MuscleMeat

Test p tren a kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Muscless

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2015
Berichten
57
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Mijn stats zijn 182 en 90kg 12% verleden wss voornamelijk test deca. Ben van plan nu voor de eerste keer tren te gaan doen. Wk 1-6 test p 100 of 150mg eod en tren a 100mg eod. wat vinden jullie van deze kuur? Doel is droge massa. Qua nakuur heb ik qua korte esthers nog geen ervaring. Tips ?
 
100 mg voor beide is prima. Een nakuur moet je natuurlijk direct beginnen na je laatste prik.
 
4 dagen na laatste inject 3 weken arofixen?
 
Hoe is het herstel eigenlijk bij dergelijke korte kuurtjes?
 
Hoe is het herstel eigenlijk bij dergelijke korte kuurtjes?

Over het algemeen veel sneller dan met lange esters. Het is sneller uit je systeem, dus ook een sneller herstel.
 
Over het algemeen veel sneller dan met lange esters. Het is sneller uit je systeem, dus ook een sneller herstel.

Niet esters maar tijdsduur, 6 weken is erg kort
 
Veel vvm ga je daar niet mee winnen lijkt mij

Hij gebruikt korte esters en in principe is het dan normaal om 6 weken te kuren.

Ik ben trouwens totaal geen fan van korte esters. Ik heb er voor de rest ook geen ervaring mee.
 
Ik snap ook niet waarom je alles plat gaat leggen voor zes weekjes?
Heb nochtans redelijk wat mensen goede resultaten weten behalen op 6 weken. En volgens wat zij zeggen vlugger herstel.
 
Veel vvm ga je daar niet mee winnen lijkt mij

Je zou ervan kunnen verschieten. Heb al mooie resultaten gezien bij mensen die 6 weekjes kuurden met korte esters. Was het beter geweest op 8 weken,mss wel. Maar mss geeft die 2 weken extra niet heel veel meer.
 
Je zou ervan kunnen verschieten. Heb al mooie resultaten gezien bij mensen die 6 weekjes kuurden met korte esters. Was het beter geweest op 8 weken,mss wel. Maar mss geeft die 2 weken extra niet heel veel meer.
Mooie resultaten dat zeker; veel vvm vraagt wat tijd imo
 
Mooie resultaten dat zeker; veel vvm vraagt wat tijd imo

Gans deze sport vraagt veel tijd. Veel mensen willen het te snel. Willen op 2 jaar al een kleerkast zijn,ja dan ga je wel wat mogen spuiten slikken. En heel vaak zie je ze nadien niet meer.

Ik heb er 8 jaar over gedaan om een deftige fysiek te bereiken. en dan de 2 volgende jaren moeten vechten voor 1 kg per jaar te winnen. in totaal 10 j dus. Ben begonnen op mn 15.

En nu gaat het alleen maar achteruit :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven