Fitness Seller

Satesaus

Bezoekers in dit topic

Kymbox

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
98
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen,

Even snel een vraagje:
Kan ik de satesaus op onderstaande link gebruiken tijdens het droogtrainen (van 17% naar 10%)? De voedingswaarde zien er goed uit, maar er moeten toch echt andere dingen zijn toegevoegd om de smaak lekker te houden denk ik dan..

Ik wil deze satesaus dus 2x/3x per dag de komende maanden gaan gebruiken. Vinden jullie dit kunnen of gaat dit waarschijnlijk toch voor problemen zorgen?

Ik ben dus aan het twijfelen of deze satesaus wel echt gezond is of dat er toch bepaalde smaakvervangers zijn toegevoegd waardoor het toch weer niet gezond is zoals bijvoorbeeld coca cola zero.

Dit is de satesaus:
Smart Satésaus
 
Als je droogtraint kan je ook gewoon alles eten zolang je maar onder je onderhoud blijft zitten.
Als je dan een keer satehsaus wil eten pak dan gewoon normale lekkere satehsaus en pas het in je macro's in.

labels willen soms wel eens afwijken.... vooral bij B&F :rolleyes:
 
Daarentegen is originele/zelfgemaakte satésaus mijns inziens een stukkie lekkerder en idd ook goed te fitten in je macros.
 
Als ik zelf satehsaus maak komt daar sowieso geen suiker aan te pas.

Het blijft wel vet ivm de pinda’s. Dus laag in kCal is het nooit.
 
je kan zelfs cutten op frieten met mayonaise
 
Ik zweer bij wyco satesaus.
Of die van aldi had ik laatst, is ook goed.

Heb ff de streepjescode ingescand in myfitnesspal, afgewogen portiegrootte toegevoegd en klaarr.

Zoals hier al gezegd is, als je alle macros maar telt en het pas in je macro target zit je goed!
 
Als ik zelf satehsaus maak komt daar sowieso geen suiker aan te pas.

Het blijft wel vet ivm de pinda’s. Dus laag in kCal is het nooit.
Nieteens Ketjap Manis of Palmsuiker voor de kleur? Zo heeft mijn oma het me in ieder geval geleerd...
 
Palmsuiker is goeie shit. En die saté van body & fit is gewoon geldklopperij, zoals de meeste producten daar.
 
Hartelijk dank voor alle reacties! Heb besloten om de satesaus niet te doen omdat deze niet in mijn macro's past. Heb gekozen voor een beetje ketjap bij elke maaltijd. Zit ik op 1 gram zout te veel per dag en 5 gram suiker, maarja dat zal toch niet echt een probleem worden om naar 10% te cutten.. Bedankt voot de reactie's!
 
Back
Naar boven