MuscleMeat

Vochtretentie op de benen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
24 nov 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m61
Hallo,

Net geregistreerd
Volgende vraag...
Ik draai al enkele jaren wedstrijden en ben een naturel lichtgewicht bodybuilder
Iets dat mij al enkele jaren irriteert en waarop ik steeds punten verlies, zijn mijn benen.
Ik hou daar steeds vocht op en krijg daar niet de gewenste conditionering op zoals op mijn bovenlichaam. Vorige zaterdag op de wedstrijd opnieuw hierop punten verloren terwijl ik toch op 4 % stond.
Ik train ze sedert begin dit jaar nu twee keer waarvan 1 trainingssessie zwaar en nog 1 sessie na armtraining waarvan 2 oefeningen ( 3 - 4 x 20 reps).
Er is verbetering maar toch nog vocht waardoor de lijnen vooraan minder goed tevoorschijn komen.
 
Hoeveel dagen out doe je nog cardio?
 
Wat is nu de vraag dan? Want ik zie er geen namelijk :p
 
Tips eventueel om het vocht op de benen nog meer kwijt te geraken en meer definitie.
Mijn laatste beentraining doe ik op 10 dagen out maar doe wel nog cardio de laatste week. Zou het beter zijn een week vroeger te stoppen met de benen te belasten?
 
Laatst bewerkt:
Zweten, zweten, zweten het liefst op de stairmachine en je voeding nog wat beter uitzoeken dat voor JOU nog meer vocht afdrijvend is het komt toch ergens vandaan. Benen gewoon doorblijven trainen tot je contest, niet stoppen met benen te trainen.. old skool, geen geleerde woorden voor nodig
 
Zweten, zweten, zweten het liefst op de stairmachine en je voeding nog wat beter uitzoeken dat voor JOU nog meer vocht afdrijvend is het komt toch ergens vandaan. Benen gewoon doorblijven trainen tot je contest, niet stoppen met benen te trainen.. old skool, geen geleerde woorden voor nodig
Enige wat je met zweten doet is vocht uit de cellen trekken.

Edit: ik zie dat ik op een oud topic reageer, mijn nederige excuus.
 
Back
Naar boven