Fitness Seller

GW-501516 en MK-2866

Bezoekers in dit topic

erikthebeast

Novice
Lid geworden
15 aug 2017
Berichten
27
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Beste mede leden,

iemand ervaring met GW-501516 en MK-2866?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bezig met een cyle GW-501516.
Bevalt me heel erg goed, conditie schiet als een pijl de lucht in:)
 
Hoe snel werkt de GW501516?Overweeg een kuur only te doen ter verbetering voor het hardlopen
6 weken gebruiken en 6!weken stoppen?
 
Wada waarschuwing tegen GW501516
In maart 2013 brent WADA een waarschuwing tegen GW501516 naar buiten. Dit is zeer ongebruikelijk, maar het WADA geeft aan dat GW501516 dusdanig gevaarlijk kan zijn dat het de gezondheid van een sporter die dit middel gebruikt ernstig kan schaden.
Het blijkt namelijk dat GSK (GlaxoSmithKline) al in 2006 de ontwikkeling van het product heeft gestaakt, nadat bleek dat de muizen waarop GW501516 getest werd veel meer tumoren ontwikkelden dan gebruikelijk. Het medicijn werkte dus wel, maar had alleen heel erg verstrekkende gevolgen. Ondanks het feit dat GSK gestopt is met de ontwikkeling van het medicijn is GW501516 wel verkrijgbaar op de zwarte markt. Het WADA brengt de waarschuwing naar buiten, omdat er inmiddels sporters zijn die positief bevonden zijn op GW501516. Informatie van GSK waar het stoppen van het onderzoek naar de werking van het product duidelijk te zien is vind je hier.


GW 501516 increases cell death in liver cells and may cause fibrosis in mice with liver disease (R).

In animals, there is a potential risk to placental and fetal development with prolonged are large exposure to GW 501516 (R).

In rats, GW 501516 can cause cancer. There are not enough studies done on humans to show the same effect (R).

GSK abandoned further development of the drug in 2007 because animal testing showed that the drug caused cancer to develop rapidly in several organs (R).

Because GW 501516 has a vast amount of influence in a number of places in the body, you should consider its side effects before pursuing it as a treatment (R).







bezint eer ge begint
 
Laatst bewerkt:
Effect merk je reeds na enkele dagen. Ik heb het zelf 12 weken gedaan, volgens mij is een stop met GW zelfs niet nodig, wordt ook door velen nog gebruikt in hun nakuur
 
Effect merk je reeds na enkele dagen. Ik heb het zelf 12 weken gedaan, volgens mij is een stop met GW zelfs niet nodig, wordt ook door velen nog gebruikt in hun nakuur
Welke Gw?
 
Back
Naar boven