MuscleMeat

Yoel romero, welk vetpercentage?

Bezoekers in dit topic


Ok, 100 zal hij niet halen. Ik overdreef. Maar 90-95 geloof ik zo. Met zijn lengte en vetpercentage is dat toch zeer respectabel. Zeker als je ziet hoe ongelofelijk explosief die man is.

Edit: Volgens Joe Rogan weegt hij wel 100.
 
Ik vind Rico Verhoeven dan wel weer zo iemand waar van ik niet zie hoe hij 116kg kan wegen. Ok hij is natuurlijk 1.96m maar als je zou zeggen hij weegt 100-105 kg zou ik het zo geloven. Heeft meer het lijf van een zeer buffe zwemmer. Qua statts zouden vele bb'ers natural toch een moord doen om 116kg te wegen.

Zijn benen en reet wel eens gezien? Dat zijn flinke stampers.
 
Google ook even gechecked...fysiek is natty haalbaar, zijn er genoeg die hier natty ver voorbij gaan.
Zeg dan gewoon niks. Die man staat in een wereld van topatleten bekend als een atletische en fysieke freak. Gewoon echt die ene gast die de 1% uit een groep van 1%ers is en daar dan weer de uitzondering op. Maar bij Toon en Jannie halen ze dat makkelijk natty en ver daar voorbij. Daar wordt pas echt getraind. Daar lopen ze bij de bosjes rond.
 
Zeg dan gewoon niks. Die man staat in een wereld van topatleten bekend als een atletische en fysieke freak. Gewoon echt die ene gast die de 1% uit een groep van 1%ers is en daar dan weer de uitzondering op. Maar bij Toon en Jannie halen ze dat makkelijk natty en ver daar voorbij. Daar wordt pas echt getraind. Daar lopen ze bij de bosjes rond.

Komt wel goed schatje :sukkeltje:
 
Komt wel goed schatje :sukkeltje:
"Je kan makkelijk veel groter. Ik ken er zat die daar natty ver voorbij zijn". - Toon over Yoel Romero

065_Yoel_Romero_vs_Jacare_Souza.0.0.jpg


--------------

Toon zelf na jarenlang alles eraan doen om zo groot mogelijk te worden icm met AAS:


Goed verhaal man. Check yourself, ga lekker naar de Basic Fit en de lokale apotheker en laat je mening over topatleten voor wat het is. Hij rijdt in de fysieke equivalent van een Ferrari - jij in een Opel Corsa waar je een paar spoilers en andere velgen op hebt gezet. Ken je plek.
 
Laatst bewerkt:
De fysiek van de man op de av crama foto vind ik niks. Is duidelijk een bodybuilding fysiek en daar heb ik het niet voor. Yoel romero straalt kracht, explosiviteit en atletisme uit, bodybuilders zijn vaàk te opgeblazen en hebben niet de kracht die hun lichaam insinueert.
 
"Je kan makkelijk veel groter. Ik ken er zat die daar natty ver voorbij zijn". - Toon over Yoel Romero

065_Yoel_Romero_vs_Jacare_Souza.0.0.jpg


--------------

Toon zelf na jarenlang alles eraan doen om zo groot mogelijk te worden icm met AAS:


Goed verhaal man. Check yourself, ga lekker naar de Basic Fit en de lokale apotheker en laat je mening over topatleten voor wat het is. Hij rijdt in een Ferrari - jij in een Opel Corsa waar je een paar spoilers en andere velgen op hebt gezet. Ken je plek.

What the fuck did I just read :roflol: ben je vroeger gepest ofzo? :roflol: We delen niet dezelfde mening, so what..get over it :roflol:
 
De fysiek van de man op de av crama foto vind ik niks. Is duidelijk een bodybuilding fysiek en daar heb ik het niet voor. Yoel romero straalt kracht, explosiviteit en atletisme uit, bodybuilders zijn vaàk te opgeblazen en hebben niet de kracht die hun lichaam insinueert.

Dankje, is voor mij een mooi compliment!
 
Dankje, is voor mij een mooi compliment!
Kun je ons onwetenden voorbeelden van natties geven die veel verder dan Yoel Romero zijn, Tonnie? Bvd.

Ik zit er overigens over te denken om mijn veterdiploma in mijn handtekening zetten, net als jij. Ook een mooi compliment. Je inspireert me.
 
Kun je ons onwetenden voorbeelden van natties geven die veel verder dan Yoel Romero zijn, Tonnie? Bvd.

Ik zit er overigens over te denken om mijn veterdiploma in mijn handtekening zetten, net als jij. Ook een mooi compliment. Je inspireert me.

:sukkeltje:Just let it go..
 
:sukkeltje:Just let it go..
Dat is een "nee, dat kan ik eigenlijk niet maar ik gooi het over een andere boeg om dit feit te ontwijken". Zoals ik al dacht. Volgende keer misschien een klein beetje nadenken voordat je bodybuilding domheden op je toetsenbord inklikt. Tnx voor de bevestiging Toon, dit keer zelfs zonder stampvoetend en huilend van een forum te rennen en wild mensen hun dochters te gaan beledigen ;). Chapeau.
 
Dat is een "nee, dat kan ik eigenlijk niet maar ik gooi het over een andere boeg om dit feit te ontwijken". Zoals ik al dacht. Volgende keer misschien een klein beetje nadenken voordat je bodybuilding domheden op je toetsenbord typt. Tnx voor de bevestiging Toon, dit keer zelfs zonder stampvoetend en huilend van een forum te rennen en wild mensen hun dochters te gaan beledigen ;). Chapeau.

De moeite... ik hoop dat je er nu weer een tijdje tegenaan kunt. Tot de volgende keer!
 
Goed verhaal man. Check yourself, ga lekker naar de Basic Fit en de lokale apotheker en laat je mening over topatleten voor wat het is. Hij rijdt in een Ferrari - jij in een Opel Corsa waar je een paar spoilers en andere velgen op hebt gezet. Ken je plek.


lol
 
On a more serious note... Ben eigenlijk wel benieuwd naar je natty teamgenoten Camelus :)
 
Back
Naar boven