MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

In dat artikel wat je noemt worden 7 voordelen omschreven die kloppen.
Alleen zie ik persoonlijk niet in waarom je niet (praktisch) dezelfde voordelen kan behalen als je bijv arnold of dumbbell press uitvoert.

Bij het voordeel van zwaarder kunnen benchen moet ik wel toegeven dat ohp mij enorm heeft geholpen.
 
Ben het eens met lennart666. Denk alleen dat dit een interactie effect is dat beide kanten op werkt waarbij ze complements zijn (dwz 1+1>2).
 
In dat artikel wat je noemt worden 7 voordelen omschreven die kloppen.
Alleen zie ik persoonlijk niet in waarom je niet (praktisch) dezelfde voordelen kan behalen als je bijv arnold of dumbbell press uitvoert.

Bij het voordeel van zwaarder kunnen benchen moet ik wel toegeven dat ohp mij enorm heeft geholpen.

Ik kan veel minder gewicht verplaatsen met dumbbells.

Ben het eens met lennart666. Denk alleen dat dit een interactie effect is dat beide kanten op werkt waarbij ze complements zijn (dwz 1+1>2).

Gewoon lekker sterk worden op hetgeen dat je leuk vindt en goed ligt. Dat lijkt voor iedereen de beste methode :D
 
Ben het eens met lennart666. Denk alleen dat dit een interactie effect is dat beide kanten op werkt waarbij ze complements zijn (dwz 1+1>2).
Denk dit zeker ook. Maar dat zal ongetwijfeld met iedere oefening voor je front delt zijn.

Ik kan veel minder gewicht verplaatsen met dumbbells.

Gewoon lekker sterk worden op hetgeen dat je leuk vindt en goed ligt. Dat lijkt voor iedereen de beste methode :D
Blijft inderdaad voor iedereen de gouden regel.
Ik vroeg me alleen af of dat voor jou ohp is maar dat is het dus!
 
Misschien beter als we wedden om een frikandelbroodje idd:o
 
Misschien beter als we wedden om een frikandelbroodje idd:o

Oh shit! Dat heb ik lang niet gehad zeg. Eet je dat veel dan?



16/12
BW: 90,0 kg
Training:
Squat 3x5x97,5
Paused Squat 3x5x77,5
Deadlift 3x8x102,5
Hack Squat 3x12x30
Hip extension 3x12x20
Hanging leg raises 3x12xbw
Sled pushes 6x20m
Opmerkingen:
Boh. Dat viel zwaar vandaag. Ik had ook weinig zin om te trainen, omdat ik vanochtend net lekker in de flow zat met m'n scriptie. Anyway. Het is weer gelukt :o!
 
Lekker dat je toch gegaan bent. Is ook mooie afleiding. Wanneer is je scriptie af?
 
Lekker dat je toch gegaan bent. Is ook mooie afleiding. Wanneer is je scriptie af?

Zo is het ook. Gisteren de hele dag op m'n reet gezeten en dat is echt niet goed voor je man :roflol:

Werk bij de appie, dus soms als ontbijt hahah

Mwhaha! Clean eating is ten slotte overrated. 'K zal binnenkort ook weer eens halen. 'Vroeger' haalden wij ze altijd bij de Bakker Bart. Voor zover ik mij kan herinneren waren die echt fucking lekker :D
 
BW: 90,3 kg
Training 17/12:
Bench press 5x5x75
Paused bench press 2x5x65
Pull-ups 4x5-6 xBW+10 kg
OHP 2x8x40 2x8x37,5
T-bar row 3x12x55
Push-ups 3x10-12xBW+10 kg
Farmer walks 4x40mx130 kg
Seated dumbell curls 3x10-12 x 14
Tricep pressdown 3x10-12 x 27
Band facepulls

 
Erg stil daar ja. Het zal toch niet tegenvallen met die scriptie?
 
Vast druk met een hoop dingen maar benieuwd naar een update!
 
Op insta nog erg actief, zal wel even geen motivatie hebben om te loggen
 
Hoe is het daar?

GOED! Scriptie afgerond en nu dus weer meer tijd voor andere zaken.

Erg stil daar ja. Het zal toch niet tegenvallen met die scriptie?

Nee hoor. Dikke voldoende!

Vast druk met een hoop dingen maar benieuwd naar een update!

Genoeg te doen en beleven afgelopen tijd.

Op insta nog erg actief, zal wel even geen motivatie hebben om te loggen

Mwah. Om eerlijk te zijn had ik er vooral niet zoveel zin in. Het gaat allemaal prima zo en ik heb al meer dan genoeg te doen.
Op Instagram post ik nog regelmatig een update inderdaad.

Gelukkig leeftie nog wel dan :)

Sure thing :flexbiceps:
 
Goed om te horen! Loggen moet je inderdaad alleen doen als je er zin in hebt. Hebben allemaal onze rustigere periodes (behalve Marvin).

Mooi dat het trainen in ieder geval gewoon wel lekker doorgaat.
 
Gefeliciteerd met je scriptie :cool:
 
Goed om te horen! Loggen moet je inderdaad alleen doen als je er zin in hebt. Hebben allemaal onze rustigere periodes (behalve Marvin).

Mooi dat het trainen in ieder geval gewoon wel lekker doorgaat.

Marv is inderdaad wel de ware OG hier op het forum! :P
Ja hoor. Ondanks ups en downs gaat het gewoon door.

Gefeliciteerd met je scriptie :cool:

Bedankt gap!



Ik zal proberen de komende tijd hier weer actief te zijn.
Momenteel volg ik een zelfgebouwd Wendler schema, zonder squats (Skatermarvin kom er maar in.. ;) )



7-3-2018.png

 
Back
Naar boven