XXL Nutrition

Kuurlog anavar + t3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zie het alweer...Veel gedoe over de keuze van TS, weinig logs, discussie over uitvoering...Dit topic is waarschijnlijk volgende week weer dood...

IN dus! :D

On topic; Succes TS. Ik hoop dat je je doelen haalt...
 
En hoe gaat het hier?
 
Ik zie het alweer...Veel gedoe over de keuze van TS, weinig logs, discussie over uitvoering...Dit topic is waarschijnlijk volgende week weer dood...

IN dus! :D

On topic; Succes TS. Ik hoop dat je je doelen haalt...
Het heeft volgende week niet eens gehaald
 
Tnx voor je reactie. Ik heb op schema's gezeten van 1700/1600 en zelfs 1000. Hierbij geen resultaat of erg weinig. Dus vandaar deze aanpak.

De reden dat je niet afvalt op 1000, als dat al klopt, is omdat je eens per zoveel tijd enorme schranspartijen houdt en daar je tekort van al die afgelopen dagen keurig mee ongedaan maakt.

Het zijn niet alleen de kg's die ik kwijt wil. Ik sta een tijdje vast met mijn spiermassa(wordt niet meer of minder) en daarom dus ook de reden om voor anavar te gaan (droge spiermassa)

Met jouw vetpercentage kan je op serieus op 50% BMR zitten per dag zonder spiermassa te verliezen.

Maargoed, succes.
 
De reden dat je niet afvalt op 1000, als dat al klopt, is omdat je eens per zoveel tijd enorme schranspartijen houdt en daar je tekort van al die afgelopen dagen keurig mee ongedaan maakt.



Met jouw vetpercentage kan je op serieus op 50% BMR zitten per dag zonder spiermassa te verliezen.

Maargoed, succes.
Elke dag is een eetfestijn, aangezien kalorieen niet worden geteld. Je ben ook niet voor niks zo zwaar geworden.

Ieder pondje gaat door het mondje....


Desalniettemin succes en ik hoop dat je je doel bereikt
 
Ik ben inmiddels wel benieuwd naar je wedstrijd shape :)
 
Via google kwam ik op dit forum terecht, jammer dat Yvette haar blog niet heeft afgemaakt. Begrijp t ook heel goed. sommige (de meeste) reacties :duh: dan zou ik er ook geen zin meer in hebben. Ik ga eens verder snuffelen op dit forum :D
 
Via google kwam ik op dit forum terecht, jammer dat Yvette haar blog niet heeft afgemaakt. Begrijp t ook heel goed. sommige (de meeste) reacties :duh: dan zou ik er ook geen zin meer in hebben. Ik ga eens verder snuffelen op dit forum :D

Is idd jammer.
 
Via google kwam ik op dit forum terecht, jammer dat Yvette haar blog niet heeft afgemaakt. Begrijp t ook heel goed. sommige (de meeste) reacties :duh: dan zou ik er ook geen zin meer in hebben. Ik ga eens verder snuffelen op dit forum :D

Ga jij je anavar/T3 kuurtje loggen? :)
 
nope, zou niet durven. :no:
 
sorry, ben nooit zo in de stemming om "afgeblaft" te worden :p :heart:
 
Hoi welkom op dit forum wat zijn je doelen
thnx!
Ik ben vooral benieuwd naar de resultaten behaalt door deze combinatie.
Je kunt nooit genoeg informatie inwinnen. Helaas is het hier nooit van een goed verslag gekomen op dit forum.
Vind er gelukkig wel meer over terug op buitenlandse forums.

Zonde dat bijna alle 6 de pagina's vol staan met commentaar i.p.v. het bedoelde verhaal.
Ik snap best dat mensen een mening hebben alleen gaat dit best ver, zo ver dat Yvette zelfs niks meer heeft geplaatst.
Kan niet de bedoeling zijn van dit forum "anabolen voor vrouwen" zijn toch?

Heb dan ook niet echt de behoefte om mijn verhaal helemaal uit te kauwen en vervolgens afgesnauwd te worden.
Wie weet kan ik wel iets anders uit de verhalen van anderen halen waar ik wat aan heb.

Toch onwijs bedankt voor je interesse :kiss:
 
Back
Naar boven