AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog een betrouwbaar adres voor Monster Eca? Uk, met ideal of in bitcoins betalen...
 
heb je een pb gestuurd
 
betrouwbare site voor T5 iemand? Deze long time lurker is aan het cutten namelijk ;p
 
Iemand nog een site uit de UK (liefst met paypal) voor echte T5 of T6 of efedrine?
 
Misschien domme vraag, maar als Newbie die wil leren: Wat is T5, T6 ... ? En wat zou het moeten doen ? Vetverbranden tijdens een cut, als ik het goed begrijp ?
Maar waarom dit nemen en niet bvb Clen ? ...
 
Ik heb zelf t5 inferno gebruikt en het zorgt voor meer energie in de cut en hogere verbranding. Is ook wel fijn om als pre workout te gebruiken maar ik vond het effect nogal heftig. Clen is een nog zwaarder middel.
 
Ik heb zelf t5 inferno gebruikt en het zorgt voor meer energie in de cut en hogere verbranding. Is ook wel fijn om als pre workout te gebruiken maar ik vond het effect nogal heftig. Clen is een nog zwaarder middel.

Allright, Tx ! :P
 
Alle sites zijn out of stock. Enige optie voor Ephedrine / ECA stack die ik nu weet is via Darknet, iemand een andere suggestie?
 
Ben een nieuw lid en dacht hier even te vragen hoe ik aan ernstige eetlustremmers kan geraken zonder dat deze door de douane geconfisqeerd wordt ? Iets uit nl/uk/de met paypal ?
Ik denk dan aan ephedrine / lipodrene / synedrex / black mamba / arez enz. (achtergrond: Ik heb een fysieke beperking waardoor de gym geen optie meer is, 192cm, van 105 naar 95kg dankzij voeding op orde, maar er moet meer af wegens pijnlijke voeten en knieën) weet niet of dit een goede plaats is om dit te posten ?
Heb goede (beperkte) ervaring met octopamine (niet meer te vinden ??) de gele lipodrene en synedrex, maar 2 op de 3 bestellingen worden tegengehouden en dat wordt een dure hobby :-( suggesties welkom !
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Elephantos.com? Is het spul wat ze verkopen legit?
 
Denk erom dat Ephedra iets anders is dan Ephedrine.
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik betrouwbaar aan monster burner kan komen?
 
Via je dealer?
 
De leverancier die ik had, verkoopt blijkbaar niets meer. Vandaar mijn vraag.
 
Iemand nog betrouwbaar adres voor ECA?
 
Iemand nog een webshop? Kan niks vinden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven