Fitness Seller

TRT

Bezoekers in dit topic

vandaag afspraak proberen maken bij dr vollon. Huisarts zei dat alles ok was. Waardes vallen net binnen het normale.Maar voel me er toch niet happy mee.

Eens een tweede opinie vragen kan geen kwaad. Ben er nog niet binnen geraakt voor een afspraak.

Blijven proberen :)
 
Heb een afspraak te pakken. 21 december.

Ik zei aan de telefoon dat ik er net binnen of net onder viel en dat de huisarts zei dat alles ok was en ik zo maar verder moest.
Hij dacht daar anders over.

We zullen zien wat er de 21e uit de bus komt.
 
Heb een afspraak te pakken. 21 december.

Ik zei aan de telefoon dat ik er net binnen of net onder viel en dat de huisarts zei dat alles ok was en ik zo maar verder moest.
Hij dacht daar anders over.

We zullen zien wat er de 21e uit de bus komt.
Ik ben benieuwd of een afspraak bij hem ook zoveel kost als bij Hertoghe. Ik ga volgend jaar misschien ook mijn hormoonwaardes eens laten meten alhoewel ik mij goed voel. Mijn algemene bloedtest die ik om de twee jaar laat doen, was alleszins goed.
 
Ik ben benieuwd of een afspraak bij hem ook zoveel kost als bij Hertoghe. Ik ga volgend jaar misschien ook mijn hormoonwaardes eens laten meten alhoewel ik mij goed voel. Mijn algemene bloedtest die ik om de twee jaar laat doen, was alleszins goed.

Ik hoop dat het goedkoper is :) ben er vele jaren terug eens bij geweest met schouderlast en toen betaalde ik het gewone visitetarief.

Zal het de 21 wel weten :)

Ze laten meten met als doel? Gewoon om te zien hoe ze staan?
 
Ik hoop dat het goedkoper is :) ben er vele jaren terug eens bij geweest met schouderlast en toen betaalde ik het gewone visitetarief.

Zal het de 21 wel weten :)

Ze laten meten met als doel? Gewoon om te zien hoe ze staan?
Ja, gewoon uit interesse. De laatste keer dat ik mijn hormoonwaardes heb laten meten, is misschien 10 jaar geleden.
 
Ja, gewoon uit interesse. De laatste keer dat ik mijn hormoonwaardes heb laten meten, is misschien 10 jaar geleden.

Ik tel af tot de 21e :)
 
skydirk wat denk jij van Hcg icm TRT? Zie dat in Amerika vaak beiden voorgeschreven worden.
 
skydirk wat denk jij van Hcg icm TRT? Zie dat in Amerika vaak beiden voorgeschreven worden.
Ik ken het ook maar van op US boards. TRT icm lage dosis HCG. Op het eerste zicht lijkt mij dat ideaal. Een beetje testosterontoevoeging maar tegelijkertijd ook je ballen toch wat activeren. Ik zou er ook eens wat meer moeten over opzoeken. Volgens mij zullen Galen en Cools daar al het één en ander over opgezocht hebben. misschien ook een vraag voor Dr Vollon?
 
Ik ken het ook maar van op US boards. TRT icm lage dosis HCG. Op het eerste zicht lijkt mij dat ideaal. Een beetje testosterontoevoeging maar tegelijkertijd ook je ballen toch wat activeren. Ik zou er ook eens wat meer moeten over opzoeken. Volgens mij zullen Galen en Cools daar al het één en ander over opgezocht hebben. misschien ook een vraag voor Dr Vollon?

Ik ga deze vraag zeker stellen. Op us boards spreken ze vaak over 250 iu hcg 2x per week icm 150 a 200 mg test.

200 test de week lijkt me wel wat veel.
 
Mij lijkt dat ook wat veel. Het voordeel dat je zal hebben wanneer een dokter je TRT voorschrijft, is dat er om de 3 of 6 maanden een bloedcontrole zal plaatsvinden zodat de dokter je dosis kan aanpassen.
 
Mij lijkt dat ook wat veel. Het voordeel dat je zal hebben wanneer een dokter je TRT voorschrijft, is dat er om de 3 of 6 maanden een bloedcontrole zal plaatsvinden zodat de dokter je dosis kan aanpassen.

Hopelijk kan ik er snel aan beginnen en niet weer maanden wat andere dingen proberen.
 
Ben vandaag geweest. Had recente bloedonderzoeken bij.

Aan de hand van die resultaten en adhv mn klachten heb ik testocaps voorgeschreven gekregen.
40MG per caps. 1 caps/dag.

Nu weet ik niet wat te verwachten van 40mg per dag daar op de website van de fabrikant staat 2a 3 per dag.

mn vit D3 stond ook veel te laag.

over 4 maand moet ik bij hem passeren met een recent bloedonderzoek.

Standaard labo en als extra testen DHEA,oestrogeen,cortisol,HGH,vrije test,DHT

Morgen kan ik mn testocaps gaan afhalen.
 
Laatst bewerkt:
Geen HCG dus?

Wat is je gevoel na de consultatie? Heb je al een zicht over de totale kostprijs per jaar?
 
Geen HCG dus?

Wat is je gevoel na de consultatie? Heb je al een zicht over de totale kostprijs per jaar?

Ben natuurlijk vergeten te vragen over HCG. Ga dit zeker volgende consultatie vragen.

Ikzelf heb een goed gevoel ja. Schrijft niet zomaar voor,enkel met labo icm bijhorende klachten.En neemt zn tijd.

vraagt volgens mij ook achter relevante bloedproeven.Standaard labo(t3,cholesterol,.....) en als extra testen DHEA,oestrogeen,cortisol,HGH,vrije test,DHT en T4

3x per jaar bloed laten afnemen dus in princiepe 3 consults + het labo. labo varieert precies ,heb eens 25 euro betaald en ook eens 45 euro.

de androcaps is 32.5 euro voor 60 caps van 40 mg. Voor BB doeleinden veel te duur dus. Maar mocht 1 caps per dag genoeg zijn voor TRT dan is het goedkoop.
Zelfs 2 caps per dag is nog betaalbaar. 32.5 Euro voor 1 maand.

Hopelijk staat mn HGH goed want dat is dan wel weer zeer duur.
 
Dus drie keer bloedtest aan gemiddelde van € 35 per keer is ongeveer € 105. Androcaps kosten ongeveer € 195 per jaar.

€ 300 per jaar dus ongeveer. Heel betaalbaar lijkt mij :)

Vallen de consultaties mee qua prijs?
 
Dus drie keer bloedtest aan gemiddelde van € 35 per keer is ongeveer € 105. Androcaps kosten ongeveer € 195 per jaar.

€ 300 per jaar dus ongeveer. Heel betaalbaar lijkt mij :)

Vallen de consultaties mee qua prijs?
40 euro maar mutualiteit moet nog tss komen.Ook nog goed te doen dus.

Zal dan op een 360 euro komen. 30euro de maand.

Als ik geen arimidex of dhea nodig heb. maar das ook zo duur niet.
 
Ik denk dat ik na 2 maand al eens een bloedonderzoek ga laten doen. Niet standaard maar gewoon int begin.

Als mn test niveau na 2 maand ni veel beter is dan denk ik wel dat je al kan zeggen dat de dosis te laag is.
 
Had je niet liever geïnjecteerd ipv caps of wou hij enkel caps voorschrijven?
 
Had je niet liever geïnjecteerd ipv caps of wou hij enkel caps voorschrijven?

Gels was hij geen voorstander van. Injecties zijn dan weer minder handig voor mij. Ben regelmatig weg met het werk,werken soms in moeilijke en vuile omgevingen/omstandigheden. dan zijn caps handiger voor mij dan daar te moeten gaan injecteren.

Omdat caps mij ook handiger leken heb ik niet aangedrongen op injects.

Maar hij lijkt me wel voorstander van caps te zijn.
 
40 euro maar mutualiteit moet nog tss komen.Ook nog goed te doen dus.

Zal dan op een 360 euro komen. 30euro de maand.

Als ik geen arimidex of dhea nodig heb. maar das ook zo duur niet.
Normale prijzen dus. Ik weet dus waar ik moet gaan indien ik later mer verlaagde testosteronniveau zit. En nog geen 10km van bij mij.
 
Back
Naar boven