Fitness Seller

Forum Challenge N°12 Front squat for reps

Bezoekers in dit topic

Zalig :roflol:

+1 voor de effort :thumbs:
 
Krijg je geen gruwelijke last van je polsen bij max set front Squad zo?
 
Ja had onder het rusten laatste 2 reps inderdaad wat moeite. Grijp ook naar de pols aan het einde van attempt 1. Daarom dacht ik als ik straps omdoe bij nog een poging kan ik makkelijker rusten. Maar het blijkt gewoon echt conditie. Geen pomp in quads, maar echt leeg. Je rust niet echt, omdat de barbell je continue voorover trekt.
 
Ik heb vanochtend ook een poging gedaan. Als ik de volgende keer wat rustiger aan doe en op het einde nog wat ga grinden dan moeten er wel 30 in zitten denk ik. Ik had nu het idee al rond de 1,5 minuut bezig te zijn, niet dus haha.

 
Nice! Dat bedoelde ik dus eerder. Als er 45 reps gewone squats gedaan worden kunnen mensen ook 30 front squats. Voor sommigen is bodyweight warmup weight. Ik ga misschien voor mezelf nog een keer 15 reps pogen, maar de winst ga ik niet redden.
 
Ik heb vanochtend ook een poging gedaan. Als ik de volgende keer wat rustiger aan doe en op het einde nog wat ga grinden dan moeten er wel 30 in zitten denk ik. Ik had nu het idee al rond de 1,5 minuut bezig te zijn, niet dus haha.

Kun je ze bij de volgende poging iets duidelijker locken ? Nu ziet het er half rep uit :o
 
Inderdaad alleen de reps waar hij 'rust' zijn echte full reps. Wel mooie diepte en snelheid!
 
Ik zal er volgende keer op letten mijn knieën te locken, ik was nu wat haastig met mijn reps.
 
Ik zal er volgende keer op letten mijn knieën te locken, ik was nu wat haastig met mijn reps.

Hoeveel kilo was dit? Echt snelle reps
 
Booyaka en Jaap ja , kunnen jullie je video even opnieuw posten aub ?
 
Gezien je filmpje nu weg is zal je toch opnieuw moeten doen.... :trollface:
:D:D:D
 
Dit weekend even 12 reps front squatten :D
Zelfde probleem als bij vorige wedstrijden wel, geen weegschaal in de gym. Als het een probleem is: zaterdag PL wedstrijd gedaan waar ik inwoog op 82.65kg, kan gecheckt worden. Wil desnoods nog afronden naar 90kg :p
 
Back
Naar boven