Fitness Seller

testosterone en trenbolone log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag 2x getraind
in totaal 5 uur gelift, 60mins prowler cardio, 40 min gefietst
 
hoe zit het qua voeding?
in wat voor tempo train je? weet namelijk vrij zeker dat ik mijn trainingstijl geen 5u op een dag volhoud
 
Laatst bewerkt:
ik ben erg veel cardio aan het doen het werkt wel goed
 
Laatst bewerkt:
In, ben benieuwd wat je winst zal zijn op 2700kcal.
 
In, ben benieuwd wat je winst zal zijn op 2700kcal.
ik ben aan het cutten. ik eet eigenlijk wat meer dan 2700 kcal maar ik val nog steeds af. ik ben erg veel aan het bewegen.
nadat ik 6 tot 8% lichaamsvet heb bulk ik tot ik 12% lichaam vet ben. ik herhaal dat voor altijd en steeds breder worden.
 
ben wel een beetje in de war van de tren ik typ alles verkeerd
haha
 
vandaag 2x getraind
in totaal 5 uur gelift, 60mins prowler cardio, 40 min gefietst

Wat is daar goed aan?

Hoe zit het dan met de intensiteit? 5 uur balls to the wall lijkt me niet te doen.
 
Ik heb dit op GH15 ook al een keer gezegd, maar...


Zou je de tren niet beter laten staan? Je schrijft zelf over je psychoses. Focus je eerst op je geestelijke gezondheid!
 
Wat een gast.
 
ik ben aan het cutten. ik eet eigenlijk wat meer dan 2700 kcal maar ik val nog steeds af. ik ben erg veel aan het bewegen.
nadat ik 6 tot 8% lichaamsvet heb bulk ik tot ik 12% lichaam vet ben. ik herhaal dat voor altijd en steeds breder worden.
Cutten oke.. maar als je 2 x traint op een dag, 40min fietst en 60min prawler doet, dan ben je verkeerd bezig denk ik.. en met winst bedoelde ik het positieve verschil van opbrengsten.. want ik denk dat je alles aan het afbreken bent zo..
 
Cutten oke.. maar als je 2 x traint op een dag, 40min fietst en 60min prawler doet, dan ben je verkeerd bezig denk ik.. en met winst bedoelde ik het positieve verschil van opbrengsten.. want ik denk dat je alles aan het afbreken bent zo..
5 uur trainen vind ik ook onnodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven