XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Dwerg!

    Ow wacht, dat ben ik zelf met mijn 1m75 :P

    --> Goede shape trouwens!
    Thanks, ben zelf de laatste tijd heel erg bezig met reflecteren van mijn eigen fysiek in de spiegel, om te zien waar ik meer aandacht op moet leggen. Tips? Ik vind zelf mijn buik + schouders ietwat achterlopen.
     
    Thanks, ben zelf de laatste tijd heel erg bezig met reflecteren van mijn eigen fysiek in de spiegel, om te zien waar ik meer aandacht op moet leggen. Tips? Ik vind zelf mijn buik + schouders ietwat achterlopen.

    Zou je een foto van dichter bij kunnen posten? Dat maakt het nog wat gemakkelijker om feedback te geven. Je zal er dan zeker reacties op krijgen :)

    --> No homo ;)
     
    Zou je een foto van dichter bij kunnen posten? Dat maakt het nog wat gemakkelijker om feedback te geven. Je zal er dan zeker reacties op krijgen :)

    --> No homo ;)
    Past niet. Hij is te lang:p

    Tentstok je vroeg om tips. Alles staat redelijk in verhouding zo te zien alleen borst lijkt iets achter te lopen.
     
    IMG_20171214_200428_481000.jpg
     
    Dat heb je bij iedere sport. Dit gebeurt door mensen die een heel laag eigenwaarde hebben.:dunno:

    Ik vind het mooi dat diverse mensen meedoen aan een wedstrijd. Ik moet wel slikken als ik monsters tegenkom in mijn klasse.
    Tijdens de Atlas stond er een Kevin Levrone lookalike in mijn lineup. En ik stond naast hem tijdens de quarterturns, verplichte poses en de 1e callout.
    Maar man wat heb ik daarvan genoten, is best geweldig om naast iemand te staan die niet veel later deelneemt aan een WK. :thumbs:

    Dat is gewoon niet waar. Ik heb er geen probleen mee, of beter gezegd ik heb geaccepteerd dat het zo is. Ik denk wel dat je in bodybuilding, als je het zou gaan quantificeren, een bizar hoog percentage mensen tegenkomt met mentale / sociale issues. Significant hoger dan bij andere sporten.

    Dat houdt wat mij betreft niet in dat er wat mis is met bodybuilden, zaken die eraan verwant zijn, of mensen die aan wedstrijden meedoen. Op zich kan dat prima en normaal. Ik denk echter wel dat het naïef is om je defensief op te stellen in die richting als je, zoals velen hier, redelijk wat ervaring hebt met bodybuilding als subcultuur.

    Ik voetbal al 25 jaar. Ik pool al 25 jaar. Daar kom je ook complete idioten tegen, maar gaan we nou echt doen alsof je voor een sport waar je - in een string op een verhoging onder een paar bouwlampen - alléén wordt beoordeelt op hoe je eruit ziet en waar alles om jezelf gaat een bepaald type psyche aantrekt? Is dat echt zo lastig om daar vrede mee te hebben of om dat te begrijpen?

    Wat vind je van Miss verkiezingen dan? Of van beauty pageants voor kinderen met psycho moeders? Het argument dat je er harder voor moet werken is niet alleen irrelevant, maar ook discutabel. Gezond is het ook niet. Ik denk dat er veel parallelen zijn, waarom is bodybuilding dan zo anders? Het feit dat dit een bodybuildingforum is?

    Ik snap je niet. Ik geef aan dat je het gezeur over andere overal tegenkomt in elke sport en dan start je met "dat is gewoon niet waar" en in je argumenten geef je me gelijk.
    Dus ik volg je even niet en je laatste paar zinnen hebben helemaal niets met dat topic te maken.

    Of heb je een verkeerde reactie geciteerd? :dunno:
     
    Ron501 heeft wel gelijk dat dat in (blijkbaar bijna) elke sport is, ik loop zo'n 20 jaar mee in de paardenwereld en geloof mij; die mensen daar zijn pas echte mafketels:emo:


    Anyhow, vandaag benendag:)

    Bekijk bijlage 420494

    :roflol: Paard 1 vriendje 2. Nooit aan beginnen chicks die paard rijden.

    1 keer bijna in getrapt, toen om 5 uur ‘s nachts nog naar dat paard toe na het uitgaan.. :o
     
    :roflol: Paard 1 vriendje 2. Nooit aan beginnen chicks die paard rijden.

    1 keer bijna in getrapt, toen om 5 uur ‘s nachts nog naar dat paard toe na het uitgaan.. :o


    en ze hebben altijd een grotere piemol,is ook niet goed voor je zelfvertrouwen
     
    Back
    Naar boven