Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 1 vinger maar? das voor mietjes.

    Grote vinger.

    poster4.jpg
     
    Vanochtend om 5 uur al wakker met soort van jeuk onder het gips. Om gek van te worden.
     
    Heb je geen breinaald...voorzichtig...beter van niet natuurlijk

    Wats kebeurd? :o

    Nou dat durf ik niet want het zit precies bij de breuk. Ik heb me gewoon dom verstapt.

    Links midden van me voet zie je heel klein stukje uitsteken en precies daar zit het. :(

    20171117_100726.jpg
     
    Ohh ja klopt je had die enorme zwelling toch?

    Kun je een schoen verdragen...lijkt me toch nog wel gevoelig?

    Beetje lopen?
     
    Ohh ja klopt je had die enorme zwelling toch?

    Kun je een schoen verdragen...lijkt me toch nog wel gevoelig?

    Beetje lopen?

    Klopt ja pootje was aardig dik. Heb een speciale schoen haha lopen wil wel goed gelukkig. Alleen na een werkdag avonds wel iets meer last.
     
    Bloed laten trekken en toen ik aan het bureau stond voor af te rekenen voelde ik iets nat in m'n mouw, verdomme m'n hele arm vol bloed, de ader is nu dik en blauw, geen idee of dat kwaad kan of zo :dunno:
     
    Bloed laten trekken en toen ik aan het bureau stond voor af te rekenen voelde ik iets nat in m'n mouw, verdomme m'n hele arm vol bloed, de ader is nu dik en blauw, geen idee of dat kwaad kan of zo :dunno:
    Eik :( Kon beter gedaan worden dan denk ik :aai:
     
    Bloed laten trekken en toen ik aan het bureau stond voor af te rekenen voelde ik iets nat in m'n mouw, verdomme m'n hele arm vol bloed, de ader is nu dik en blauw, geen idee of dat kwaad kan of zo :dunno:

    Kan geen kwaad. Gaat vanzelf weg.
     
    Over een jaartje of 2 :eek:
     
    Back
    Naar boven