen aan het gewicht van 90 kilo en dit een paar jaar goed vasthouden.

Kunnen jullie mij advies geven?

Ik zit zelf te denken om eerst alleen testosterone enanthate te gebruiken en vervolgens te kijken of dit al genoeg resultaat oplevert.

Testosterone enanthate 600 MG wekelijks voor een periode van 12 weken, misschien nog wel wat langer.

Hebben jullie suggesties voor me?

Alvast bedankt!


Ps: Ohja, ook wel belangrijk om te noemen, ik ben 23 jaar.
 
10-12 weken is prima. 10 is iets handiger want je hebt dan maar 2vials nodig.
 
Je stats zijn zeker niet geweldig voor je eerste kuur, maar misschien heb je een heel goed fysiek.

Testosteron op 600 mg voor 10 á 12 weken is prima. Persoonlijk zou ik de eerste 4 á 6 weken nog dianabol erbij nemen op 30 mg.

Daarna 4 weken nakuren met nolvadex of clomid en hCG gedurende kuur mee laten lopen.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Je stats zijn zeker niet geweldig voor je eerste kuur, maar misschien heb je een heel goed fysiek.

Testosteron op 600 mg voor 10 á 12 weken is prima. Persoonlijk zou ik de eerste 4 á 6 weken nog dianabol erbij nemen op 30 mg.

Daarna 4 weken nakuren met nolvadex of clomid en hCG gedurende kuur mee laten lopen.

Ik zou het persoonlijk niet doen mocht ik voor het eerst kuren.
 
Ik zou het een jaartje uitstellen en je voeding nog eens onder de loep nemen, met een hand vol noten na je training en 4 blikjes tonijn gedurende dag ga je die 90kg constant niet eens halen
 
Ik zou het een jaartje uitstellen en je voeding nog eens onder de loep nemen, met een hand vol noten na je training en 4 blikjes tonijn gedurende dag ga je die 90kg constant niet eens halen

Lijkt me idd ook wat weinig.
 
Test only als eerste kuur brengt genoeg op als je het goed doet.

Helemaal niks met haat te maken.

Precies dit, een oral toevoegen kan altijd nog bij een volgende kuur. Begin nou maar gewoon met de basis.
 
Inderdaad, beginnen met test-e en kijken hoe je daar op reageert.
Verder zou ik wel je voeding wat op gaan schroeven, want je kan kuren wat je wilt, als je niet genoeg eet ga je die 90kg nooit halen.
 
Wauw guys!

Bedankt voor de snelle reacties, ik denk dat ik het advies van een jaartje wachten ga volgen. Dus wie weet tot volgend jaar

Ga nu eerst wat rondvragen op de voeding forums.

Cheers to you
 
Ik zou het een jaartje uitstellen en je voeding nog eens onder de loep nemen, met een hand vol noten na je training en 4 blikjes tonijn gedurende dag ga je die 90kg constant niet eens halen

Waarom lees je de helft? Ik zie staan rijst, zalm ,tonijn, kip, noten, en bonen zijn ook goede eiwitten. Voeg hier kwark, gehakt en biefstuk voor variatie bij en je heb gewoon goede eiwit bronnen.

Ben het wel met je eens dat het nog beter kan.
 
Waarom lees je de helft? Ik zie staan rijst, zalm ,tonijn, kip, noten, en bonen zijn ook goede eiwitten. Voeg hier kwark, gehakt en biefstuk voor variatie bij en je heb gewoon goede eiwit bronnen.

Ben het wel met je eens dat het nog beter kan.


Omdat ik de andere helfd van de voeding niet zie.


Voor de anderen: wees gewoon eerlijk, we weten allemaal als je bij een kuur gewoon eet en niet iets meer je normaal al doet dan verlies je de gewonnen winst in no time, kan je wel goed nakuren n weet ik wat, je verliest het en vooral met dit voedingsschema, dan geef ook GOED advies en de basis advies
 
Idd je voeding nog eens onder de loep nemen. Naar de 90 moet zonder roids nog relatief makkelijk lukken.
 
Idd je voeding nog eens onder de loep nemen. Naar de 90 moet zonder roids nog relatief makkelijk lukken.

op 1m83 moet dat wel lukken zonder ja.
 
waarom test only omdat iedereen dat zegt?
mis test nandrolon of test masteron of test bold
altijd combineren ook de eerste kuur, dit is mijn mening.
 
Idd je voeding nog eens onder de loep nemen. Naar de 90 moet zonder roids nog relatief makkelijk lukken.
Easy peasy inderdaad:roflol:

Op 18% vet ja..
 
1.83 90kg 12% is voor veel mensen zeer makkelijk te halen
 
Back
Naar boven