Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Hey Goldstrike dronk ik vroeger ook

toen ik 16 was... :roflol:
 
Sinds ik creatine snuif maak ik de gains van m'n leven
 
Feestje in Brabant. Ritje van 217km maar dan heb je ook wat.
 
Yeeaaahhhhh, de bedoeling was vandaag te pogen 1x120 te benchen. 1x115 ging echter zo makkelijk dat ik 1x122 probeerde..... en geslaagd.
Heb het daarna nog eens geprobeerdmaar toen faalde ik. Super blij.
 
Nice. Hoe gratis? Ben daar drie jaar geleden geweest, prima vermaakt toen.

De vriendin van een vriend werkte daar vannacht dus die kon dat fixen. Konden gewoon met 5 man. Vond het zeker een leuk feestje! Maar €50-60 betalen zou ik teveel vinden daarvoor.
 
Deze ochtend op de weegschaal, 94 kilo, na uitplassen. Dat is ongeveer 100 gram per dag sinds ik besloten heb te bulken tijdens mijn zwaar schema. Doorgaan tot eind maart, of tot 100 kilo (wat het eerst komt).
Wat is je vetpercentage nu?
 
Wat is je vetpercentage nu?
Geen idee. Ik denk 20 % of zo? Wel weet ik dat ik een nieuwe weegschaal nodig heb want dat ding wijkt soms vier kilo af.
 
Geen idee. Ik denk 20 % of zo? Wel weet ik dat ik een nieuwe weegschaal nodig heb want dat ding wijkt soms vier kilo af.
Ben je niet bang te vet te worden als je naar de 100 KG gaat of geef je daar niet veel om?
 
Ben je niet bang te vet te worden als je naar de 100 KG gaat of geef je daar niet veel om?
De bedoeling is zo snel mogelijk zo sterk mogelijk te worden. Dus ik heb een enorme caloriesurplus. Eens ik aan de 100 kilo zit, ga ik evalueren. Tailleomtrek houd ik binnen de perken. Het mag niet TE worden he. Daarna ga ik cutten tot 90 kilo aan 1 kilo per maand. Daarna evalueren. Uiteindelijk doel is rond de 90 kilo te eindigen met een vetpercentage van ongeveer 12 %. En dit aanhouden tot mijn 150ste verjaardag.
 
Geen idee. Ik denk 20 % of zo? Wel weet ik dat ik een nieuwe weegschaal nodig heb want dat ding wijkt soms vier kilo af.

Ben benieuwd welke je gaat kopen, volgens mij is bijna alles troep tegenwoordig
 
Brabantse nachten zijn lang......................................................................................................ja maar dan....

Klopt uurtje of 10 lag ik er eindelijk in. En nu weer lekker aan het werk.
 
Ben benieuwd welke je gaat kopen, volgens mij is bijna alles troep tegenwoordig
Klopt, ik heb onlangs in een winkel verschillende weegschalen getest en ze gaven allemaal iets anders aan.
 
Back
Naar boven